*Spoler frem til fredag*
Fredag//Husk at trykke på den lille stjerne, det gør kun mig glad.
Undskyld hvis der stavefejl.Jeg bliver vækket af det lort vækkeur, også kaldt min telefon. I dag skal jeg fest, ejj jeg glæder mig mærk ironien. Eller rettere sagt jeg er blevet tvunget med til den, jeg er blevet tvunget af pigerne og M&M. Ja jeg har hængt lidt ud med dem, de er ikke så slemme, som jeg troet. Og ja, jeg skal på date med Lauritz i morgen, jeg glæder mig for sygt. Efter lidt tænkning træder jeg ud på det kolde gulv, det giver mig et stød når jeg går på det. Jeg går hen til skabet for at finde noget tøj at tage på.
Jeg går træt hen til mit badeværelse, for at få noget makeup i mit bumsede ansigt. Efter jeg har fået det på, laver jeg fake smil til mig i spejlet. Jeg slukker lyset og tager min taske på ryggen. Og så går ned og tager et æble i hånden. Jeg siger farvel til mine forældre og lillebror, så suser jeg ud til min cyklen, hvor kom al den energi lige pludselig fra? Jeg hopper på cykelen, og begynder at træde i pedalerne, imens jeg spiser mit æble.
Jeg stiller min cykel i cykelstativet, og går til indgangen. Da jeg kommer ind af dørene, bliver jeg væltet omkuld af Marte,Vilde og Maren. De er hvis spændte på den fest, noget som jeg ikke er. Vi snakker lidt og så ringer det ind, vi skal alle have time sammen. Vi går ind lokalet og ser at der et firemandsbord, vi løber alle så hurtigt at vi kan nå at få det. Jeg sætter mig stille på stolen, og venter på at læren begynder, men selfølgelig mangler der nogen.
Døren braser op og ind... gæt hvem.... Gunnarsen brødrene og deres "Taber sleng" Da de ser mig, smiler de et lille smil og sætter sig bag os. Læren begynder, hun babler om at gruppe opgaver. Jeg hører ikke rigtig efter før jeg høre mit navn, blive sagt. "HÆÆH?" Flyver det ud af munden på mig, hun kigger surt på mig og gentager så "Hør efter Ella, vil skal have gruppe arbejde om et valgfri emne. Du skal være sammen med Marcus, Martinus og Kasper" Jeg taber kæmpen, da jeg finder ud af at jeg skal være med de fjolser, jeg håber bare at det kommer til at gå godt. Lise(læren) forsætter "I skal først starte i næste uge med gruppe arbejdet..." timen snegler sig af sted som sædvanlig.
Spisefrikvarteret//
Der er burger på menuen i dag, yaay. Jeg køber to burger, for jeg er fucking sulten. Jeg dumper ned på bænken omgivet af mine venner, jeg skulle til at tage den første bid af min burger. Da to så par kendte tvillinger, sætter sig overfor mig. Jeg ruller bare øjnene af mine glor på det, er de ikke snart ved at være vandt til at de sidder her hver dag. "Hvorfor skal i altid sidde her, og ikke med jeres venner?" Spørger jeg uden at havde tænkt mig om. "Fordi prinsesse, de snakker ikke andet om fodbold og vores karriere" svare Martinus, jeg nikker bare. Jeg tager den første bid af min burger.
Jeg har spist mine burger på rekord tid. De sidder glor på mig, som jeg lige have spist en hel hest. "Tag et billede, det varer længere" siger jeg med et grinende smil. Jeg tager mit skrald og smider det hen skraldespanden, og så går jeg ud for at få noget luft lidt. Lidt tid efter kommer Oscar ud og sætter sig ved mig. "Hej" siger jeg og kigger hen på ham. Han smiler og mumler et "Hej" Jeg tænker lidt om hvad jeg skal sige til ham. "Er der noget du vil snakke med mig om?" Spørger jeg, "Jo altså, det er at jeg godt kan lide en, og det er......."
_____
Kapitel 5
Hvem tror du at Oscar kan lide??
Husk at vote & kommenter;))Møøøøs fra Lærke<33
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fucking Gunnarsen - M.G
Fanfic!Danish¡ Ella skal rejse fra Danmark og helt til Trofors, Norge. Hvor hun møder de norske popstjerner Marcus & Martinus. Hun hader dem så inderligt meget. Men bliver hun ved med det? Eller sker der noget som forandrer det hele? Forelsker hun sig i n...