19. Jimin

1.3K 51 8
                                    

Wanneer ik met mijn hand langzaam de deur open doe aarzel ik. Ik haal diep adem en duw dan de deur verder open. Langzaam kijk ik met mijn hoofd om het hoekje. Het is een niet super grote kamer, maar groot genoeg. De muren hebben lichte tinten en er komt veel licht binnen door de open ramen. Ik kijk verder en zie dan het bed staat. Ik stap de kamer binnen en duw langzaam de deur dicht. Ik zie Tesa in het bed liggen. Haar ogen zijn dicht en er staan allemaal apparatuur om haar heen. Ik zie haar hartslag op een beeldscherm. Hij slaat niet snel, maar gelukkig ook niet te sloom. Ik loop naar het bed en ga op een stoel daar vlak voor zitten. Als ik zit kijk ik naar Tessa die nog steeds haar ogen dicht heeft. Ik zucht. Het spijt me zo. Ik steek me hand uit en veeg een plukje haar achter haar oor zodat ik haar gezicht beter kan bekijken. Ik laat mijn hand over haar wangen gaan. Die voelt heel warm. Ik breng mijn hand naar haar haar en streel het. Tranen springen in mijn ogen om Tessa zo te zien. "I'm sorry Tessa for everything. I'm just jealous as Fuck. I Miss you so much and I hope you will wake up soon. So we can do Some Nice things. I promise." Zeg ik tegen haar. Langzaam buig ik me naar voor en geef haar een zachte kus op haar mond. Ik zie vanuit mijn ooghoek haar hartslag hoger worden. Ik grinnik.

Na een tijdje merk ik dat het al wat later is en besluit te vertrekken. Ik geef haar een laatste kus. I will come back later." Zeg ik en sta dan op. Ik ben blij dat ik haar heb kunnen zien. Ik draai me nog een laatste keer om naar haar en loop dan door de deur weer naar buiten. Precies op dat moment gaat mijn telefoon. Onbekend nummer. Ik neem op.

Ik: "Hello?"
Onbekende: "Hello Jimin."
Ik: "What do you want Jackson."
Jackson: "What do you think? My money ofcourse!"
Ik: "Why now?? I mean.."
Jackson: "Because I own you! Or should I beat your ass up again?"
Ik: "...No...alright, I will take care of it."
Jackson: "I hope so, I will call you back."
Ik: "okey.."

En toen hing hij op. Fuck!! Boos sla ik tegen de muur. Au!! Dat doet pijn. Waarom ging ik nou zojuist bij hem drank halen en niet ergens anders! Ik loop door de gang op weg naar de lift als ik ineens iets hoor. "Het ziet er naar uit dat je gezond en wel bent, je mag naar huis Taylor." Taylor...wacht! Zei Tessa daar een keer iets over? Hmmm. Ik loop richting de stemmen, maar blijf op afstand staan. "Dank u." Zegt Taylor. "Nog een fijne avond." Zegt de dokter en vertrekt. Ik loop naar de deur en zie Taylor op het bed zitten. Zijn tas ligt naast hem op bed. Ik loop naar binnen en zie dat Taylor naar iets in zijn handen kijkt. Het is een foto. Er staan vier mensen op. Ik kan niet goed zien hoe ze eruit zien dus loop ik wat dichter bij, maar dan stoot met mijn voet tegen een stoel. Taylor draait zich snel om en kijkt mij aan. "Wie ben jij?" Shit Nederlands. "Uhmm, I don't understand." Zeg ik. "Oh..I said, Who are you?" "I'm Jimin." "Alright Jimin, can you tell me Why you're here?" Ik beweeg mijn voeten een beetje. "Well I heard you name and I reconized it.." Zeg ik zacht. "From Where did you reconize it?" Zegt Taylor. "From a girl..." zeg ik. "Which girl?" "....Tessa." Zeg ik en zijn ogen vliegen open. "You know Tessa!?" Hij sprint op. Ik knik. "W.Where is she!?" Zeg hij. "Uhmm..well..." "Come on Jimin! I need to see her!" Hij loopt naar me toe en schudt me door elkaar. "I need to tell her that I'm okay!" "Listen Taylor.." Dan kijkt hij me ineens serieus aan. "What??" Vraagt hij. Ik haal diep adem en zeg: "She's in a coma." Zijn mond zakt open. "What!? Where?!" Zegt hij.

Nadat ik hem heb verteld waar ze ligt bedankt hij me en loopt naar binnen. Ik besluit ze alleen te laten. Ik loop naar de lift toe, de deuren gaan open en ik stap in.

* s'ochtends

Jungkook's POV
Jin en Namjoon bereiden het ontbijt voor en iedereen komt aan tafel. Het voelt leeg zonder Tessa. Er is geen vrolijke Tessa die zich vol vreet en dan vraagt of er nog meer is. Er is geen Tessa aan wie je kan vragen om iets leuks te doen. Het voelt leeg zonder haar. Ik ken haar niet super lang maar ik mis haar erg veel. Ik begin haar echt leuk te vinden en Ik vind het vreselijk van wat er is gebeurd. Als ik het kon zou ik alles terug draaien. Ik had voorzichtiger moeten zijn. Jimin is waarschijnlijk nog steeds boos om die andere keer.

*paar jaar geleden in Zuid-Korea

Jimin had verkering met Sunmi. Hij was smoorverliefd op haar en zij op hem. Ze waren gelukkig samen. Ze lachte samen en deden veel leuke dingen. De jongens waren blij voor Jimin dat hij iemand had gevonden. Alleen Jungkook niet. Hij werd op het zelfde moment verliefd op Sunmi als Jimin. Ze gingen allebei met haar op date. Alleen het klikte tussen haar en Jimin beter dan tussen haar en Jungkook. Sunmi werd verliefd op Jimin en ze werden een stelletje. Iedereen dacht dat de liefde die Jungkook voor Sunmi weg was, maar die bleek er nog te zijn. Op een avond was Jimin weg. Hij ging naar de stad met een paar oude vrienden. Sunmi was thuis. En de jongens waren ook weg. Dat kwam Jungkook mooi uit. Hij was nu alleen thuis toen. Nu kon hij met Sunmi omgaan zonder dat Jimin boos wordt. Jungkook was erg slimmen hij kon makkelijk nummers hacken en dat deed hij. Hij wist dat als hij zelf Sunmi zou appen dat ze niet zou reageren. Dus hackte Jungkook Jimin's telefoon. Hij stuurde vanuit zijn telefoon een bericht je naar haar waarin stond dat ze moest komen. Na een tijdje reageerde ze en kwam ze. De deurbel ging en Jungkook haaste zich naar de deur. Hij deed hem open. Toen Sunmi zag dat het Jungkook was verdween haar glimlach een beetje. Ze vroeg waar Jimin was en Jungkook antwoorde dat hij eraan kwam. Samen gingen ze naar de woonkamer. Jungkook schonk drinken in. Alleen wat Sunmi niet wist was dat het sterke alcohol was. Ze dronk het in een keer leeg. Na een paar minuten was ze stom dronken. Jungkook greep zijn kans en kuste Sunmi. Ze kuste terug. De kus werd door de tijd wat wilder en na een tijdje lagen ze op elkaar. Dat was het moment waarop de deur open ging en Jimin binnen kwam. Stomverbaasd keek hij naar Sunmi. Zijn vriendin waar hij veel van houdt. En Jungkook die zijn vriendin kust. "What's going on??" Vroeg hij. Hij wist wat er was gebeurt maar wilde het niet geloven. Hij was zo boos. Hij stuurde Sunmi naar huis en begon tegen Jungkook te schreeuwen. Ze hadden lang ruzie tot ze er klaar mee waren. Jimin hield niet zo van ruzie maken dus stelde hij voor om het goed te maken en het verborgen te houden voor de rest. Jungkook was het er mee eens en zei dat het hem speet. Ze schudden elkaar de hand dat het nooit meer zou gebeuren. Een paar dagen later lag Sunmi in het ziekenhuis. Ze was ziek van de alcohol. Toen ze er weer uit mocht was ze anders. Ze was niet meer de Sunmi wie ze toen was. Ze was veel arroganter. Jimin vond haar niet meer leuk en andersom ook niet. Hij maakte het uit en ze gingen verder met hun leven.

Ik wil jullie echt bedanken dat jullie dit boek lezen. 4K!!! Ik kan het nog steeds niet geloven. Ik hoop dat jullie het blijven lezen tot het einde. Thank U
Xxx Dayna

BTS as your neigbours.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu