7:15// Mandag
Husk at trykke på den lille stjerne, det gør kun mig glad.
Undskyld hvis der stavefejl.Jeg vågner af mit vækkeur larmer, Jesus jeg slår hårdt på det for at få det til at stoppe. Hvorfor skal man stå så tidligt op på en mandag. Jeg går hen til mit skab og tager tøj på. Efter det går jeg ud på MIT eget badeværelse og tager lidt makeup på. Jeg skulle nødig ligner en eller anden gris når jeg kommer på skolen senere i dag.
Ellas OOFD eller Oufit Of The Day
Jeg hopper og danser ned af trappen ind til køkkenet, for at få noget morgenmad. "Godmorgen skat" siger min mor, "Godmorgen" mumler jeg træt tilbage. Jeg dumper ned på en stol og venter at min mor kommer med maden.
Min far sidder over for mig læser en eller latterlig avis. Gud jeg er bliver virkelig sulten, af af at tænke så meget og den gode lugt af æg og bacon nam. Endelig kommer hun med efter lang ventetid i følge min mening. "Hver så god skat, husk nu at spise meget i dag det bliver lang dag osv....) babler hun om, min far ligger avisen ned og når at afbryde hende heldigvis " hold nu kæft Annette, hun får jo aldrig noget spise hvis du skal bable hele dagen"
Efter det går hun bare ud i køkkenet uden at sige et ord. Jeg mumler "et tak" til min far, han nikker bare og sender mig et smil. Jeg spiser det op og går op for at hente min taske. Da går ind på mit værelse snubler jeg i noget, jeg siger irriteret "for fanden da" Jeg sætter mig op og ser at jeg var snublet i en trøje. Jeg tager trøjen og ligger den ind i skabet og tager min taske på rykken. Jeg suser ned af tappen der kun 20 minutter til der ringer ind, så jeg må skynde mig. Jeg finder mine Adidas NMD, og tager dem på.
Jeg råber på min mor for hun skal køre mig i skole, jeg har jo ikke fået et kørekort i nu. Jeg sætter mig ind i bilen, to sekunder kommer hun ind bilen. Det tager ca. 10 minutter at køre der hen. Da vi er det henne kyser min mor på kinden og siger "Ha' en god dag" Jeg nikker bare og siger "farvel"
Jeg løber hen dørene og åbner, jeg når ikke at kommer videre inden jeg braser ind i nogen. Jeg kigger op og kigger i et par grønne øjne, jeg siger hurtigt "Undskyld" jeg har ikke opdaget at de var en pige jeg var brast ind i. "Det var lige så meget min fejl, men er du henne den nye pige?" Spørger hun, "Ja jeg er den nye pige, ved du hvor kontoret ligger?" Svare jeg smilende. "Jeg kan følge dig hen til kontoret" svare hun smilende tilbage, jeg siger hurtigt et "Tak"
Vi begynder at gå, men da vi kommer hen til kontoret, jeg spørger hvad hun hedder " Marte Breivik, hvad med dig?" Spørger hun "Ella Sørensen" pibler det ud af mig. "Nå Ella det var hyggeligt at møde, vi kunne måske side sammen i kantinen?" Mumler hun glad, jeg nikker. Hun giver mig thumbs op og begynder at gå ned til hendes klasse. Jeg vender mig om mod døren og skal til at trække ned i håndtaget, men jeg når ikke at gøre det før jeg får en dør lige i fjæset. Jeg vender mig og ser at det er......
_____
Kapitel 2
Jeg håber at du kunne lide dette kapitel;))
Husk at vote og kommenter!Møøs fra Lærke
YOU ARE READING
Fucking Gunnarsen - M.G
Fanfiction!Danish¡ Ella skal rejse fra Danmark og helt til Trofors, Norge. Hvor hun møder de norske popstjerner Marcus & Martinus. Hun hader dem så inderligt meget. Men bliver hun ved med det? Eller sker der noget som forandrer det hele? Forelsker hun sig i n...