10|Bestieee

583 17 0
                                    

Natten mellem fredag og lørdag//

Husk at trykke på den lille stjerne, det gør kun mig glad.
Undskyld hvis der stavefejl.

Da jeg ser at jeg får en snap fra Martinus, hvor der står...

'...Jeg troede vi faktisk havde et eller andet, men det har vi jo ikk' skriver han.

"Lauritz, hvad skrev du på den Streak?" Spørger jeg ham nysgerrigt. "Jeg skrev bare at du havde en hot gut på besøg" svare han ligegyldigt. Han har meget travlt med hans Streak af mig. "Okay" svare jeg bare.

Jeg tager et billede og skriver 'Mig og Lauritz har ikke noget, vi er bare venner' Skriver jeg og sender. Inden jeg slukker ser jeg at har fået snaps fra Marcus, Isac, Vilde og Marte. Amen for jeg aldrig fri fra snapchat.

Jeg vælger ikke at svare dem, fordi jeg ikk lige magter at svare dem. Jeg ligger min telefon på bordet, og hopper i seng. Jeg hører at Lauritz slukker sin telefon, og ligger den på bordet.

Han tager sine bukser af, så at han kun har underbukser på, og jeg ligger bare her i en kort trøje. Det kommer aldrig til at gå godt det her, og hvad mine forældre tænker. Jeg har ikke noget imod at han sex med ham, men bare ikke når min familie er hjemme.

Han ligger sig i seng, helt ind til mig og kysser mig på min kind. "Godnat" siger jeg. "Godnat smukke" svare han. Han ligger sin arm over mig, så at vi ligger i ske.

"Vil du måske med hjem til mig i morgen, og sove måske sammen med nogle af de andre?" Spørger han nervøst. "Det vil jeg gerne, hvis jeg må for mine forældre" svare jeg.

Mine øjenlåg bliver tungere og tungere. Inden jeg falder helt i søvn, høre jeg ham sige " Jeg elsker dig, og jeg håber snart at vi bliver kærester" siger han. Han tror nok at jeg sover. Jeg falder i drømmeland til sidst.

Lørdag//

Jeg høre stemmer inde på værelse, de lyder som mine forældre. "Ejj, hvor de søde" og "Jeg vidste ikk at Ella havde fået en kæreste", og alt muligt snakker de om. Omg jeg har ikke fået en kæreste i nu.

De går endelig ud af mit værelse. Jeg mærker at Lauritz, bevæger sig. Så han vender sig om, med mig på slæb. Nu ligger han inderst og jeg yderst. Jeg får en idé til at vække ham.

Jeg prøver forsigtigt at kommer ud af hans greb, men han er stærk som en okse. Til sidst kommet jeg ud af han greb, jeg træder også forsigtig æt ud på gulvet. Okay lad mission vække Lauritz begynde.

Han ligger på ryggen nu, så jeg sætter mig på hans mave. Jeg kysser på ham overalt i hans ansigt og hals. Han vågner meget hurtigt, og vender os om så jeg ligger nederst. "Hvad var det godt for?" Spørger han. "Jeg tænkte at du ikke skulle ligge of sove hele dagen" svare jeg grinende, fordi han kilder mig.

"Stoo...stoooop" jeg prøver jeg at få ud af min mund, men det er svært når jeg bliver kildet. "Jeg stopper hvis jeg får et kys" Siger han flirtende. "Aldrig" svare jeg. "Nå er du så klar til en kilde tur mere?" Siger han kækt, og kilder mig igen.

"Okaaaay så" siger jeg, og han stopper. Han bevæger sig tættere på mig, til han røre mine læber. Den bedste følelse i verden, vi går over til at snave. Da det banker på døren, jeg skubber Lauritz væk og hopper ud sengen.

Og ind ad døren kommer.......

_____
Kapitel 10
Hvem mon kommer?
Husk at vote & kommenter:D

Møøøs fra Lærke<3

Fucking Gunnarsen - M.GTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang