6. Another day

1.7K 66 32
                                    

De deur gaat open en daar staat Jungkook. "Hey, your back!" Zegt hij. Ik knik en loop naar binnen. Samen lopen we naar de woonkamer waar Jin en Taehyung zitten. Taehyung zwaait naar me en kijkt dan weer naar de tv. Jin lacht naar me en rent dan gelijk de keuken in om wat lekkers te pakken. Ik moet lachen en ga op de bank tegenover Taehyung zitten. "So did you sleep last night?" Vraagt Jungkook aan me. "A little bit." Antwoord ik lachend. "Where is everyone?" Vraag ik. "Namjoon and Suga are still at work, Jhope is upstairs and Jimin is on his way to Namjoon and Suga." "Jhope is upstairs?" Vraag ik glimlachend. Ik weet dat hij het leuk vind als ik er ben. "Why is he upstairs?" "I think he is resting on his bed." "Can I go to him?" Vraag ik hoop vol. Jungkook knikt en ik ren de woonkamer uit.

Wanneer ik de woonkamer ben uitgerend bots ik bijna tegen Jin aan. "I'm sorry Jin." "Where are you going?" Vraagt hij. "I'm going to surprise Jhope." "O..okey..well see you later then." Ik knik en lach lief naar hem.

Ik loop naar boven en zie de kamer van Jhope. Hoe ik die herken? Er staat in allemaal kleuren "Jhope" op de deur. Zachtjes open ik de deur en zie hem met zijn ogen dicht op bed liggen. Ik loop de kamer binnen en doe de deur zachtjes achter me dicht. Ik sluip naar het bed toe en ga op de rand zitten. Hij is zo lief als hij slaapt. Ik aai met mijn hand over zijn haar en fluister: "Hobiee I'm back." Langzaam openend hij zijn ogen. "TESSA!" Zegt hij blij. Hij slaat zijn armen blij om me heen en trekt me het bed op. Ik ga naast hem liggen en hij slaat een arm om me heen. Door zijn warmte val ik naast hem in slaap.

Ik word wakker van stemmen beneden. Ik open langzaam me ogen en zie dat Jhope nog steeds slaapt. Ik kijk vanuit het bed naar het raam en zie dan dat het alweer donker wordt. 
Ineens vliegt de deur open en daar staat Jimin. Hij loopt boos naar het bed toe. "JHOPE!" Schreeuwt Jimin boos. Ik kijk naar Jhope die wakker schrikt. Jimin trekt Jhope uit bed en drukt hem tegen de muur. "W..what..are..you doing?" Vraagt Jhope verwarrend. Jimin zegt niks, maar blijft hem boos aankijken. Dan opeens hoor ik een klap. Ik kijk naar Jhope en zie dat hij langzaam in elkaar zakt. Ik spring van het bed en sprint naar Jhope toe. "Why did you do that Jimin!?" Zeg ik boos. Ik trek Jhope omhoog en leg hem op het bed. "I..you...he.." begint Jimin, maar hij komt niet uit zijn woorden. Ik kijk hem boos aan en hij loopt de kamer uit. Ik draai me terug naar Jhope om hem te helpen.

Na een tijdje lopen Jhope en ik naar beneden. Jimin is nergens te bekennen. We lopen de woonkamer en zien Jin. "Why did it take so long?Jungkook ate everything while you were upstairs." Zegt hij. Ik lach en ga naast hem op de bank zitten. "Have you seen Jimin?" Vraag ik. "Yes, when he came down he was angry, he went away without saying something." Zegt Jin. "What happend?" Vraagt Jungkook "I don't know." Antwoord ik. "I think he is jealous." Zegt Taehyung. Ik kijk hen vragend aan en zeg: "Why would he be jealous?" "Well, your really close to Jhope and you guys are always happy when you see each other." Zegt Taehyung. Ik kijk hem verbaasd aan. Zou hij echt jaloers zijn.

Ik neem afscheid en loop naar huis. Ik eet gauw wat, neem een douche en ga in mijn bed liggen. Ik pak mij telefoon en zie dat ik 6 gemiste oproepen heb van Jada. Ik besluit haar te bellen. Na 3 keer overgaan neemt ze op.

Jada: "Tessa?"
Ik: "Ja, je belde me waarom?"
Jada: "Tessa ik vind dit echt vreselijk..k..k!"
Ik hoor haar huilen.
Ik: "Jada wat is er?"
Jada: "Nou mijn ouders hebben dus zomaar een huis gekocht in Amerika, tickets besteld en de koffers ingepakt!"
Ik: "Watttt!"
Jada: "Ja en we vertrekken morgen ochtend al heel vroeg."
Ik: "Maar..hoe zit dat met school, met mij en hoe dan?!"
Jada: "Ik weet het ook niet, maar ik moet gaan me moeder wil dat ik kom helpen."
Ik: "Maar..r..
Jada: "O en het spijt me heel erg van laats, echt waar, ik ga je zo erg missen! We gaan wel appen en ik stuur fotos en...."
Dan hoor ik haar nog harder huilen.
Ik: "Het komt goed, we gaan heel veel appen en onthoud ik denk aan je!"
Jada: "Ja, oke is goed doeiii love youuu!"
Ik: "Love you to bye!"
Dan hang ik op en barst in tranen uit. Mijn beste vriendin ga ik waarschijnlijk nooit meer zien. En onze laatste keer dat we elkaar zagen hadden we ruzie.

"Biep...Biep."
Ik schrik wakker en merk dat ik in slaap ben gevallen terwijl ik aan het huilen was. Ik douche en loop naar beneden. Ik zie mijn broer. "He zusje!" Zegt hij maar voordat ik iets terug kan zeggen loopt hij weer weg. Ik haal mijn schouders op, maak mijn eten en loop naar buiten om mijn fiets te pakken. "Tessa!" Ik draai me om en zie Jin. Hij ziet dat ik mijn fiets wil pakken en vraagt: "Do you want a ride?" Ik knik en loop naar hem toen. Samen lopen we naar zijn auto. Een mini cooper! Ik houd van die auto's. Ik stap in. "What music do you want to listen?" Vraagt hij als ik zit. Het eerste wat in me op komt is Awake. "Awake! Antwoord ik gelijk. Aangezien dat een solo liedje van hem is en het een geweldig, mooi liedje is. Hij lachte en zet het liedje via zijn telefoon op. Natuurlijk deze auto gebruikt Bluetooth. Hoe krijgen ze het voor mekaar. Wanneer Jin luidkeels begint mee te zingen kan ik het niet laten en begin ook me te zingen. "I'm sorry for my korean!" Zeg ik en Jin lacht naar me.

Na Awake en nog veel andere nummers te hebben meegezongen zet Jin met af bij mijn school. Ik geef hem een kus op zijn wang voordat ik uit stap. Wanneer ik dat doe zie ik dat hij bloost. Ik lach en loop de school binnen. "Oké , nu het goedmaken met Ilse."

Zoo 1100 woorden! Dat duurde ff maar hier is het dan. Hope you like it!
Xxx Dayna

BTS as your neigbours.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu