🔞🔞🔞🔞🔞🔞 This chapter content mutual adult. Please take note.
**********************************
DominicKami terpaksa bergegas keluar dari condo saya. Saya takut kalau ketua Eric hantar lagi orang-orang dia untuk mengacau kami. Keutamaan saya sekarang adalah keselamatan Hana. Saya mesti bawa dia pergi dari sini. Lokman, assistant saya sudah urus orang-orang yang buat kacau tadi. Ne kali saya tidak akan berdiam diri. Semasa dalam perjalanan ke hotel saya, Hana seperti kepanasan. Cara duduk dia pun tidak betul. Balik-balik kepit kaki dan bikin terkejut tangan dia meramas adik kecil kesayangan saya.
Ne kali lah saya bilang. Macam mana mahu melarikan diri lagi ne kalau kami dua ada dalam kereta. Ada lagi tu driver dan bodyguard saya.
"Mat cepat sikit drive boleh? Lama lagikah?"
Sekali lagi Hana picit adik kecil saya, saya teriak sampai driver saya break mengejut. Eeeiittt...
"Kenapa kau break tiba-tiba?"
Mahu meletup sudah api kemarahan saya. Mana lagi mahu menahan nafsu saya gara-gara si Hana asyik mengacau adik kecil saya.
"Sorry bos. Saya terkejut bos teriak tadi. Bos mahu singgah mana-mana dulu? Jauh lagi baru sampai hotel bos ne."
Saya tengok Hana mula sudah buka butang baju saya. Saya yang panic kalau berada dalam situasi begini. Driver saya pun macam tahu-tahu jak ne. Malu terus saya. Saya suruh dia singgah hotel yang terdekat saja. Terpaksa layan dulu nafsu buas si Hana. Takkan mahu make out sekarang kan. Baru dalam kereta lagi. No way lah kalau begitu. Tiada privacy nanti.
Sampai hotel saya angkat Hana. Dia macam cacing kepanasan saja. Habis leher saya dia hisap-hisap. Nasib tiada guest lain yang berjalan-jalan dalam hotel. Sampai dalam bilik terus Hana tolak saya. Dia buka semua baju dia. Sesak nafas saya terus. Saya angkat dia naik atas katil. Lepas tu saya betul-betul puaskan keinginan dia.
Ini kali dia lebih agresif berbanding masa belum ini. Saya balik-balik tolak kepala dia tapi dia cubit paha saya dan paling sandi dia pergi gigi paha saya. Macam saya mahu menangis oh. Gila ne perempuan. Last saya terpaksa juga mengalah. Sampai berdarah paha saya kena gigit ne. Dia hisap adik kecil saya sampai saya terhigh dan melepaskan sisa nikmat saya ke dalam mulut Hana.
Saya lemas begitu juga Hana. Kami sama-sama tertidur. Saya bangun pagi bila dengar suara Hana menangis. Saya cepat-cepat duduk dan cuba pujuk dia. Sudahlah semalam balik-balik dia kejutkan saya dan buat extra kerja lagi. Penat badan saya.
"Kenapa menangis awal pagi ne sayang?"
"Kau ba.. Apa kau buat sama saya semalam? Kenapa saya rasa mulut macam susah mahu buka dan ada terasa sesuatu dalam mulut saya?"
Mahu explain takut. Saya risau dia salah faham nanti tapi hakikatnya benda tu sudah terjadi. Semalam bukan sekali dia BJ saya oh. Mahu 4 kali lepas tu bukan dia bersihkan mulut dia. Dia terus tidur ba. Habis saya kena rogol semalam.
"Well.. Semalam kita.. Bukan kita.. Kau.. Yah.. Kau tu yang BJ saya sampai 5 kali."
"What the Hell!!! Saya BJ kau? Saya mana pernah buat perkara begitu. Mesti kau ne kan yang paksa saya buat?"
Hana baling satu satu tu bantal pergi tempat saya. Saya berdiri dan cuba elak. Last satu jeritan kuat keluar dari mulut Hana.
"Kenapa bah kau menjerit ne? Kau yang rogol saya semalam. Kau yang paksa saya ba. Kau tengok paha saya ne. Tengok bagus-bagus berkali kali kau gigit sampai berdarah lagi semalam sebab kau marah saya halang kau BJ saya."
Saya tunjuk paha saya lah. Baru saya perasaan rupanya saya tidak pakai seluar lagi. Saya tengok Hana. Rupanya dia tutup sudah mata dia. Cepat-cepat saya cari towel dan pakai.
YOU ARE READING
Wrong Target - Completed
RomanceWarning sign 🔞🔞🔞 Hana seorang wanita yang sangat kuat berkerja dan kalau ada masa terluang mesti berparty. Social life dia sangat bebas sebab tu dia langsung tidak berminat untuk ada kekasih apalagi seorang lelaki yang bergelar suami. Bagi Hana m...