To γράμμα του Gregory έπεσε από τα χέρια της Ariana στο πάτωμα. Δεν έκανε καμία προσπάθεια να το μαζέψει. Κάθισε στο κρεβάτι της και έλυσε τα μαλλιά της κοιτώντας το πεσμένο γράμμα.
Ο γραφικός χαρακτήρας του Gregory ήταν πολύ ωραίος. Τα γράμματα ήταν καλλιγραφικά και παρόλο που το χαρτί δεν είχε βοηθητικές γραμμές τα γράμματα ήταν σε μια ευθεία. Το μελάνι που είχε χρησιμοποιήσει ήταν από την "Mont Blanc" πένα της Ariana που βρισκόταν στο γραφείο της. Η ίδια δεν είχε γράψει ποτε με αυτή την πένα γιατί ήταν πολύ βαριά και πονούσαν τα χέρια της.
Πήρε μια βαθειά ανάσα και σηκώθηκε για να κατέβει κάτω στους φίλους της.
Εκείνοι μόλις την είδαν να κατεβαίνει χωρίς τον Gregory την πλησίασαν για να μάθουν τι έγινε και εκείνη αφού πρώτα κούνησε το κεφάλι της ώστε να ανεμίσουν τα μαλλιά της τους είπε:«Ο Gregory έφυγε. Δεν είναι μαζί μας».
«Έφυγε; Τι έφυγε αφού είναι εδώ εχθές πηγε για ύπνο στο δωμάτιο του», απάντησε ο Lucas λιγάκι σοκαρισμένος με τα λόγια της Ariana.«Όχι Lucas. O Gregory περίμενε να ανέβουμε πάνω, να κοιμηθούμε ώστε να φύγει μετά».
«Δεν ξέρω τι να πω», μονολόγησε η Laura.
«Και εσυ πως το έμαθες ότι έφυγε; Θέλω να πω στο είπε η σου άφησε κανένα σημείωμα;», ρώτησε o Lucas.
«Ναι μου άφησε ένα σημείωμα. Μου εξήγησε τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να φύγει. Δεν λέει ποτε θα γυρίσει αλλά λέει ότι θα γυρίσει σίγουρα. Μόλις βρει απαντήσεις».
«Απαντήσεις για ποιο πράγμα;».
«Ε μάλλον για τα ερωτήματα που τον βασανίζουν».
«Και ποια είναι αυτά;», ρώτησε η Laura.
«Κοιτα Laura μην παρεξηγηθείς αλλά δεν θέλω να σου πω. Ούτε θέλω να σου δείξω το σημείωμα. Θέλω μόνο να ξέρεις αυτό. Όταν έρθει η κατάλληλη ώρα θα σου τα πω όλα στο υπόσχομαι. Αλλά τώρα χρειάζομαι και εγώ και εκείνος λίγο χρόνο».
«Ναι ναι δεν υπάρχει πρόβλημα», απάντησε η Laura αλλά η Ariana μπόρεσε να διακρίνω την απογοήτευση της.
Παρα την αποχώρηση του Gregory όμως υπήρχαν πράγματα που έπρεπε να κάνουν. Έπρεπε να καταφέρουν να ανοίξουν το μαύρο κουτί με κάποιον τρόπο. Έπρεπε να ταξιδέψουν στο Michigan ώστε να τους βοηθήσει η μητέρα της. Η Ariana πίστευε ότι εκείνη είχε το κλειδί για το κουτί.
«Εμείς πάντως Ariana δεν θα σε εγκαταλείψουμε. Θέλω να το ξέρεις αυτό», είπε η Laura και κοίταξε τον Lucas ψάχνοντας να βρει ανταπόκριση στο βλέμμα του. Η Ariana πλησίασε τη Laura και της είπε:
«Το ξέρω. Δεν αμφέβαλλα ποτε γι'αυτό». Χαμογελασε και τους αγκάλιασε».
KAMU SEDANG MEMBACA
Ποιος;[Τελευταιο Βιβλιο:Η επιστροφή του παρελθόντος]
Misteri / ThrillerΤο τελευταίο βιβλιο της σειράς Ποιος; Η Ariana, o Gregory, η Laura και ο Lucas εχουν αποχωριστεί το Harvard και απολαμβάνουν τις ζωές τους. Τα κορίτσια ειναι πλεον γιατροι και ετοιμάζονται για την πρωτη τους δουλειά σε νοσοκομείο. Ομως για αλλη...