Ik zit nog steeds half huilend op een bankje naast Tessa. Nadat Tessa was komen opduiken, hadden we haar allemaal geknuffeld en vaarwel tegen onze fans gezegd. Gelukkig was 'I need U' ook een van de laatste nummers, want ik zou echt niet langer door kunnen gaan.
Wrijvend troost Tessa me terwijl ze met de andere praat."So when did you know Tessa was awake?" Vraagt Jin aan Ilse die bij Suga op schoot zit. "Well, I felt bad that I went to your concert while knowing how bad Tessa wanted to Be there to. So before the concert I went to see her, to talk to her and to say I'm sorry she couldn't Be there. When I came there I runned to her room and heared voices coming out. My heart was beating so fast. I slowly walked inside and saw the doctor talking to Tessa. She was awake! I almost jumped on her! I was so happy and she was to and without thinking I told her about the concert. I begged the doctor to let her go and that worked. So when we came here, I quickly put some makeup on her face and pulled her in a nice dress. One of her favourite's btw. I waited for the right moment, what was 'I need u' and walked with her on stage. After that you guys all became emotional." She says while laughing a bit.
Langzaam kijk ik Tessa aan. Ze draait zich naar me om en glimlacht lief naar me. Na zolang zie ik haar mooie glimlach weer. "Kuch, Kuck." Ik kijk omhoog en zie Jimin. Hij staat er een beetje akward bij. Ook Tessa kijkt op en begint te blozen. Aishh. Alleen wordt dat moment verbroken door Jin. "Guys, maby it's a better idea if we go home. Then we can rest and talk to Tessa and it's getting pretty late." De rest knikt en staat op. Ik doe het zelfde. Alleen Ilse en Tessa niet. "Can you give us 10 minutes please?" Vraagt Ilse dan. "Uhm, sure." Antwoord RM. We lopen de kamer uit en laten hun alleen.
De deur gaat open en we stappen allemaal naar binnen. Suga en Ilse excuseren zich en vertrekken naar boven, Jin gaat eten maken met RM and Tae, Hoseok en ik lopen naar de woonkamer. Ik kijk zoekend om me heen naar Tessa, naar zie haar nergens. "Can we please talk?" Hoor ik dan. Jimin. Ik hoor dan een zucht. "Sure." En voor ik het geluid kan volgen lopen ze de deur weer uit richting de tuin. Ik loop snel naar het raam en kijk naar ze. Ze gaan naast elkaar zitten en Jimin neemt gelijk Tessa's handen in de zijne. "Kookie, kom. Je hebt afleiding nodig. We gaan wel naar mijn kamer. Oké?" Ik zucht en loop weg van het raam. Tae pakt mijn arm en neemt me mee naar boven.
Jimin's POV
Als ik haar hand beet heb voel ik gelijk het stukje warmte wat ik die hele tijd gemist heb. Het liefst zou ik haar alles laten vergeten en hopen dat ze me zal vergeven. "Tessa.." Begin ik langzaam. Ze kijkt op en kijkt me aan. Ik haal diep adem en begin. "I'm so sorry about everthing. It was stupid of me, only Because I was jealous. And then I got mad and pushed you and..." Mijn stem breekt en tranen verlaten mijn ogen. Ik durf Tessa niet meer aan te kijken. "Jimin.." Nee, ik kan het niet. "Jimin." Begint ze weer. Ik schud mijn hoofd. Ik hoor haar mompelen. Ineens voel ik haar armen om me heen. Nee! Ik verdien dit niet! "Tessa..I can't even say how sorry I am.."
"It's okay-y.."
"No! It's not okay! I fucking hurt you. How could you say it's okay?" Zeg ik met half overslaande stem.
"Ilse-e.."
Ik onderbreek haar en ga op mijn knieën voor haar zitten. Langzaam haal ik mijn handen weg en kijk haar aan. Ik weet niet wat Ikse heeft gezegd, maar ik hoop dat het niets slechts is, want anders gaat ze me nooit vergeven. Ik moet haar dus echt duidelijk maken hoe erg het me spijt. Oké, daar gaan we.
"Tessa, I'm sorry about everthing. I really mean it. I swear if I could turn everthing back, I would change so many things. I would've done everthing, just to make you happy. Even if that means I couldn't Be your bf. Then I would have watched you being happy. I know it would hurt, but as long as-s.." Ik kan mijn zin niet eens afmaken door de vinger die Tessa tegen mijn lippen legt. Geschrokken kijk ik op. Ik kijk naar haar ogen waar en traan glinsterd. Ik strek mijn hand uit op hem weg te vegen. "Don't ever say that again." Zegt ze. Mijn ogen dwalen af naar haar lippen. Haar mooie volle lippen. Ik laat mijn hand zakken naar haar lippen en laat mijn duim erover gaan. Ze huivert even, maar laat me toe. Ik kom langzaam dichterbij op ze te bewonderen. Dan trekt ze me tegen haar aan en raken onze lippen elkaar. Ik grijp naar haar haren en vlecht mijn vingers er doorheen. Haar lippen voelen zo zacht. Wacht. Nee! Ik ruk me los en kijk haar aan. Ze kijkt verwarrend. "Before I continue, what I would love to do, does this mean you forgive me?" Haar verwarrende blik verandert in een lachende.
"Yes, I forgive you."
Na die woorden houd ik het niet meer. Ik trek haar naar me toe en kus haar.Aishh en ik wilde niet weer een maand wachten. Helaas duurde het weer lang.
Sorryyyy
Xx Dayna
JE LEEST
BTS as your neigbours.
FanfictionTessa een normaal meisje die fan van BTS is kan alleen maar dromen van BTS ontmoeten, maar dan veranderd dat en heeft Tessa ineens 7 hele knappe nieuwe buurjongens.