18ο κεφάλαιο

42 8 16
                                    

Η Ariana έδειξε τη φωτογραφία, που της είχε δώσει η Νεφέλη και περίμενε να της πει τις σκέψεις της.

«Δεν ξέρω. Αυτό το κοριτσάκι δεν μοιάζει πολύ με το άλλο που βρήκες στο φαρμακείο του σπιτιού σου».

«Ναι το ξέρω. Ίσως όμως να είναι συγγενείς. Εσυ τι λες;».

«Δε νομίζω. Κοιτα λίγο τη φωτογραφία. Είναι παλιά. Το χαρτί έχεις ξεθωριάσει. Φαίνεται η παλαιότητα. Ενώ η άλλη φωτογραφία που βρήκες είναι πιο πρόσφατη».

«Μήπως τότε αυτό το κοριτσάκι να είναι η μητέρα του κοριτσιού της φωτογραφίας που βρήκα εγώ;».

«Μπορεί. Η μπορεί να είναι η γιαγιά του».

«Αποκλείεται».

«Γιατί;».

«Διότι αν ήταν η γιαγιά του η φωτογραφία θα ήταν ασπρόμαυρη. Δεν είναι».
«Έχεις δίκιο. Ωραία και τώρα τι κάνουμε;».

«Ένα μόνο πρέπει να κάνουμε. Να βρούμε αυτή τη Delfina Franken και να της ζητήσουμε να μας πει τι ξέρει σχετικά με την υπόθεση».

Η Laura όμως δεν ήταν σύμφωνη με αυτό.
«Ariana νομίζω βρισκόμαστε σε τελείως λάθος δρόμο. Από τότε που ψάχναμε να βρούμε ποιος είναι ο συνεργός του Jerald τώρα ψάχνουμε να ανακαλύψουμε μια αδικία που έγινε σαραντα τέσσερα χρόνια πριν».

«Φυσικά αφού αυτά τα δυο μπορεί και να συνδέονται». «Το ξέρω και μπράβο μας που το ανακαλύψαμε. Όμως πρέπει να βρούμε οπωσδήποτε τον συνεργό του Jerald...Ariana το έγκλημα έγινε στο παρελθόν. Πάει πέρασε. Ενώ το άλλο γίνεται τώρα. Κινδυνεύουμε. Όσο και να θελουμε να ψάξουμε και να δικαιώσουμε τον πατέρα σου πρέπει να ξεσκεπάσουμε το συνεργό του Jerald».

Η Ariana έκατσε σε μια καρέκλα απογοητευμένη. Έπρεπε να παραδεχτεί ότι η φίλη της είχε δίκιο.
«Ωραία. Ας αφήσουμε το έγκλημα του παρελθόντος και ας συγκεντρωθούμε στο τωρινό. Έχεις καμία ιδέα για το ποιος μπορεί να είναι;».
«Πολλές. Πρώτος ύποπτος: Jerry».
«Ναι καλά». «Γιατί; Αφού υπάρχουν αδιάσειστα στοιχεία. Υπήρχαν πολλοί που τον αντιπαθούσαν και τώρα έχουν φύγει από τη μέση. Υπήρχε ένας άνθρωπος που τον ήξερε πολύ καλά, η Alice και τώρα έχει φύγει και αυτή από τη μέση. Υπήρχε ένας άνθρωπος που μπορούσε να του ασκήσει έλεγχο στη δουλειά και τώρα έχει φύγει και αυτός από τη μέση. Στην ουσία τώρα εξουσιάζει το νοσοκομείο». «Τι λες καλε. Ο Alex αρχικά δεν είχε τόσο υψηλή θέση. Δεν εξουσίαζε. Ήταν ο υπεύθυνος της μονάδας».

«Δεν με πιστεύεις; Δεν πειράζει. Επόμενος ύποπτος; Roger Warner».
«Τι;... Τώρα που το λες όμως μπορεί».
«Φυσικά και μπορεί. Ο Roger είναι αδερφός του μπαμπά σου και έχει και μερίδιο στην περιουσία. Είναι ορθολογιστής, σκληρός, σκέφτεται μόνο τον εαυτό του και χρησιμοποιεί ως όπλο τη γοητεία του, γιατί κακά τα ψέματα Ariana ο Roger είναι ωραίος άντρας. Αντικειμενικά να τον δεις».

Ποιος;[Τελευταιο Βιβλιο:Η επιστροφή του παρελθόντος] Where stories live. Discover now