15|Gunnarsen Klanen

629 21 8
                                    

Søndag//

Husk at trykke på den lille stjerne, det gør kun mig glad.
Undskyld hvis der stavefejl.

Jeg åbner døren, og tvillinger kommer lige bagefter mig.

Jeg træder ud i den klode blæst. Tænk at den fede bananskrald, kunne være mig utro.

Martinus, snakker med en eller anden i hans telefon.

Jeg går hen til Marcus. "Hvem snakker han med?" spørg jeg ham. "Vores far, så vi kan blive hentet" svare han, jeg nikker.

"Er du okay?" Spørger han. "For at være ærligt, så ved jeg ikk.

Jeg føler at jeg aldrig har kunnet lide ham" svare jeg. "Men hvis der er noget, så er jeg der altid" siger han, og kigger mig dybt i øjnene.

Hans dejlige brune øjnene. Nej Ella stop, han har ikke dejlige brune øjne.

"Far kommer lige om lidt" siger Martinus, og ødelægger mig og Marcus 'øjeblik'. Marcus er helt rød i hovedet, som en tomat, haha rip dig Marcus.

Og så bliver det akavet. Ikke lang tid efter høre jeg en bil. Jeg vender mig om, og ser det jeg tror er drengenes far.

Han træder ud ad bilen, og sætter kursen mød os. "Kjell-Erik" siger han og rækker mig hånden.

"Ella" svare jeg og tager hans hånd. Han slipper min hånd, "Nå skal vi tage hjem nu?" Spørger han. "Ja" svare vi i kor.

Vi går hen til deres bil, Martinus åbner døren for mig. "Tak" siger jeg, og sætter mig i midten bag i.

Marcus & Martinus sætter sig på hver side af mig. Kjell-Erik starter bilen.

Jeg er sindssygt træt, jeg er ved at falde i søvn.

Da jeg mærker nogen tager mig hånden. Jeg åbner mine øjne, og ser at drengene har taget mig i hånden, ej cute.

Jeg mærker at jeg begynder at rødme, så jeg lukker mine øjne igen. Jeg håber bare ikke at drengene så noget.

"Ella" er der nogen det siger. Jeg åbner øjnene, og ser at det bare Marcus & Martinus. "Hvad sker der?" Spørger jeg.

"Vi er kommet hjem til os" siger Marcus. "Nå men flyt jer, så at jeg kan komme ud" flyver det ud af min trætte mund. De hopper ud af bilen.

Jeg sukker, og hopper ud af bilen. Vi går hen til deres dør, og Martinus åbner døren.

Kjell-Erik er allerede kommet indenfor. Jeg træder ind og lukker døren efter mig.

Deres og lillesøster , kommer ud i gangen. "Gerd Anne" hilser hun pænt. "Ella" hilser jeg.

"Jeg hedder Emmaaa" råber Emma. "Jeg hedder så Ellaaaaa" svare jeg. "Nå men vi skal også videre" svare drenge i kor, og Marcus trækker mig i armen.

Vi ender på noget, jeg gætter på er Marcus værelset. Der hænger et Manchester United flag på væggen, og jeg ved at Marcus forguder Manchester United.

"Hvad skal vi så lave?" spørger jeg. "Vi kunne se noget på Netflix?" siger Marcus. "God idé" siger jeg, og Martinus nikker.

"Marcus, kan vi ikke alle ligge i din seng?" spørger Martinus. "Jo det kan vi sagtens" svare Marcus.

Martinus ligger sig i sengen, jeg ligger mig i sengen ved siden af ham. Marcus finder hans computer, og sætter sig i sengen ved siden af mig.

Han går ind på Netflix, og finder en eller anden gyser film. Det her kommer ikk til at godt.

Vi har lige set rulleteksten på nummer 5 film, da jeg ser klokken nærmere sig 17:00. "Nå drenge, jeg skal til at hjem nu" siger jeg.

"Vil du ikk blive og spise med til aftensmad?" spørger Martinus. "Nej desværre, jeg har lovet at jeg spiser hjemme i dag" svare jeg.

De sukker begge, da jeg træder ud af sengen. Vi går ned til resten af Gunnarsen klanen.

Vi går ind i stuen hvor de alle er. "Jeg skal hjem nu, men det var hyggeligt at møde jer" siger jeg. "Det var også hyggeligt at møde dig.

Jeg håber vi snart ser dig igen" siger Gerd Anne.

Jeg smiler til hende. Jeg går ud i gangen, og tager mine sko og jakke på. Tvillingerne kommer ud i gangen, "Vi ses" siger jeg til dem.

Jeg krammer først Marcus, og så Martinus. Jeg vender mig om og åbner døren. Jeg træder ud, begynder at gå hen til mit hus.

Det tager mig ca. 2 minutter, at gå hjem. Jeg åbner døren, smider mine sko. Jeg løber så på mit værelse, og smider mig i sengen.

Det er dejligt, at der ikke nogen hjemme, for så kan minde tankere får frit spil.

Da en tænke slår mig, hvorfor er jeg ikke ked af at Lauritz var utro? Der kom en mere tænke, måske fordi jeg kan lide en anden?

_____
Kapitel 16
Vote & kommenter husk det:))!
Tak til EmilieSandJensen for hun mindede mig på, at de var naboer!
Møøs fra Lærke<33

Fucking Gunnarsen - M.GWhere stories live. Discover now