Η Ariana έβαλε το σημείωμα του Roger στην τσέπη της καπαρτινας της και βγήκε από το δωμάτιο σκεπτική.
«Τι να εννοούσε όταν έλεγε ότι έπρεπε να είχε άκουσε τον μπαμπά; Ο θείος μου ήξερε ποιος είναι ο δολοφόνος; Μα πως; Και δεν μου το είχε πει; Και αυτή η κλινική; Τι ρόλο παίζει;»Η Ariana συνειδητοποίησε ότι είδε αφήσει πολλά αναπάντητα ερωτήματα. Δεν μπορούσε να ταξιδέψει εάν δεν επισκεπτόταν την κλινική.
Βγαίνοντας από το κτήριο είδε το Felix να την περιμένει δίπλα στο αυτοκίνητό του.
Όταν την είδε χαμογελασε και της άνοιξε την πόρτα του συνοδηγού.«Δεν άργησες βλέπω. Δεν ήθελες να με κανεις να περιμένω», είπε γελώντας.
«Ε η αλήθεια είναι ότι έκανα όσο πιο γρήγορα μπορούσα. Δεν είναι ανάγκη να με περιμένεις».«Μα δεν το κάνω επειδή πρέπει. Το κάνω επειδή θέλω. Γιατί θέλω να σε βοηθήσω».
«Σε ευχαριστώ», απάντησε η Ariana χαρούμενη που είχε άλλον έναν άνθρωπο στο πλευρό της.«Εγώ σε ευχαριστώ. Είναι χαρά μου να βρίσκομαι μαζί σου. Νιώθω τόσο ωραία», είπε ο Felix και επιασε το πρόσωπο της Ariana διώχνοντας μια τούφα από το μέτωπό της.
Είχε κοκκινίσει ολόκληρη. Το ήξερε πως ο Felix δεν τη βλέπει σαν φίλη. Εκείνη όμως; Τι ένιωθε; Έπρεπε να παραδεχτεί πως ο Felix τη γοήτευε με τον μοντέρνο αέρα του και με τα όμορφα χαρακτηριστικά του.
Παρατήρησε λίγο το πρόσωπό του και συνειδητοποίησε πως ερχόταν όλο και πιο κοντά στο δικό της.
Άρχισε να αγχώνεται. Τι θα γίνει τώρα; Θα τη φιλούσε; Θα της άρεσε; Θα του άρεσε; Θα ένιωθε κάτι μέσα από αυτό το φιλί; Τι θα ακολουθουσε στη συνέχεια;Τις σκέψεις της διέκοψε ο Felix που είχε ακουμπήσει τα χείλη του επάνω στα δικά της.
Δεν ήξερε τι να κανει. Να τον φιλήσει και αυτή; Να φύγει; Και ο Gregory;
Αυτό ήταν. Στη σκέψη του Gregory έσπρωξε αυθόρμητα το Felix μακρυά της και τον κοίταξε αγχωμένη. Εκείνος την κοιτούσε απορημένος.
«Τι έγινε; Έκανα κάτι που δεν ήθελες; Συγγνώμη εγώ δεν ήθελα να σε κάνω να νιώσεις αμήχανα», είπε ο Felix ντροπιασμένος. Μιλούσε εξάλλου με το αφεντικό του και αυτό δεν θα άλλαζε με τίποτε.
Η Ariana δεν μπορούσε να μιλήσει. Κοίταζε με τρόμο τον Felix χωρίς να μπορεί να πάρει τα μάτια του από πάνω του. Χίλιες σκέψεις περνούσαν αυτή τη στιγμή από το κεφάλι της.
«Καλύτερα να σε πάω σπίτι», είπε ο Felix και ανοιξε την πόρτα του συνοδηγού και η Ariana μπήκε ανέκφραστα μέσα στο αυτοκίνητο.
Στη διαδρομή κανένας δεν μίλησε.
DU LIEST GERADE
Ποιος;[Τελευταιο Βιβλιο:Η επιστροφή του παρελθόντος]
Mystery / ThrillerΤο τελευταίο βιβλιο της σειράς Ποιος; Η Ariana, o Gregory, η Laura και ο Lucas εχουν αποχωριστεί το Harvard και απολαμβάνουν τις ζωές τους. Τα κορίτσια ειναι πλεον γιατροι και ετοιμάζονται για την πρωτη τους δουλειά σε νοσοκομείο. Ομως για αλλη...