Chapter 1

31.1K 374 13
                                    

Hana Maylina

Bunyi lagu rancak sedang berkumandang di club BipMax. Lampu disko berkelip2 membuatkan suasana dalam club BipMax makin meriah. Pengunjung menari mengikut lenggok masing-masing.

Hana Maylina Joseph itu adalah nama saya. Malam ne saya mahu menari sepuas-puasnya. Yahuuu.. Saya menghabiskan minum Vodka Cranberry saya sebelum menginjak kaki ke ruang yang tersedia khas bagi pengunjung yang ingin menari.

Dengan dress yang sexy berwarna merah serta memiliki asset yang cukup menarik dan mampu mengugat iman sesiapa yang melihat saya. Hehe.. Saya bangga dengan bentuk tubuh badan saya sendiri. Saya mula menari mengikut rentak lagu yang rancak bersama pengujung yang lain.

Saya menari dan terus menari sehinggalah ada seorang lelaki datang peluk saya dan memperkenalkan dirinya, Eric. Emm.. Boleh tahan juga penampilan Eric walaupun tidak sekacak artis pujaan saya, Tae young. Mula-mula kami menari ok saja tapi entah kenapa Eric pandai pula meramas punggung saya. Siap dia picit-picit lagi bah.

"You're so damn sexy girl. Mind to join me stay at my home tonite?"

Masih lagi saya bersabar. Kes begini biasalah kalau mengujungi club malam.

"Sorry Eric. I'm not available tonite. Maybe next time ok."

Saya senyum memandang Eric dengan harapan Eric tidak akan menanyakan soalan lain lagi.

"I pay you. Name your price girl. You already turn me on."

Dia inagt saya ne perempuan murahan kali. Mentang-mentang cara pemakaian saya seksi dan tarian saya agak erotic. Dia pok silaplah ne. Saya bisik di telinga Eric lagi.

"You can't buy me, Eric. Lets just enjoy our dance."

Kami menari balik tapi Eric sengaja naikkan tangan kirinya di bahagian dada saya lepas tu terus dia picit. Sialan..

"Mau kena ajar ba lelaki gatal ne. Siok-siok sudah menari tapi tangan dia pandai menjalar pula. Ko tunggu lah.. Game on babe..😈"

Pura-pura saya senyum mengoda sambil tarik turun tangan Eric. Cis.. Dia balas pula senyuman saya. Macam mahu muntah pula bila tengok muka dia macam high sudah.

"Slow down babe.. We just started.."

Saya bisik ditelinga Eric sambil tangan saya mula mengusap lembut junior Eric yang sememangnya sudah terpacak naik.

"Come with me, darling. Please.. I want you tonite. Lets have fun together in my house."

Yyaaaks... Meremang bulu roma saya. Ketara muka Eric yang tidak tahan mahu berfucking. Ngam ne kasih kena lagi sebelum saya chaw dari sini. 😈 Haha.. Saya rapatkan badan kami berdua. Sengaja lagi saya usap dada Eric sambil kiss dadanya. Bau rokok dan arak baju dia. Macam bitch betul saya sekarang ne. Hahha.. Eric punya tangan tidak berhenti meramas punggung saya.

"Opss.. It's getting harder babe. Sorry I can't help you. Got to go."

Zuppp.. Dengan pantas saya berlari keluar dari club BipMax. Sempat saya berpaling ke belakang. Muka Eric nampak sangat marah. Hahaha.. Siapa suruh getek. Kalau dia mahu cari saya next time pun pasti tidak akan jumpa sebab malam be saya ada rambut palsu dan make up yang tebal.

Pandai-pandai dia cari perempuan lain untuk lepaskan gian sexnya. Janji bukan saya. Palis.. Palis.. Saya cepat-cepat masuk dalam kereta saya dan drive balik rumah. Dalam kereta saya membebel sendiri bila ingat pasal Eric.

"Aisskkk.. Sikit lagi kena ngap sama jantan tidak guna tadi. Ikutkan hati mahu jak saya picit-picit tu jr. dia sampai lunak hancur.."

Sampai saja di rumah, daddy sedang duduk di sofa sambil menonton TV. Dia perhatikan saya masuk. Umur saya ne sudah menjangkau usia 32 tahun itu tapi masih lagi bujang dan suka balik lewat malam sebab masih suka enjoy. Hahaha..

Wrong Target - CompletedWhere stories live. Discover now