17ο κεφάλαιο

49 5 2
                                    

«Σιγά μην θέλει ο δολοφόνος να ξεσκεπάσει την αδικία», είπε η Laura και πήρε στα χέρια της το φάκελο.

«Την ξέρω αυτή την κλινική. Πριν φύγω για τους γιατρούς χωρίς σύνορα είχα δηλώσει να κάνω ειδικότητα εκεί αλλά δεν με δέχτηκαν», είπε στη συνέχεια.
«Αλήθεια; Και γιατί δεν σε πήραν;». «Δεν ξέρω. Δεν θα μπορούσε να δεχτεί άλλους ειδικευόμενους». «Μπορεί».
Ξαφνικά η Laura κοίταξε την Ariana έκπληκτη.

«Θυμάμαι! Δεν είναι ότι δεν με δέχτηκαν αλλά εκείνη την περίοδο η κλινική αυτή αντιμετώπιζε πολλά προβλήματα. Νομικά προβλήματα. Είχε γίνει κάποιο λάθος νομίζω μερικά χρόνια πριν και μάλλον αποκαλύφθηκε τότε».

«Μα αυτό είναι απίστευτο!», είπε η Ariana όλο χαρά. «Γιατί;». «Γιατί μπορεί αυτό το λάθος που έγινε τότε να έχει σχέση με το περιστατικό πριν από σαράντα τέσσερα χρόνια».

«Τίποτα δεν αποκλείεται. Ας μην προτρέχουμε όμως. Άνοιξε το φάκελο να δούμε τι έχει μέσα».

Όμως η Ariana δεν την άκουγε. Σκεφτόταν και κοίταζε το παράθυρο. «ARIANA!», φώναξε η Laura κανοντάς την να τρομάξει. «Ελα! Με τρόμαξες τι εγινε;». «Σου φωνάζω δεν με ακούς; Τι σκεφτοσουν;». «Κάτι που δεν μου κολλάει». «Και τι είναι αυτό;».

«Ξέρουμε εμείς ότι ο δολοφόνος είναι ο Jerald. Ο ένας τουλάχιστον. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο Jerald να θέλει να ξεσκεπαστεί μια αδικία πριν από τόσα χρόνια; Τι σχέση είχε με αυτό;».

«Δεν ξέρω. Μπορεί όμως ο συνεργός του να θέλει. Ίσως ο Jerald να μην γνωρίζει το μήνυμα που μας άφησε ο συνεργός του». «Όχι όχι αποκλείεται. Τον ξέρουμε καλά και οι δυο. Είναι πανέξυπνος και αποκλείεται να μην το γνωρίζει».
«Ε δεν μπορώ να δώσω κάποια εξήγηση. Α, και ξεχνάμε και κάτι άλλο που δεν έχουμε ακόμη ερευνήσει», είπε η Laura. «Και ποιο είναι αυτό;». «Γιατί η Gwen ήταν στη διαθήκη; Γιατί πήρε τόσα πολλά; Τι σχέση είχε με τον πατέρα σου;». «Ωχ όχι την είχα ξεχάσει. Αυτή η Οχιά θα ξέρει πολλά! Θα πρέπει να τη συναντήσουμε και να την κάνουμε να μας τα πει όλα!». «Χαχαχα και για πες μου Ariana πιστεύεις ότι ένας τόσο εγωιστής και συμφεροντολόγος άνθρωπος σαν τη Gwen θα μας πει όλα όσα ξέρει; Και μάλιστα χωρίς αντάλλαγμα;». «Τι αντάλλαγμα να θέλει; Πήρε 44 δισεκατομμύρια δολάρια και τόσα σπίτια από τον μπαμπά. Και να μην μιλήσω και για το 50% των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων». «Αυτό όντως δεν το έχω καταλάβει, είχε ο μπαμπάς σου ξενοδοχειακές επιχειρήσεις;». «Ναι καλε δεν θυμάσαι όταν είμασταν στο Τέξας με τη Sarah και τη Nura που μέναμε δωρεάν;». «Α ναι το είχα ξεχάσει».
«Για να πάρει μερίδιο από την περιουσία του και μάλιστα τόσο μεγάλο σημαίνει ότι του ήταν πολύ σημαντικός άνθρωπος», είπε η Ariana και άνοιξε το φάκελο.

Ποιος;[Τελευταιο Βιβλιο:Η επιστροφή του παρελθόντος] Où les histoires vivent. Découvrez maintenant