17|Mandag del 2

539 18 5
                                    

Det er Isac på billedet:))
Mandag//

Husk at trykke på den lille stjerne, det gør kun mig glad.
Undskyld hvis der stavefejl.

Jeg kan ikk se hvor han står, "Hvor står han henne?" Spørger jeg. Isac peger hen mod.....

Lauritz. Han er helt rød i hovedet, han kommer styrtende over til os.

Han giver Isac en lussing, han giver slip på min hånd, og så falder Isac ned på gulvet. "Hvad fanden har du gang i?" Råber jeg lige ind hans øre.

"Jeg giver ham det han fortjente!" siger han. Folk er begyndt at samle sig en i ring omkring os.

"Hvorfor fortjente han det? Hvad har han gjort dig siden...." jeg får ikke sagt, før jeg bliver afbrudt lærer. "I skal til time nu" råber han.

"Vi er ikk færdige her" hvisker jeg til ham, og hjælper Isac op. "Er du okay?" spørger jeg." Ja, kan vi finde kontoret nu?" svare han. Jeg nikker, og vi begynder at gå til kontoret.

"Her kontoret så, skal jeg bare blive eller kan jeg gå til time nu?" spørger jeg. "Du kan bare gå til time" svare han. "

Men vi ses i spisefrikvarteret, ikk?" spørger han. "Øh, jo vi ses" siger jeg går til mit skab, for at finde ud af, hvad jeg skal have. Jeg trykker koden ind, og åbner skabet.

Jeg finder ud ad at jeg skal have matematik. Øv man, 2 timers matematik med Marcus, Martinus og en masse af fodbold drenge.

Altså jeg hader ikk Marcus & Martinus, men når fodbold drenge er der, kan de godt finde på at spille Karl/Carl smart.

Da jeg tager min matematik ud ad skabet. Falder der er brevet ud hvor der står "Hej Ella, kan du være sammen senere? - Martinus<33" awww, hvor cute af ham at skrive det på den måde.

Jeg ligger brevet ind i skabet igen, og lukker det. Og begynder at gå til time.

Skipper resten af skolen//

Jeg står ude foran skolen og venter på Martinus. Typisk, han altid så langsom. "Forfanden man, få nu fut i fødder. Så jeg kan komme hjem i dag!" råber jeg, dem det går forbi kigger mærkeligt på mig.

"Er det mig du råber ad?" kommer det fra Martinus.

Jeg vender mig om, og spurter over til Martinus. Jeg giver ham et kram, "Endelig gad du at komme" siger jeg. "Det var da ikk min skyld, at Marcus skulle komme og spørge hvorfor jeg ikke skulle med hjem" svare han.

Jeg griner af ham, og begynder at gå, Martinus kommer op ved siden af mig.

Vi snakker om alt mellem himmel og jord. Indtil vi kommer hjem til mig.

Jeg låser døren op, for der jo ikk nogen hjemme i nu. Vi træder ind ad døren og smider vires sko. "Er du sulten?" spørger jeg Martinus.

"Ja, det er jeg vel" svare han. Jeg finder en pizza, og smider den i ovnen. Jeg går ind i stuen, og smider mig i sofaen.

Martinus ligger med hans mobil, "Er der noget du vil se?" spørger jeg. "Kan vi ikk se en gyser?" svare han, og laver hunde hvalpe øjne.

"Okay så, men jeg kommer til at ligge helt ind til dig" svare jeg advarende. "Det har jeg hellere ikk noget imod" han bliver helt rød i hovedet, når han opdager hvad han lige sagde.

Han finder gyser, og jeg går ud til pizzaen for at se om den er færdig. Gudskelov den er færdig, jeg skærer den ud nogle stykker. Jeg ligger dem på nogle tallerkner, og tager dem med end i stuen, Martinus har fundet gyseren, sat sig godt til rette i sofaen.

Jeg giver ham hans tallerken, og jeg sætter mig i sofaen. Jeg spiser hurtigt, og jeg sætter tallerknen over bordet. "Vil du ikk ogs sætte min over på bordet?" spørger han, jeg tager den og sætter den over på bordet.

Jeg ligger mig godt til rette, det sidste jeg husker er at jeg falder i søvn.

"Ella Ella Ella" siger Martinus. Jeg åbner øjnene, "Hvad er klokken?" spørger jeg. "Ca. 22:00" svare han.

"Vil du ikk sove her?" siger jeg træt. "Jo selfølgelig vil jeg det. Skal jeg bære dig op i din seng?" spørger han.

Jeg nikker, han tager fat om mig og ligger mig på hans skulder. Da vi kommer hen på mit værelse, ligger han mig i min seng. "Vil du ikke hjælpe mig med at kommer af med mit tøj? spørger jeg, da jeg er alt for træt til at selv gøre det.

"Jo skal du have nattøj på eller vi du sove i undertøj?" svare han. "Bare i undertøj" siger jeg. Han nikker, og tager først min trøje af, og så mine bukser af.

Til sidst ligger jeg bare i undertøj. Martinus trækker hans tøj af, og ligger sig i min seng. "Tak" mumler jeg.

Han smiler bare. Da vi har lægget og kigget på hinanden.

Læner jeg indtil Martinus, for at kysse ham. Han læner sig også tættere ind til mig.

Vi kysser i et stykke tid, før jeg trækker mig og vender mig rundt, så vi ligger i ske. "Jeg elsker dig" siger jeg.

"Jeg elsker ogs dig" svare han og ligger sig end til mig.

_______
Kapitel 17
Vote & kommenter, hvis det lyster:))

Møøøs fra Lærke<33

Fucking Gunnarsen - M.GWhere stories live. Discover now