5ο κεφάλαιο

77 8 20
                                    

Η παρεα των τεσσάρων ατόμων βρισκόταν σε σύγχιση. Ο Lucas ειχε παει να παρει ενα ηρεμιστικό από το μεγάλο φαρμακείο που υπήρχε στον πάνω όροφο του σπιτιού της Ariana, ενω η ιδια έκλαιγε στην αγκαλιά του Gregory. "Ηρέμισε. Παρε βαθειές ανάσες", της έλεγε εκείνος,  ο οποίος ηταν πολυ ταραγμένος. Η Laura προσπαθούσε να ηρεμήσει κοιτάζοντας τους πίνακες του σαλονιού. Καποια στιγμη χτύπησε το κινητό της, πραγμα που ξαφνιασε και τους τέσσερις. "Παρακαλω;". "Laura εγω ειμαι ο Spencer. Μηπως ενοχλώ;". Η Laura σκουπησε τα δάκρυα της, πηρε μια βαθειά ανασα και προσπάθησε να προσποιηθεί οτι είναι καλα. "Γεια σου Spencer!  Οχι δεν ενοχλείς πες μου". "Σε πήρα τηλέφωνο για να ρωτησω αν εισαι καλα". "Γιατι να μην ειμαι καλα; ". "Γιατί ειδα στις ειδήσεις οτι εγινε μια αγρια δολοφονία τριών ατόμων σημερα στην CURE και στις ειδήσεις ειπαν πως ζητούν εσενα και την Ariana να βγείτε σε παράθυρο να μιλήσετε". "Πως; ". Η Laura ηταν έκπληκτη.  "Laura τι εγινε;", ρωτησε η Ariana. "Αστααα. Εμαθαν τα ΜΜΕ πως εγινε η δολοφονία και μας θέλουν να εμφανιστουμε σε παράθυρο! ". "Τιι;;;;". Η Ariana ένιωσε την καρδιά της να χτυπά πιο δυνατά. Εκατσε στον καναπέ και ανοιξε την τηλεόραση σε ενα τυχαίο καναλι και ειδε τη δημοσιογράφο που ειχε συναντήσει ,στη συγκέντρωση ,που ειχε παει με τον Lucas.
"Κυρίες και κύριοι καλησπέρα σας. Διακόπτουμε το πρόγραμμά σας για να σας μεταδώσουμε ενα τραγικό συμβάν που έλαβε χωρα πριν από λίγες ωρες στο διάσημο υπερσύγχρονο νοσοκομείο CURE. Στη μονάδα εντατικής θεραπείας εγινε μια μαζική σφαγή τριων ατόμων με αποτέλεσμα να κινητοποιηθούν οι αρχες. Απο έγκυρες πηγές μάθαμε οτι στο νοσοκομείο αυτο εργάζεται η Ariana Warner,  η γνωστή επιτυχημένη γιατρός, η οποια στο παρελθόν ειχε έρθει αντιμέτωπη με δυο σειρές δολοφονιών. Επιπροσθετως, ενα αλλο διάσημο πρόσωπο πρόκεται να εργαστει εκει, η Laura Franklin, φιλη της Αriana Warner. Δεν ξερουμε αν οι δολοφονίες εχουν σχέση με τις δύο κοπέλες όμως καλούνται να παρουσιαστούν σε ολα τα αστυνομικά τμήματα διότι απο έγκυρες πηγές μάθαμε οτι ηταν παρούσες οταν εγινε η δολοφονία. Αυτα μέχρι στιγμής κυρίες και κύριοι, για οτιδήποτε αλλο θα σας ενημερώσουμε συντομα. Ειμαι η Gwen Dove και αυτο ήταν το έκτακτο δελτίο ειδήσεων".

Η Arina ηταν έτοιμη να κλεισει την τηλεόραση όμως τελευταία στιγμή πάγωσε την εικονα ωστε να φαίνεται η δημοσιογράφος. Περίμενε λιγο να κατέβει ο Lucas απο τον πάνω όροφο και ύστερα τον τράβηξε απο το χερι και του ειπε. "Αυτη δεν ειναι η δημοσιογράφος στην εκδήλωση;". "Εεεεε δεν θυμάμαι. Νομιζω ομως ναι". "Αυτή ειναι. Τη θυμάμαι εγω. Θα αναγνώριζα παντού αυτο το βλέμα της αυτοπεποίθησης που ειχε. Μηπως θυμασαι τι με ειχε ρωτήσει; ". "Εεεε περίμενε λιγο. Ναι!  Θυμαμαι. Aν πιστεύεις πως θα ξαναγίνει κατι τέτοιο". "Σωστα. Αυτο με ειχε ρωτησει. Και εννοούσε αν θα ξαναγίνει παλι μια νέα σειρά δολοφονιών". "Ε ωραία δεν καταλαβαίνω που προβληματίζεσαι". "Προβληματίζομαι στο γεγονός ότι λιγες μερες αργότερα απο την ημέρα της εκδήλωσης εγινε ο,τι εγινε. Δεν σας φαίνεται λιγο ύποπτο;". "Εμενα ναι". Ειπε ο Gregory και στάθηκε διπλα στον Lucas. "Εγω δεν ξερω. Δεν μ φαίνεται ικανή αυτη να ειναι δολοφόνος. Ειναι λιγάκι περίεργη το αναγνωρίζω, λιγάκι εγωίστρια και εξωφρενικά φιλόδοξη αλλα δολοφόνος; δεν μου ταιριάζει", ειπε η Laura και πηγε να βαλει λιγο καφε.

Ποιος;[Τελευταιο Βιβλιο:Η επιστροφή του παρελθόντος] Where stories live. Discover now