🔞🔞🔞🔞
Hana Maylina
Syoknya bangun bila cukup tidur. Lena betul saya tidur semalam walaupun Dominic bikin panas. Sempat lagi daddy cuci telinga saya ba. Hari ne saya breakfast dengan daddy di rumah.
"Hana, daddy mahu tanya apa sebenarnya hubungan kamu dengan lelaki semalam yang hantar Hana pulang."
Mati selera makan saya bila kena tanya pasal hubungan saya dengan Dominic. Saya pun sendiri tidak tahu apa hubungan kami sebenarnya.
"Kawan mungkin."
"Ingat pesan daddy semalam. Jaga tingkah laku Hana tu sebagai seorang perempuan."
"Ya ba daddy. Hana tahu jaga diri juga."
"So bagaimana dengn proses pencarian Hana, ada sudah calon menantu daddykah?"
"Awal juga daddy tanya ne? Masih ada 2 bulan lagikan."
"Ok.. Fine. Daddy mahu kasih ingat saja. Kawan daddy tu balik-balik tanya pasal Hana. Hahaha.."
Astaga.. Janganlah daddy mahu memandai teruskan niat dia kasih jodoh saya dengan kawan baik dia tu. Saya tidak sanggup kena jadi bahan gosip di media-media tempatan nanti. Mana saya mahu letak muka saya nanti. Oh.. Tidak!! Laju saya makan ne kali gara-gara daddy.
Saya sampai office pun awal jam 9.00 pagi lagi. Bila masuk bilik saya ada pula bunga di atas meja saya. Dari mana agaknya bunga ne datang? Ada kad terselit dekat tepi bunga.
"Date me and I'll make you the happiest woman in the world."
From, Jejaka Idaman.
Bodohkah ne orang yang bagi bunga sama saya? Jejaka Idaman konon. Perasan sangat. Saya buang terus tu bunga masuk dalam tong sampah. Ingat senangkah mahu cairkan hati saya. Pleaselah k kalau setakat bunga tak mainlah. Bagus bagi duitkan. Kalau bunga pandai layu. Sayang tu duit beli barang yang tidak tahan lama.
Saya tumpukan perhatian buat kerja ini hari sampailah ke petang. Lunch pun saya skip saja. Terlalu sibuk betul dengan new projek sama Ralph. Cakap pasal Ralph, ne malam kami keluar makan. Kesian balik-balik tertundah saja dinner kami.
*****************
RalphPunya gembira saya selepas Hana bersetuju mahu keluar makan dengan saya ne malam. Tadi pagi sempat saya hantar bunga red rose pergi tempat Hana. Harap dia suka. Tersenyum sendiri saya macam orang baru mahu bercinta. Hahaha..
Hana.. Hana.. Kenapa lambat kita berjumpa? Kalau tidak memang sekarang kaulah jadi tunang saya sudah. Cakap pasal tunang saya, minggu depan dia datang balik untuk bincang pasal perkahwinan kami.
Ne malam saya akan cuba melamar Hana jadi girlfriend saya. kalau Hana terima saya jadi boyfriend dia, saya akan putuskan pertunangan saya sendiri.
Hana datang dengan memakai dress kuning. Dia cantik seperti biasa dan sangat seksi. Berdenyut my little hood. Shit... Easy little one. We try to win her heart first then I will bring her to you. 😈😈
YOU ARE READING
Wrong Target - Completed
RomanceWarning sign 🔞🔞🔞 Hana seorang wanita yang sangat kuat berkerja dan kalau ada masa terluang mesti berparty. Social life dia sangat bebas sebab tu dia langsung tidak berminat untuk ada kekasih apalagi seorang lelaki yang bergelar suami. Bagi Hana m...