32o κεφάλαιο

32 3 2
                                    

«Η Νεφέλη; Μα πως είναι δυνατόν; Αποκλείεται. Αποκλείεται να σκότωνε το θείο μου το Roger τον αγαπούσε παρα πολύ. Ήταν ο έρωτας της ζωής της», είπε η Ariana προσπαθώντας να σκεφτεί όσο πιο λογικά μπορούσε.

«Ναι το ξέρω όμως για σκέψου λίγο. Η Νεφέλη είναι ο αουτσάιντερ έτσι; Παρατηρεί τα πάντα και γνωρίζει τα πάντα από μένα. Συν ότι επειδή εγώ την καλύπτω πάντα με την παρουσία μου και έτσι αυτό της δίνει την δυνατότητα να δρα χωρίς να την υποψιάζεται κανεις γιατί δεν την υπολογίσει και κανεις».

Η Ariana δεν μπορούσε να το πιστέψει αυτό. Μπορούσε να δεχτεί ότι ήταν απλά μια θεωρία, η οποία έδενε πολύ καλά όμως μέχρι εκεί. Εξάλλου δεν είχαν αποδείξεις για τίποτα.

«Συμφωνώ με όσα λες όμως όλα αυτά είναι απλώς μια θεωρία. Θέλω να πω δεν έχεις αποδείξεις».

«Έχω. Την προηγούμενη εβδομάδα είχα πολλή δουλειά. Γυρνούσα σπίτι πάντα πολύ αργά και πάντα πήγαινα κατευθείαν για ύπνο. Μια μέρα όμως καθώς γυρνούσα, πρέπει να ήταν δώδεκα ακριβώς, ήθελα λιγάκι να δω τη Νεφέλη να μιλήσουμε και να της ζητήσω συγγνώμη που την είχα λιγάκι παραμελήσει και που της είχα δώσει πολλά έγγραφα δικά μου να συμπληρώσει. Καθώς πήγαινα λοιπόν στο δωμάτιό της την άκουσα να μιλάει στο τηλέφωνο σχετικά δυνατά. Από τον τόνο της μπορώ να πω ότι δεν ήταν εκνευρισμένη αλλά φοβισμένη. Φαινόταν σαν να παρακαλούσε κάποιον. Συγκεκριμένα την άκουσα να λέει τα εξής: Σε παρακαλώ μη συνεχίζεις. Ξέρω ότι έχεις μεγάλο μίσος αλλά σταματα. Είναι αθώοι άνθρωποι και δεν τους αξιζει. Θέλω να σταματήσω και εγώ. Δεν έπρεπε να τον σκοτώσεις».

Η Ariana δεν μπορούσε να πιστέψει ό,τι ακουγε. Ηταν τόσο μεγαλη η έκπληξή της. Η Νεφέλη δολοφόνος; Η Νεφέλη συνεργός του Jerald;
«Αν το καλοσκεφτείς δένει!», είπε στη συνέχεια η Ariana.

«Φυσικά και δένει. Ένα βράδυ πριν τα Χριστούγεννα είχε έρθει η Laura σπίτι μου και μου είπε τα πάντα για τον Jack που ήταν ο Jerald και ότι είναι ακόμη ζωντανός. Όποτε αφού αυτός είναι ο κύριος δολοφόνος ο συνεργός του θα είναι η Νεφέλη».

«Σου τα είπε όλα; Η Laura;».
«Ναι αλλά μην ανησυχείς. Δεν θα πω τίποτα. Όχι προφανώς επειδή σε συμπαθώ αλίμονο αλλά επειδή δεν θα ήθελα να μάθει ο κόσμος ότι ο περίφημος Alexander Warner είχε μια γυναίκα που τον απατούσε. Θα ήταν φοβερό νέο».

«Και γιατί σε νοιάζει τι θα πει ο κόσμος για το μπαμπά μου;».
«Αυτό δεν σε αφορά. Και επειδη αρχίσαμε να μιλάμε τώρα δεν σημαίνει ότι είμαστε και φίλες έτσι; Εξακολουθώ να σε αντιπαθώ. Όμως έπρεπε να στα πω αυτά. Γιατί εγώ είναι απλά μια δημοσιογράφος. Εσυ όμως δεν είσαι απλά μια ειδικευομενη γιατρός. Είσαι μια ντέντεκτιβ επίσης. Και έχεις επαφή με την αστυνομία. Σου είπα αυτήν την πληροφορία. Τώρα εσυ θα τη διαχειριστείς όπως μπορείς εσυ καλύτερα».

Ποιος;[Τελευταιο Βιβλιο:Η επιστροφή του παρελθόντος] Where stories live. Discover now