20ο κεφάλαιο

34 4 6
                                    

«Ναι θυμάμαι. Ξεχνιέται;», είπε η Νεφέλη και χαμογέλασε ντροπαλά.
«Λοιπον; Τι θα πιεις;».
«Εεε αρχικά θέλω μια μαργαρίτα φράουλα, πριν φάμε».
«Πάντα σταθερή στις απόψεις σου», σχολίασε ο Roger και της έκλεισε το μάτι.

Όταν ήρθε ο σερβιτόρος ο Roger παρήγγειλε το ποτό της Νεφέλης και ένα ποτήρι λευκό κρασί.

«Λοιπόν. Για πες μου τα νέα σου. Έχουμε να βρεθούμε από τότε που συναντηθήκαμε στο νοσοκομείο», είπε ο Roger.
«Ναι πράγματι. Τίποτα. Όπως τα ξέρεις τα ίδια».
«Ε όχι και τα ίδια. Πλέον δεν έχεις μια απλή δημοσιογράφο για φίλη. Έχεις μια δισεκατομμυριούχα δημοσιογράφο για φίλη», είπε ο Roger και τόνισε την τρίτη λέξη.

«Και; Η Gwen δεν λογάριαζε ποτε τα χρήματα. Δεν την ένοιαζαν».
«Μα τι λες; Αφού η Gwen είναι η μόνη που αγαπάει τα χρήματα σε τόσο βαθμό».
«Ε καλά ίσως να έχει μια αγάπη προς τα υλικά αγαθά που αγοράζεις με τα χρήματα δε λέω αλλά...»
«Τέλος πάντων. Έχω άλλη άποψη για τη φίλη σου στο είχα πει και παλιότερα αυτό. Όμως δεν μπορώ να καταλάβω ρε συ Νεφέλη. Πως γίνεται και πήρε μερίδιο από την περιουσία του αδερφού μου;».
«Εεεε δεν ξέρω. Gwen είναι αυτή. Φαντάζομαι πως θα την ήξερε ο αδερφός σου».
«Εσυ;».
«Τι εγώ;».
«Μην κάνεις πως δεν ξέρεις. Εσυ δεν θα πάρεις χρήματα;».
«Γιατί να πάρω».
«Ας πούμε γιατι... ο αδερφός μου ηταν καλόψυχος», είπε ο Roger και γέλασε.

«Καλόψυχος ήταν ναι. Όμως δεν έφτανε μόνο αυτό. Και μάλιστα η αγάπη του για τον πατέρα του μας έφερε σε αυτη την κατάσταση. Η Medical δεν έχει ξεχρεώσει ακόμη. Δώδεκα χρόνια τώρα».
«Και αυτό τι σχέση έχει με σένα;».
«Με μένα; Καμία. Απολύτως καμία. Όμως με τη Gwen έχει. Τι θα γίνει αν δεν μπορέσει να ξεπληρώσει τα χρέη της;».
«Εχει η Gwen χρέη;».
«Όχι εννοώ η Medical. Τι θα γίνει αν δεν μπορέσει να τα ξεχρεώσει; Θα αποκαλυφθούν όλα και μετά θα γίνει πανικός».
«Έχεις δίκιο...Όμως πως καταλήξαμε να μιλάμε για τη Medical; Για τη Gwen μιλούσαμε».
«Γιατί επιμένεις; Δεν ξέρω!».
«Νεφέλη σε παρακαλώ ξέρω ότι ξέρεις. Πριν έρθουμε η Madeline μου μίλησε και μου είπε πως η Ariana έχει βάσιμες υποψίες ότι η Gwen είναι ο δολοφόνος. Γι' αυτό το λόγο πρέπει να μου πεις τι ξέρεις».

«Η Gwen; Δολοφόνος; Δεν νομίζω. Αποκλείεται», είπε η Νεφέλη και γέλασε.
«Πως είσαι τόσο σίγουρη;».
«Είμαι. Την ξέρω παρα πολύ καλά τη Gwen είναι η καλύτερη μου φίλη. Είναι ο πιο σημαντικός άνθρωπος στη ζωή μου. Δεν είναι δολοφόνος».

«Όπως και να έχει πρέπει να μου πεις όμως. Σε παρακαλώ».

Η Νεφέλη πήρε μια βαθεια ανάσα και ύστερα είπε: «Πολύ καλά λοιπόν. Θα σου πω. Θα απαντήσω σε οποιαδήποτε ερώτηση μου κάνεις».

Ποιος;[Τελευταιο Βιβλιο:Η επιστροφή του παρελθόντος] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang