Chapter 5

9.3K 265 6
                                    

Hana Maylina 

Sakit kepala saya bila Dominic paksa ikut balik pergi hotel dia. Sudah tu dia bagi saya pakai jaket dia yang berbau. Apa lagi terus saya buang sebab tidak tahan sampai saya rasa mahu muntah. Tiada hati saya mahu pakai jaket yang berbau. Tanpa diduga dia pergi lastik dahi saya. Kimbat punya lelaki. Saya sapu-sapu dahi saya yang sakit.

"Bau ba tu jaket kau macam 10 tahun tidak bercuci."

Dia tengok saya sambil buat senyum yang bikin menyampah. Ingat dia handsomelah konon.

"Tu bau yang bikin kau ketagih sama saya nanti. 😂😂😂"

Sot kan.. Kesimpulannya dia paksa saya pakai juga jaket dia terus angkat saya macam tu guni beras. Bikin malu masa keluar dari club. Orang tengok-tengok ba kami. Tu jaket dia, saya guna bikin tapuk muka sambil sambil tahan nafas.

Bila dalam kereta, dia yang pakaikan saya seat belt dan masa tu saya terhidu bau macam minyak wangi perempuan.

"Lancome, Miracle."

"Pardon??"

"Perempuan mana kau jumpa ne?"

Saya tengok tepat pada anak mata dia. Dia pula yang terkejut sebab saya tiba-tiba tanya dia pasal perempuan.

"Bunny.. My special toy. Why? Are you jealous right now?"

"Oiii.. Tiada masa mahu jealous sama lelaki macam kau ne ba. Sudah lah ganas, tembirang, penipu, gatal, gangs..."

💋💋💋💋 chuppssss.. Boleh-bolehnya dia pergi kiss saya dengan mengejut. Saya pula bodoh-bodoh pergi tutup mata. Mungkin saya mabuk nekan. Ok.. Bagus saya anggap diri mabuk lagi bagus. Saya pergi balas juga kiss dia sampai dia makin rakus dan saya terikut rakus. Hahaha.. 😂😂😂

"I think we should stop, Dom.."

Dia pun stop juga kiss saya. Dia drive laju dan laju betul sampai saya terpaksa pegang handle tepi pintu.

"Jangan laju-laju ba. Matilah kita ne kalau tiba-tiba ada masalah."

"Biarlah mati. Kau punya salah ne!!!"

Tiba-tiba pula dia memanas ne kenapa. Saya pun apa lagi memanas lah juga. Mana boleh kalah kan..

"Apa konon salah saya sampai kau drive begini laju?"

Dia break mengejut dan kepala saya melekat sana dashboard. Saya urut-urut kepala saya dan cuba kasih tenang jantung. Kemudian saya tengok dia. Dia pula begini 😂😂😂 tengok sy. Berapi terus saya. Bolehnya dia ketawa dan saya pula kesakitan kepala sama jantung.

Saya buka tu seat belt kemudian pergi sebelah seat dia. Saya naik atas paha dia then serangan cakaran kuku.

"Sakit ba sial.. Oiii.. Sudah.."

Saya tersenyum gembira tengok muka dia ada kesan carakaran saya menjadi merah dan paling best saya paksa dia minta maaf.

"Ya.. Ya.. Sorry.. Gila punya perempuan. Sudahlah kasih gantung saja saya tadi."

"Gantung?"

Saya hairan apa yang dia maksudkan gantung. Saya masih duduk di atas paha dia.

"Sudahlah.. Pergi sana seat kau balik. Merana saya selagi kau duduk di atas paha saya."

Nah.. Baru saya baru faham apa maksud dia gantung. Tumbuh tanduk saya mahu usik dia memandangkan saya masih duduk di atas paha dia kan. 😈😈😈😈

"Ok.. Saya pergi sebelah duduk tapi sebelum tu..."

Sy start kiss 💋💋 dia lepas bikin tu mula buat ❤ lovebite di leher dia. Dia tahan kepala saya.

Wrong Target - CompletedWhere stories live. Discover now