39|Fucking Gunnarsen

226 8 1
                                    

På skolen stadigvæk//

Husk at trykke på den lille stjerne, det gør kun mig glad.
Undskyld hvis der stavefejl.

"Jo selfølgelig" svare han, og kigger mig lige i øjnene med sine dejlige brune øjnene.

**

Vi har nu fundet et mere 'privat' sted. Jeg står og kigger ind i Martinus' smukke øjne. I dette sekund ved jeg, at jeg altid har været forelsket i din øjnene.

Ikk i Marcus' øjnene, selvom det føltes på tidspunkt. Men ikk på samme måde som jeg kigger ind i Martinus' øjnene.

"Hvad ville du snakke om?" spørger han lidt irriteret over, at jeg bare stået og gloet på ham.

"Øhh, ja.." og så bliver vi afbrudt af en Marcus.

"Hvad laver han her?" spørger Marcus.
"Hvad fanden laver du her?" spørger Martinus.

"Hey drenge, det var mig der fik jer begge to til at komme her" siger jeg, og lader blikket køre mellem de to drenge.

"Øhh ja, jeg vil faktisk gerne sige noget til det jer begge to" siger jeg.

De nikker, og jeg fortsætter. "Jeg har gået tænkt på hvem jeg bedst kunne lide af jer. Jeg kommer sikkert til at lyde som en eller anden luder. Men jeg bare fortælle hvad jeg har på hjertet" siger jeg en anelse  nervøs.

"Hvem kan du bedst lide af os så?" spørger Marcus.

Jeg tænker mig godt og grundigt om hvem jeg skal vælge. I måske lidt for lang tid, meeen ja.

"Øhh først vil jeg sige noget jer begge to" siger jeg ekstremt meget nervøs.

"Marcus. Du skal vide at du er verden sødeste ven, og helt igennem fantastisk. Jeg elsker dig af hele mit hjerte, men du er lidt mere en bror for mig. Hvis du forstår" siger jeg og kigger ham lige i øjnene. Jeg kan se at han har en tåre i øjenkrogen, men han smiler til mig. Jeg krammer ham.

Jeg trækker mig fra kammet, og begynder så igen. "Martinus. Jeg har været forelsket lige siden, at jeg så dig for først gang. Men jeg havde ikk indset det, før jeg kyssede med Marcus. Men nok om det. Det er dig jeg vil være sammen med. Martinus, jeg elsker dig op til månen og tilbage, og det vil jeg altid gøre" siger jeg, og mærker en lille tåre på vej ned af min kind.

"Øhh, jeg vil lade jer to være alene. Vi ses" siger Marcus.

Jeg nikker, og fokusere på Martinus. "Jeg elsker også dig, Ella. Og jeg vil meget gerne være sammen med dig" siger han og kysser mig på munden.

Og derfor siger jeg at "Jeg er faldet pladask for en Martinus Fucking Gunnarsen"

_____
Kapitel 39
Husk at vote og kommenter:))

Møs fra Lærke<3

Fucking Gunnarsen - M.GWhere stories live. Discover now