Mandag//
Husk at trykke på den lille stjerne, det gør kun mig glad.
Undskyld hvis der stavefejl.Selfølgelig skulle Martinus(tror jeg) komme og prikker mig på skulderen, uhhh jeg hader de drenge. Jeg vender mig om og kigger på Martinus, han smiler bare sit pæne player smil omg Ella ikk tænk sådan. "Heej babe" siger han kækt, selvoptaget gris man. "Hej" mumler jeg "Kan mig og min bror sætte os her?" Hvisker han i mit øre, jeg glor bare mærkeligt på ham og ser at Marcus står bag ham. "Egentlig nej der er ikke..." mere når jeg ikke sige før de har sat sig på hver af deres sider af mig, jeg kan se Oscar bliver lidt trist i ansigtet og Lauritz ser virkelig jaloux ud. Jeg begynder at spise, mens hele kantinen sidder og glor på os. Marcus & Martinus bliver spørge om 100 ting, kan de aldrig holde kæft.
Jeg er blevet færdig med at spise, så mig, Marte og Lauritz er på vej til idræt som vi har sammen. Vi har aftalt med andre at vi mødes ude på parkeringpladsen, og så tage hjem til mig og se film. Mig og Marte har fundet pige omklædningen. Træneren har fløjtet i den fløjte dims, vi går over til træneren. Vi skal spille fodbold, ja sådan går de idræts timer.
*Springer frem til de er hjemme ved Ella*
Det skete egentlig ikke så meget efter idræts timerne, jo kun at pigerne(Marte, Maren og Vilde) bliver ved med at Gunnarsen brødrene sad med os i pausen. Jeg sukkede hver gang og sprugte "hvad der så specielt ved dem" De svare altid " Øhh hallo se på dem, de er død lækker og så er de kendte" "DE ER JO FUCKING PLAYER DE KAN FÅ HVAD DE PEGER PÅ" Råber jeg, se er bare skræmt på mig. "Undskyld" mumler jeg undskyldende på dem, "Det gør ikk noget, du har jo ret. Okay piger, skal vi ikke lave pagt om at holde os væk fra The Gunnarsen brødrene?" Vi svare alle kort et "Ja"Nå ja videre vi er kommet hjem til mig, og vi skal en eller anden gyser film, jeg mener den hedder IT. Jeg hader gyserfilm, så jeg godt placeret mig mellem Lauritz og Oscar. Vilde sidder og vrikker med øjenbrynene, jeg rynker med øjenbrynene og glor mærkeligt på hende. Midt i filmen mærke jeg at Oscar tager min hånd, og Lauritz lægger armen omkring mig. Amen hva fanden sker der, går alle helt forstanden. Den er ikk særlig uhyggelig, så jeg behøver at gemme mig bag nogen, heldigvis.
Klokken er ved at være 7, så vi har bestilt pizzaer. Jeg er blevet bedre kendte med dem, jeg fået ud at skolen har et pige fodboldhold. Jeg tænker mig at melde på mig på det. De har også snakket om en fest på fredag, uhh jeg hader fester mere end gyserfilm. De ringer på døren, jeg går ud og åbner døren og ser at JULEMANDEN...... Just a kidding det er bare pizzamanden aha. Jeg tager pizzaer og betaler ham. Jeg smider pizzaerne ind på spisebordet," KOM OG ÆD" Råber jeg, de styrter ind og begynder at spise, wow sulten kan de lige være. Mine forældre kommer først hjem, for ja de laver ikke andet end at arbejde,
De andre er taget hjem, og står ude på mit badeværelset og tager mit makeup af, så at jeg kan komme i bad. Jeg træder ind i badet og tænder for den. Det er dejligt at kunne mærke at vandet løbe ned af din krop. Efter lidt tid slukker jeg bruseren, og tager mit håndklæde og tørre mig. Jeg går hen hen til mit skab for at finde noget undertøj, da jeg mærker at vinduet står åbent, men jeg har jo ikke åbent det. Jeg vender mig og ser at en Marcus GUNNARSEN, sidder på min seng og smiler kækt til mig. " UD NU" Råber jeg, "Rolig nu prinsesse, jeg gør dig ikke noget, jeg vil bare sige at vi er naboer" Siger han roligt og hopper ud af vinduet. Jeg har tabt kæmpen og glor ud af vinduet, jeg...er....nabo...med..fucking..Gunnarsen.....familien. Jeg smider mig i sengen og pakker mig ind i mine dyne. Jeg bliver ved med at tænke på at jeg er nabo med dem. Til sidst er jeg helt væk i drømmeland.
____
Yaay 134 i fanfiktion!!
Kapitel 4
Hvad synes du om kapitlet? Husk at dele min bog!
Husk at vote & kommenter:))Møøøs fra Lærke<33
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fucking Gunnarsen - M.G
Fanfic!Danish¡ Ella skal rejse fra Danmark og helt til Trofors, Norge. Hvor hun møder de norske popstjerner Marcus & Martinus. Hun hader dem så inderligt meget. Men bliver hun ved med det? Eller sker der noget som forandrer det hele? Forelsker hun sig i n...