Dominic
Johan Xander adalah cousin saya. Dia yang call saya tadi minta tolong urus beberapa perkara sempena majlis upacara perasmian hotel baru dia. Terpaksa saya tinggalkan Hana bersama kawan-kawan dia. Memang tadi saya ikut Hana. Saja mahu make sure tiada tu pondan dekat dengan dia. Nama saja lelaki tapi lemah betul. Satu kali tumbuk sudah pengsan. Bikin malu jak. Itu baru 10% saya guna tenaga saya tadi.
Masa tu event saya memang ada nampak Hana. Mula-mula saya ingat gila bayang tapi bila saya pandang sekali lagi sah itu ialah Hana bersama kawan-kawannya. Daddy saya duduk di sebelah jadi tidak boleh pergi mana-mana. Meja kami bersebelahan saja pun tapi mata Hana cuma tertumpu kepada Johan. Jangan dia memandai mahu mengurat Johan. Even Johan cousin saya pun saya kasih patah tu tulang dia.
Habis saja event rasmi, kami semua mahu sambung berparty di atas rooftop. Memang happening la kalau saya buat. Hahaha.. Siap saya bawa dancer dari club saya lagi untuk kasih meriahkan lagi party Johan. Bila kami dalam lift, Hana memang tidak perasan kewujudan saya sekali lagi. Saya jeling-jeling lagi dia tapi sayang bukan di pusing tu kepala dia. Tunggu kau, Hana. Business kita berdua belum selesai lagi.
Bila sampai sudah atas rooftop, semua keluar dari lift. Apa lagi saya tarik tangan Hana baru konon dia terkejut nampak saya. Adakah dia warning saya supaya jangan kacau dia nanti. Hell no. Nobody or any man can touch you. Baru konon saya mahu tarik lagi tangan dia tapi kena panggil pula Johan. Terpaksalah pergi tempat Johan.
Masa party Johan itu, Hana dan kawan-kawan dia minum sambil menari dan mereka menjadi tumpuan kawan-kawan Johan.
"Johan.. See that girl. She is hot and sexy, man. Do you know her?" (Steve, kawan Johan)
"Owh.. Anak Datuk Joseph ba tu. Why?" (Johan)
"No. I feel like want to dance with her. Her move really make me wanna shake my body toward her." (Steve)
Sabar Dom.. Sabar dulu.. Saya genggam tangan saya kuat-kuat. Panas telinga saya dengar Steve puji Hana. Saya tengok Hana menari biasa-biasa jak cuma sengaja dia kasih goyang bump dia dan sekali sekala dia buat sexy move. She is super damn hot. I will make that girl be mine. Only mine. Belum pernah lagi perempuan mencabar tahap kesabaran dan kelelakian saya. Minum dulu one go tu Chivas. Cuba untuk tenangkan perasaan saya sendiri tapi tidak lama ada lagi kawan Johan cakap Hana cantik. Johan pun seperti tertarik sudah dengan Hana.
"Boys.. Bagi saya peluang ne malam ok. Just sit and enjoy." (Johan)
Damn you, Johan.. Saya terpaksa menahan rasa geram saya lagi. Johan sedang menari dengan Hana sekarang dan nampak sangat muka gatal Johan. Sengaja tangan dia sentuh pinggang Hana. Saya minum lagi one go dan one go lagi sampai mahu setengah botol saya minum.
"Chill la bro. Malam masih muda ba. Jangan laju betul kau minum." (Markus)
Saya pusing kepala saya tengok dia. Saya tengok dia dengan muka garang saya sampai dia sendiri angkat tangan dia. Tahu takut. Kawan-kawan Johan kenal juga siapa saya so they wouldn't dare to mess up with me. This is way too much for me to handle. Saya jalan pergi tempat Hana yang masih asyik menari dengan Johan.
"Johan, your father call you."
"What.. Arrgg.. Sorry dear. I have to go.''
Johan berlalu pergi tapi sempat dia cium tangan Hana dan cakap esok dia akan call Hana. Tanpa membuang masa saya tarik tangan Hana dan lap di baju saya tempat yang Johan kiss tadi. Hana cuba tarik tangan dia dan suruh saya lepaskan dia. Saya tidak peduli. Sekarang ne saya mesti bawa Hana lari dari sini. Saya tidak sanggup sudah lelaki lain tengok dia. Damn NO.. Saya cucuk mata dorang guna tu besi grill daging kalau dorang cuba curi pandang tengok Hana. Sampai depan lift, saya tolak dia masuk.
YOU ARE READING
Wrong Target - Completed
RomanceWarning sign 🔞🔞🔞 Hana seorang wanita yang sangat kuat berkerja dan kalau ada masa terluang mesti berparty. Social life dia sangat bebas sebab tu dia langsung tidak berminat untuk ada kekasih apalagi seorang lelaki yang bergelar suami. Bagi Hana m...