Am trecut peste faza cu Gami... Sigur imi v-a spune el ce s-a întâmplat....
Dimineața..-Trezireaaa!!
A-Ce? De ce? Lăsați-mă să dorm! Nu sunteți normali?!
Ad- Sunt de cât eu...
A-Aaa.... Totuși ce ai de ma trezești de acum?
Ad- Sti... Există o chestiune numită "Școala"
A- Aaa... Școala... Stai!! Dar de ce am auzit mai multe voci strigandu-ma?
Ad- Mai bine ți-ai lua perna de pe fața... Asa cred ca m-ai putea vedea mai bine...
A- Ok... (Atunci am dat perna de pe fața și am rămas șocată)
A- Edii!!
E(Edi) - Aris... De când nu ne-am văzut!!
A- Omg... Nici nu stiu ce să zic... Adelin, tu de unde îl sti?
Ad- Pot să zic ca și eu îl cunoșteam...
M-am ridicat din pat și l-am luat pe Edi în brațe...
A- Cum de ai ajuns pe aici?
E- Paii... Am avut niște probleme la liceu așa că m-am mutat în liceul din apropiere...
A- Acolo sunt și eu la liceu!! Nu imi spune că ai nimerit în clasa cu mine?!
E- Din păcate nu... Eu sunt la etaj...
A- Off... Și mergi cu mine la liceu azi?
E- De azi în colo cred ca o să mergem tot timpul împreună la liceu...
A- Pai cum? Stai in apropiere?
Ad- Aris... Eu îl cunosc pe el de mult timp... Și o să stea la noi... Plus ca părinții mei sunt foarte buni prietenii cu părinții lui și de asta...
A- Nu cred!! Sunt așa de fericită...
E- Eu ma duc să ma îmbrac...
A- Ar trebui să ma îmbrac și eu...
Atunci Edi și Adelin au ieșit din cameră... Mi-am facut cat am putut de repede un duș, după care... M-am îmbrăcat așa :După care am coborât să mananc ceva... La 6: 50 am plecat spre școală cu Edi... Cu mașina.. Pe drum nimeni nu a zis nimic...
La școală..
A- Am ajuns..
E- În sfârșit...
Am coborât din mașina...
A- Pe cine mai cunoști de pe aici?
E- Pe tine... Și pe persoana ta... Și cam atât..
A- Azi ai să îți faci prietenii noi... Cu ajutorul meu... Trebuie neapărat să îți arată unde am clasa...
E- Mersi...
A- Încă nu am facut nimic... Dar în fine hai mai repede ca mai este un minut până se suna și nu cred ca vrei sa intarzi...
E- A da...
Am intrat la oră... Totul părea obișnuit... Aveam Biologie... Profa preda normal... Până când un tăntălău se apuca să facă gălăgie.. Și ca tot timpul a ieșit cu scandal... Și nu stiu cum din scandalul ala mi-am auzit numele... tăntălăul ala îi spusese doamnei ca eu sunt cea care îl provocase să facă scandal... Profa începuse să tipe la mine... Nu o bagam în seamă.. Stateam pe telefon în banca mea, până când am auzit că m-a jignit de mamă... Atunci m-am enervat... Ridicandu-ma dintr-o dată în picioare.....
A- Dar nu va este puțină rușine?
P (profa) - Ce ai zis? Rușine pentru ce?
A- Nu vedeți ca ala v-a zis ca eu am inceput scandalul pentru a scapa de oră?
P- Nu ți se pare că ai prea mult tupeu?
A- Nu, chiar nu mi se pare, TU nu ai niciun drept să imi jignesti părinti! Ai înțeles?
P- Am dreptul să fac ce vreau! (Atunci ea mi-a dat o palma)
A- Nu aveti dreptul! (Am spus eu în timp ce am împins-o) și dacă nu pleci tu de la ora, plec eu!
P- Nu voi pleca!
A- Ok... Am să plec eu! (Atunci am vrei sa imi iau ghiozdanul dar AIA mi-a tras ghiozdanul și mi l-a aruncat pe jos... Aia a fost ultima picătură)
P- Nu pleci niciunde!
A- Aveți grijă ce faceți! Eu nu am să stau ca o Târfă ca tine să mă insulte și să imi arunce lucrurile pe jos... (Am spus eu furioasă în timp ce am împins-o... După care mi-am luat iar ghiozdanul și am plecat)Convorbire telefonica..
A- Alo... Adelin...
Ad- Tu de ce nu esti la ora?
A- Vin-o să mă iei de la școală... Acum!
Ad- Ok..
Convorbire telefonica încheiata..Când a ajuns Adelin era super agitat...
Ad- Ce s-a întâmplat?
A- A de bio veni cu fițe la mine și iesii cu scandal..
Ad- Iti facu ceva? Te lovi?
A- Da... De fapt eu nu aș fi bagat-o în seamă.. Eu o ascultam din banca și stateam pe telefon... Dar mă jigni de mamă, după care mă enervai și începurăm să ne certăm , la un moment ea mi-a dat o palma, după care eu am împins-o și când am vrut să plec de la ora ei mi-a aruncat ghiozdanul pe jos și eu m-am enervat am făcut-o tarfa și după plecai și te sunai pe tine...
Ad- N-ar fi trebuit să te jignească sau să te lovească! Eu ma duc chiar acum la director!
A- Nuu... Lasă.. Ori cum cred ca ea e deja la director povestind tot...
Ad- Dacă se mai întâmplă ceva ma suni să vin...
A- Pai nu ma iei acasă?
Ad- Rămâi la ore!
A- Ok... Dar la ora ei nu mai intru...
CITEȘTI
//Mâinile Tale Calde//
Fanfiction".... Mi-am ridicat privirea, avea niște ochii albaștrii, ca marea....atâtea întrebării erau în mintea mea, dar niciun răspuns.. MI-A READUS ZAMBETUL"