25. Concert

970 46 22
                                    

Jungkook's POV
De afgelopen dagen zijn erg zwaar voor mij geweest. Ik mis Tessa echt vreselijk. Het doet me iedere keer pijn als ik langs haar kamer loop. Dan denk ik terug aan de momenten dat ze op haar bed lag. En glimlachte als ik dan de kamer binnen kwam. Dan deden we vaak spelletje of gingen we dansen op random liedjes. Of we gingen naar buiten, wandelen. Ik vind het nu ook moeilijk om niet aan haar te denken nu Suga een relatie met Ilse heeft. Ze zijn altijd aan bet lachen of knuffelen. Dan mis ik Tessa het meest. Ik vraag me af wat er nu rond gaat in haar hoofd. We zijn al dagen verder en morgen is het concert, maar ook haar verjaardag.... Ik weet nog wat we hadden afgesproken voor haar verjaardag. Ze zou meegegaan zijn met ons naar het concert. En we zouden haar naar voren hebben gehaald tijdens het nummer 'I need u' en het speciaal voor haar hebben gezongen. Maar dat gaat nu niet meer door helaas. Ik zal tijdens het concert als ik dat nummer zing aan haar denken. Het alsnog alleen voor haar zingen. "Kookie are you coming?" Vraagt Jin. Ik wordt uit mijn gedachten getrokken. "Huh, Where are we going?" "To Tessa, remember." Jaaaa. Nu weet ik het weer en ik haast me naar de auto.

Na een lange tijd staan Namjoon en Jin op uit hun stoel. "Kookie we need to go, you need to rest for tommorow." Zegt Namjoon. Ik wil niet weg. Ik wil haar hand vast blijven houden tot haar ogen open. Het maakt me niet uit hoelang dat is. "Come." Zegt Jin die naar me toe loopt. "She's going to Be fine, She's probably dreaming of you." Zegt hij. Ik zucht en laat haar hand los. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd en loop achter Namjoon en Jin aan.

Thuis aangekomen eten we met ze alle en gaan dan vroeg naar bed. Ilse mag blijven en gaat ook mee naar het concert.

Ilse's POV
Yoongi's wekker gaat en ik open langzaam mijn ogen. Yoongi rekt zich uit en doet zijn wekker uit. Hij draait zich om en slaat zijn armen om mijn middel. "Goodmorning." Fluisterd hij. Ik zeg hetzelfde en geef hem een kus. Ik ga overeind zitten en kijk hem aan. "I'm going to shower, okay?" Hij kreunt maar knikt.

Ik loop door de gang richting de badkamer als ik ineens gesnik hoor. Ik loop naar het geluid toe en open de deur. Jimin? "Jiminie, whats wrong?" Vraag ik. Langzaam kijkt hij me aan en weet al waarom hij huilt. Ik loop naar hem toe en trek hem in mijn armen. "She's going to Be fine, she will wake up soon, I promise." Snikkend knikt hij en laat hem uithuilen.

Nadat iedereen heeft gegeten stappen we de auto in en rijden we naar het gebouw. We stappen uit en gaan naar binnen. We komen in een soort grote kleedkamer waar hun kleding hangt voor vanavond. Er staat ook een make-up tafel en een grote voorraad aan eten en drinken. Ze krijgen een uitleg van het programma. Later mogen ze de zaal zien. Enthousiast staan ze op en Yoongi pakt mijn hand en ik loop mee. We gaan het trapje op en staan op het podium. Mijn mond zakt open van hoe groot het is. Zo te zien vindt iedereen het groot. Taehyung en Jhope beginnen rond te rennen en de rest volgt uiteindelijk.

Dan is het tijd om te oefenen op het podium. Ik loop naar het nu nog lege publiek en ga zitten.
Als het nummer begint ben ik aan het fangirlen. Ik schreeuw de fancall en zing zoveel mogelijk mee. Ik zie Yoongi glimlachend naar me kijken als hij met Seesaw begint. Hij wenkt met zijn hand en ik loop naar hem toe. Hij pakt mijn hand en gaat verder met rappen, maar nu blijft hij de hele tijd contact houden. Ik begin te blozen en haar de jongens roepen.

Dan is Yoongi klaar en trekt me zijn armen in. Hij drukt een zachte kus op mijn mond en we lopen naar de kleedkamers. Iedereen gaat rusten en nog een klein beetje opwarmen voor vanavond. Ik vind het zelf heel spannend. Dan voel ik een steek in mijn hart. Tessa. We hadden elkaar beloofd dat we samen naar een BTS concert zouden gaan. Alleen ze is er niet bij nu en dat doet me pijn. Ik weet dat ze dit voor geen goud gemist wilde hebben, maar ook dat ze zou willen dat ik er was. Daarom blijf ik er ook bij. Niet alleen voor Yoongi en de jongens, maar vooral voor Tessa. Als ze wakker zou worden, en hoort dat ik niet ben gegaan zou ze me vermoorden. Ik pak mijn telefoon en zie dat het nog vroeg is. Ik kan nog even naar Tessa gaan. Ik sta op en zoek Yoongi.

Nadat ik heb verteld dat ik even naar Tessa ga, ben ik naar buiten gelopen en met een taxi naar het ziekenhuis gegaan.

Jungkook's POV
We horen het gejuich al heel hard en het is nog niets een echt begonnen. Ilse is nog steeds niet terug en Yoongi begint zich zorgen te maken. Ik blijf hem zeggen dat ze wel komt en dat we echt nu het podium op moeten. Hij knikt en probeert haar nog een laatste keer te bellen. Ik zucht en draai me naar de rest toe. Ze zijn net als ik bloed nerveus. "It's going to Be alright." Stelt RM ins gerust. Het helpt wel een beetje. "You need to go up now!" Zegt de staff dan. Shit! Nu beginnen in te zweten. Taehyung slaat zijn arm om me heen en loopt met me naar de trap. En dan staan we voor een enorm publiek die een enorme herrie maakt. "Hello guys!" Roept Jhope en nu begint het concert echt.

Ik heb net 'Euphoria' gezongen en nu moeten we beginnen met 'I need u'. Het voelt leeg. Het nummer was bestemd voor Tessa. Jij onderbreekt het en begint een kort gesprekje met de army's. Iedereen begint gelijk weer te gillen.

Dan is het tijd voor het nummer en ik begin met mijn eerste woord: "fall". Dan komt Taehyung's stukje: "But you're my everthing.." Dan hoor ik het gegil ineens harder worden. Langzaam draai ik me om en breng de microfoon ondertussen naar mijn mond. "I need u girl...." En dan komt er een geluid meer uit mijn mond. Tessa komt het podium opgelopen met Ilse achter haar. Haar haar is gekruld en ze draagt een fantastische blauwe jurk. Ze glimlacht naar me en ik houd het niet meer. Ik zak in elkaar en tranen lopen over mijn wangen. Ik voel omdat moment haar warmte als ze haar armen om me heen slaat en haar warme adem als de 4 woorden haar mond verlaten. "I missed you Kookie."

Sorry dat het serieus gewoon zowat een maand duurt voor een nieuw hoofdstuk, maar het kon ni sneller.
Hope you enjoyed💕
Xxx Dayna

BTS as your neigbours.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu