24|Os to for altid?

436 15 3
                                    

Mandag//

Husk at trykke på den lille stjerne, det gør kun mig glad.
Undskyld hvis der stavefejl.

Jeg åbner døren, og i døren står....

Martinus.

Hans øjne helt røde, og hans blik borer sig lige ind i mit. Jeg fjerner hurtigt min blik, og kigger ned i gulvet.

"Hvad sker der?" spørger jeg.
"Ella, jeg elsker dig utroligt højt. Men det skal ikk være os to" svare han, og begynder at græde.

Jeg holder heller ikk mine tårer tilbage.

"Jeg elsker også dig, Martinus. Jeg er enig med dig, det skal ikk være os to lige nu" siger jeg.

Istedet for at svare, krammer han mig. Jeg krammer selfølgelig også med.

Jeg håber han for det bedre, og måske forelsker sig i en ny?

Jeg trækker fra krammet, og prøver at smile, men det bliver mere til en grimasse.

"Men er du sur på mig og Marcus?" mumler jeg, men højt nok til at han kan høre det.

"Ja Ella, jeg er meget meget sur. Men jeg tager det altid med ro, så jeg ikke kommer til at sige noget jeg fortryder" svare han.

Jeg nikker. "Nå men jeg skal hjem igen, vi ses" siger han.

Jeg lukker døren bag mig, og går helt op ad døren. Og så glider jeg ned af døren, og tudbrøler jeg.

Hvad har jeg dog gjort? Jeg har lige mistet ham, eller bliver vi bare venner?

______
Kapitel 24
Kort kapitel, men jeg fik ikk skrevet så meget, da jeg var til konfi igår.
Vote & kommenter hvis det lyster!

Møs fra Lærke<33

Fucking Gunnarsen - M.GTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon