Onsdag//
Husk at trykke på den lille stjerne, det gør kun mig glad.
Undskyld hvis der stavefejl.I dag er dagen hvor, Maren og Vilde skulle rejse til Tyskland. Såååå vi er på vej til lufthaven nu.
Jeg kommer virkeligt meget til at savne dem.
Skipper lige til i de er lufthaven//
Vi har kørt i et par timer for at komme til Trondheim lufthavn, dejligt.
Jeg hader at køre bil i flere timer, og vi var rimelig meget klemt i bilen.
Vi er kørt med Vildes mor til lufthaven, og Marens forældre kørte i en bil bag os.
Så de havde også, det meste af deres lort, som de skal have med til Tyskland.
Vildes mor kører ind på lufthavnens parkeringsplads nu. Hun finder hurtigt en plads.
Jeg åbner døren, og træder ud på ad bilen. Vilde og Maren, går hen til for at tage deres lort.
Jeg og Marte, går ind i lufthavnen.
Vi venter på at de kommer ind. Marte prikker mig skulderen og siger "Jeg viste ikk, at også skulle afsted idag"
"Hvem?" Spørger jeg. Hun peger i retning af.....Gunnarsen klanen. "Oh, dem" siger jeg.
Jeg havde helt glemt at de også skulle afsted i dag, ups.
De skal vist spille nogle koncerter i Danmark, Sverige og Tyskland.
"Viste du godt, at de også skulle afsted i dag?" spørger Marte.
"Ja, men jeg havde glemt det igen" svare jeg.
"Okay, skal vi gå over til dem, og sige farvel?" spørger hun igen. "Det kan vi vel godt, men hvad med de andre?" siger jeg.
Vi har ikke flyttet blikket i nu fra Gunnarsen familien.
"Det tager nok, et stykke tid for dem, at komme ind med deres kufferter og det" svare hun.
Vi begynder at gå over til dem. Da Martinus ser mig, flyver hans læber op i er smil, han løber her over.
"Martinus, hvad sker......" mere når han ikk at sige, før han også ser mig.
"ELLA" råber Marcus, han sætter en spurt igang. Først kommer Martinus, og krammer mig.
Derefter er det Marcus McQueen, han kommer flyvende i gang luften.
Han vælter mig og Martinus, så vi nu ligger nede på jorden, jeg stønner af smerte.
"Av for helvede, Marcus" siger jeg surt. "Sorry, er bare glad for at se dig" svare han.
"Jaja, kan i flytte jer, i er fkn tunge" siger jeg surt igen.
De flytter sig igen, jeg sætter mig op.
Jeg ser at der er mange piger, der har filmet vores lille 'scene' det må så være deres fans.
Gerd Anne, Kjell-Erik og Emma kommer til os.
"Hej igen" hilser Gerd Anne og Kjell-Erik.
Emma kommer, og krammer mig, så godt hun kan.
"Hej Emma" siger jeg, og smiler. "Heeej Ella" svare hun.
Hun giver slip, og går over til hendes forældre.
Jeg mærker en der bag-krammer mig, jeg vender mig om og ser Martinus.
"Hva så?" siger jeg. "Kan vi lige snakke?" spørger han. Jeg nikker.
Vi går lidt væk fra de andre. "Hvad ville du snakke om?" mumler jeg.
"Øh, jeg kan lige så godt sige det lige ud" siger han.
"Jaa, bare kom med det" svare jeg. "Hvad er vi egentlig? siger han, og rødmer.
"Vi er det, du gerne vil være" svare jeg.
"Så er vi kærester, er det okay med dig?" spørger han.
Jeg mærker, at jeg bliver rød i hovedet. "Ja, selfølgelig" siger jeg.
Han trækker mig ind i et kram, og kysser mig på hovedet.
"Det kan i gøre senere, vi har faktisk et fly, vi skal nå" råber Maren og Vilde, i kor.
Jeg trækker mig fra krammet. "Vi ses, skriv hvis der er noget" siger jeg.
"Elsker dig!" siger han, og kysser min pande. "Elsker ogs dig" svare jeg.
Jeg går over til pigerne, og forældrene. Vi følges til vi ikke kan følges mere.
Vi samles i et gruppekram, "Elsker jer, jeg kommer til at savne jer" siger vi, i munden på hinanden.
Vi trækker os fra krammet, og de går hen til flyet.
De går ind flyet, da jeg mærker at jeg begynder at græde.
______
Kapitel 18
Kedeligt kapitel:(
Husk at vote & kommenter, hvis det lyster!:)Møss fra Lærke<33
YOU ARE READING
Fucking Gunnarsen - M.G
Fanfiction!Danish¡ Ella skal rejse fra Danmark og helt til Trofors, Norge. Hvor hun møder de norske popstjerner Marcus & Martinus. Hun hader dem så inderligt meget. Men bliver hun ved med det? Eller sker der noget som forandrer det hele? Forelsker hun sig i n...