28|En rolig dag eller?

381 12 6
                                    

Hotelværelset//

Husk at trykke på den lille stjerne, det gør kun mig glad.
Undskyld hvis der stavefejl.

Jeg lukker mine øjnene, og prøver at sove.

Ellas pov//

Mig og Marte ligger på vores hotelværelse, og ser "The Kissing Booth"

Jeg elsker den film!

Jeg ligger begynder at tænke på Marcus. Også derefter Martinus.

Jeg tror, at jeg er faldet pladask, for dem begge to.

Jeg må bare prøve, at holde afstand til dem begge to i et stykke tid.

Eller rettere sagt, indtil jeg finder ud af hvad jeg vil.

Men det gør det ikk, ret meget bedre at de bor overfor os. Satans ogs.

Men de skal heldigvis kun være her i nogle dage, også rejser de videre til Tyskland.

Og i de dage de her, skal jeg bare holde mig væk fra dem.

Jeg har også sagt til Marte, at nu hvis de banker døren, så skal hun sige at jeg ikk er der.

"Skal vi ikk tag ud og spise?" spørger jeg. Man kan høre min mave rumle, jeg griner.

"Jooo. Med den mave du har, så skal snart til at have noget mad" svare hun grinende.

Jeg giver hende et dræberblik. Mens jeg gør mig færdig med, at gøre mig klar.

Vi vælger en lidt finere restaurant end McD. Jeg ved ikk hvad den hedder, og  hvis jeg viste hvad den hedder.

Kunne jeg nok heller ikk udtale det, fordi jeg er lort til fransk...

Vi sætter os ved et bord, tæt på et vindue. Da jeg ser at Marcus og Martinus, går med hver deres dame.

Det giver mig et stik af jalousi, at se de gå med dem.

Nej Ella, du skal bare glemme dem. De er alligevel ikke det værd.
Siger jeg til mig selv.

Til min lykkedag, går de selfølgelig ind på den samme restaurant, som mig og Marte er på.

Marte kigger ned i menu kortet. Så hun har ikk set, at jeg har siddet, og gloet på dem. Puhaaa.

Jeg tager menu kortet op. Og prøver at gemme mig lidt så at Marcus, Martinus og damerne.

Hihi, jeg elsker at kalde dem "damer" lol.

"Hvad vælger duu?" spørger Marte.
Hun ser i den retning, jeg kigger. Som i nok ved, kigger jeg pååå.

Marcus & Martinus. Eller efter min mening "De svenske rockstjerner, som mødtes på tinder" ejjj just kidding!:)

Jeg har en dårlig humor.

"Halloooo Ella?" prøver Marte igen.

"Hvaaaa?" spørger jeg og kigger på Marte. Som endelig har fanget min opmærksomhed.

"Hvad vil du have?" spørger Marte, og kigger meget meget seriøst på mig.

"Bare det samme som dig!" svare jeg.

"Jeg skal lige på toilettet" siger jeg, og rejser mig.

Jeg skal lige til at gå ind på toilettet. Men da en tager mit håndled, og drejer mig om så at jeg har rykken mod muren. Jeg kigger i de smukkeste.......

_____
Kapitel 28
Q: Hvad synes du Martinus' nye frisure?
Vote & kommenter, hvis det lyster!:)

Møss fra Lærke<33

Fucking Gunnarsen - M.GWhere stories live. Discover now