🔞🔞🔞🔞🔞🔞
Dominic
Sampai saja condo saya, saya nampak Doktor Martin berdiri depan pintu saya. Saya tekan password baru dapat masuk dalam condo saya.
Saya kasih baring Hana dalam bilik tidur saya. Nasib dia masih tidur. Saya panggil doktor Martin masuk. Dia check Hana tapi pandai berkedut tu kening dia.
"Dom.. Panas badan ne perempuan ba. Saya rasa ubat yang dia kena bagi sangat kuat. Kau tahu berapa doskah dia kena bagi?"
"Tidak tapi tunggu sekejap. Saya call anak buah saya dulu."
Saya terus dail no. Lokman. Saya mahu dia tanya Eric atau siapa-siapalah yang boleh bagitahu berapa dos Hana kena bagi.
"Lok.. Kau tanya siapa-siapalah berapa dos kena bagi sama bakal bini saya?"
"Jap bos."
"Cepat..saya mahu jawapan sekarang juga."
Saya dengar Lokman macam berhantam di sana. Bunyi orang mengerang kesakitan dapat saya dengar dari telefon. Lepas tu Lokman cakap Hana kena bagi 5 dos. Sialan punya Eric. Dia mahu buat apa sampai 5 dos dia bagi Hana. Geram betul saya sekarang. Ikutkan hati sekarang ne juga saya mahu pergi tumbuk muka Eric.
"Martin.. Dia kena bagi 5 dos. Macam mana ne?"
"What!! 😲😲😲 Banyak juga tu. Tu orang gila sexkah?"
"Tu orang musuh saya. Dia sengaja cari gaduh. Sekarang macam mana?"
"Emm...Saya cuma boleh kawal suhu badan dia dan ubat yang saya ada sekarang tidak kuat untuk mengawal nafsu dia. Kalau lepas saya suntik dia ne ubat dan dia masih bertindak ganas, terpaksalah kau bekerja keras. Hahaha.."
"Adui.. Kalau saya suntik dia ubat tidur bolehkah?"
"Ehh.. Mana boleh. Tengok sekarang kamu suntik ubat tidur, suhu badan dia makin panas. Bahaya untuk diri dia, Dom. Kau mahu ne perempuan matikah?"
"Choi.. Palis-palis. Bakal bini saya ba ne. Saya tidak mahu dia salah faham nanti. Tiada cara lainkah?"
"Emm.. Kau pikirlah ba. Takkan itu pun saya mahu bagitahu. Kau pakarkan bab-bab macam ne."
Tidak guna punya kawan. Memang saya suka tidur sama perempuan tapi dengan Hana saya mahu treat dia special ba tapi kalau kes macam ne apa perlu saya buat. Sakit kepala saya. Martin mulakan kerja dia. Saya pula fikir apa yang perlu saya buat sama Hana kalau dia menganas.
"Saya balik dulu. Jangan kau susah hati. Kau cuma perlu bertahan 2 hari. Hahaha.."
"2 hari? Ne kali lah. Bukan ubat kau boleh kurangkan nafsu diakah?"
"Paling last 5 jam saja geng. Lepas tu semuanya bergantung sama kau. Kau layan saja. Bakal bini kau juga kan. Kahwinlah cepat-cepat supaya dia tidak marah. Lagi satu jangan kau ikat dia atau bagi ubat tidur ok. Bahaya nyawa dia nanti. Nafsu dia mesti dipuaskan baru dia selamat. Good luck bro. All the best. Show all your skills. Hahaha.."
Argghh.. Matilah kalau begini. Martin balik terus. Sempat lagi dia ketawakan saya. Shit.. Ikat tidak boleh, bagi ubat tidur pun tidak boleh. Jadi saya fuck dengan dia sajakah lah ne kan? No.. Saya tidak mahu.
Buat masa sekarang saya selamat. Hana masih tidur di katil saya. Sedang saya menikmati wine saya, doktor Martin mesej saya.
"Bro.. Saya lupa bagitahu nanti kau. Kasih buka semua baju 'bakal bini' kau. Kasih bogel habis tau. Saya takut suhu badan dia pandai naik."
Dugaan apa yang Martin bagi saya ne? Saya naik katil dan tengok Hana tidur lagi. Mahu bukakah tidak? Bukakah tidak? Macam orang bodoh. Kalau perempuan lain saya main buka saja atau dorang buka sendiri baju dorang tapi dengan Hana susah sikit tangan saya mahu bergerak.
YOU ARE READING
Wrong Target - Completed
RomanceWarning sign 🔞🔞🔞 Hana seorang wanita yang sangat kuat berkerja dan kalau ada masa terluang mesti berparty. Social life dia sangat bebas sebab tu dia langsung tidak berminat untuk ada kekasih apalagi seorang lelaki yang bergelar suami. Bagi Hana m...