22ο κεφάλαιο

31 5 0
                                    

Οι πρώτες ακτίνες του ηλίου ,που εισέβαλαν στο δωμάτιο της Ariana μέσα από τη μεγαλη τζαμαρία έπεφταν πάνω στον καθρέφτη απέναντι από το κρεβάτι της και κατέληγαν στο πρόσωπό της.
Έπεφταν με τέτοιο τρόπο όπου το λευκό φως μετατρεπόταν σε ουράνιο τόξο.
Κάποια στιγμή η Ariana ρούφηξε τη μύτη της και άνοιξε τα μάτια της. Γρήγορα τα έκλεισε καθώς τα χτύπαγε το φως του ηλίου μέσω του καθρέφτη.
Σηκώθηκε από το κρεβάτι της και ανακάτεψε τα μαλλιά της. Πάντα το έκανε αυτό όταν ξυπνούσε. Δεν ήθελε να μένουν πατημένα τα μαλλιά της από τον ύπνο.
Φόρεσε τη λευκή σατέν ρόμπα της και πηγε στο μπάνιο δίπλα από το δωμάτιό της. Πλύθηκε, έφτιαξε μια όμορφη περιποιημένη χαμηλή κοτσίδα και κατέβηκε στην κουζίνα.
Κοίταξε το ρολόι. 7:45.
Από παλιά ήταν πρωινός τύπος. Της άρεσε να βλέπει την ανατολή του ηλίου.
Όταν ήταν μικρή σηκωνόταν πολύ νωρίς ώστε να προλάβει να δει την ανατολή πριν παει σχολείο.
Στην ιδέα του σχολείου σκέφτηκε τη μικρή Madeline. Μέσα σε ένα βράδυ καταστράφηκε ο κόσμος της.
Είχε σκεφτεί τα παραπάνω πολλές φορές όμως δεν μπορούσε να κάνει κάτι ώστε να καθησυχάσει τη Madeline και τον εαυτό της.
Έβαλε λίγο γαλλικό καφέ σε μια όμορφη κούπα με το λογότυπο του Harry Potter μαζί με λίγη ζάχαρη και γάλα και κάθισε στην καρέκλα δίπλα της.

Κοιτώντας απέναντι μπορούσε να δει απο μικρό παράθυρο το απέναντι σπίτι της γειτόνισσάς της. Αυτής της γειτόνισσας που περνούσε τα απογεύματά της όταν ήταν παιδί. Οι γονείς της είχαν παρα πολύ δουλειά, ο πατερας της στην εταιρεία και η μητέρα της στη Unicef, και γυρνούσαν πολύ αργά το βράδυ σπίτι. Είχαν προσλάβει ένα σορό νταντάδες και υπηρέτες για να μην νιώθει η μικρή Ariana μοναξιά όμως κανένας από αυτούς δεν ήταν ικανός να συμπληρώσει το κενό που άφηνε η απουσία τους. Κανένας εκτός από αυτή τη γειτόνισσα.
Αυτή η ,γριούλα τώρα, κυρία Fox ήταν ο παιδικός σύμβουλος της Ariana για πολλά χρόνια. Το καλοσυνατο της πρόσωπο και το όμορφο ζεστό σπίτι της ήταν όλα όσα χρειαζόταν η Ariana για να νιώθει άνετα.

Μολις ο Jerald , ο σοφέρ, την έφερνε στο σπίτι της έτρωγε βιαστικά τα εξαιρετικής ποιότητας φαγητά που της είχε μαγειρέψει ο μάγειρας του σπιτιού και αφού σιγουρευόταν ότι κανεις δεν την πρόσεχε έφευγε από την πίσω πόρτα της άυλης για το σπίτι της κυρίας Fox.
Δεν χρειαζόταν πολύ θάρρος να χτυπήσει το κουδούνι του σπιτιού της. Ήταν πολύ γλυκιά γυναίκα και ο,τι και να έκανε το σταματούσε για να ασχοληθεί με την Ariana. Ήταν μάλιστα και αυτή που της έβγαλε το χαϊδευτικό «Ari».

Ποιος;[Τελευταιο Βιβλιο:Η επιστροφή του παρελθόντος] Where stories live. Discover now