23|Fuck....

482 16 6
                                    

Mandag//

Husk at trykke på den lille stjerne, det gør kun mig glad.
Undskyld hvis der stavefejl.

Jeg vil ikk ødelægge noget for hende og Martinus, eller vil jeg?

Ellas pov//

Mig og Marcus, er blevet enig om at vi skal fortælle det til Martinus. Og heldigvis brugte Marcus kondom, så jeg ovenikøbet også skulle blive gravid, det ville være forfærdeligt. Men det gjorde jeg heldigvis ikk.

Jeg sidder i kantinen, sammen med Marte og Karl. Vi snakker egentlig bare om festen, jeg er for det meste stille.

Jeg vil bare glemme festen, det er noget værre lort, jeg har rodet mig ud i.

Jeg mærker en der tager fat om min arm, og trækker mig med, som eller anden slædehund.

Jeg ser det Marcus, åh nej skal vi fortælle ham det nu?

"Hvad skal vi, Marcus?" spørger jeg ham.
"Vi skal snakke med Martinus" svare han.

Satans. For fanden. For røvbanan.

Martinus sidder på en bænk udenfor.
Mit hjerte banker hurtige, når jeg ser ham.

Vi sætter os, overfor ham.

Der er en travs stilhed, indtil Martinus afbryder ham. "Hvad vil i snakke om?" spørger han utalmodigt.

Mig og Marcus, kigger hinanden i øjnene. Jeg giver tegn til at han, at han skal begynde at snakke.

Marcus vender hovedet, og begynder at snakke "Du må love, at du ikke bliver sur på Ella. Det hele var min fejl."

"Det var ligeså meget min fejl" svare jeg, og mærker en tåre sniger sig ned af min kind. Jeg lader bare den, glide ned ad min kind.

"Hvad er der sket?" spørger Martinus.

Marcus begynder at snakke igen. "Jo altså...til festen havde mig og Ella....sex"

Flere tårer glider ned af min kind.
Jeg kigger over på Martinus, som har rettet blikket sit mod.

Han er helt rød i ansigtet, og mange tårer er på vej ned af hans kind.

Jeg løber grådkvalt væk. Jeg løber hen til mit skab, åbner det og tager min ting. Og så er jeg på vej hjem.

Senere på dagen//

Jeg har lagt i min seng og set Teen Wolf, lige siden jeg kom hjem. Jeg har ikk svaret mine venner, på alle de 1000 opkald.

Jeg vil ikk snakke med nogen, eller jo måske en.

Det banker på døren, jeg suser ned af trappen, og videre til døren.

Jeg åbner døren, og i døren står....

______
Kapitel 23
Glædelig Mandag.
Husk at nyde det gode vejr:D
Vote & Kommenter!

Møs fra Lærke<33

Fucking Gunnarsen - M.GWhere stories live. Discover now