#5

1.5K 31 0
                                    

Am încercat să îi evit și m-am dus în camera mea... M-am asezat la birou și am inceput sa desenez... De geaba incercam să fiu concentrată la desen , cand gândul imi era la Andrei... Vreau sa lămurim totul, vreau sa vorbesc cu el...de ce m-a durut faptul că el a stat cu Kate? Nu pot să ma inteleg în aceste momente...ar trebui să vorbesc cu el!
Atunci am ieșit din dormitor... Și când să cobor scările l-am văzut pe Adelin vorbind cu Andrei....Oare despre ce vorbesc?
Am stat cred ca un mint pe scări uitându-mă la ei..pana cand Adelin m-a văzut..
Ad- Aris..! Esti bine? Nu vi aici, jos?
A- Vin... (Am spus eu repede)
Când am ajuns lângă Adelin l-am observat pe Gami plecând la niște fete ... Ma simțeam cam ciudat... Dar nu contează...
Se făcuse târziu... Vloggeri plecaseră iar eu eram in pat... Ma uitam pe Instagram, în timp ce mă uitam la postările prieteniilor mei am observat o postare de-al lui Gami... Ciudat era cu o fată, acea poza m-a facut curioasă, asa ca am dat pe descrierea pozei... "Love you my queen"... Aceste cuvinte m-au șocat... Are iubita? De ce nimeni nu a vorbit despre asta astăzi? Eu de ce nu știam? Deci Gami a inselat-o pe asta, iar Kate l-a înșelat pe Adelin? Nu pot să cred în ce lume trăiesc ! Mai bine nu eram implicată în toate astea....
După toate acestea nu l-am mai căutat pe Gami, m-am decis ca n-are rost sa mai vorbim, mai ales ca în prezența lui eu încep să am plobleme...zilele treceau repede... Iar faza cu Kate am dat-o la o parte, mai ales ca am observat că ea îl iubeste pe Adelin și nu vreau sa le stric " Chimia "
După cum vă ziceam zilele au trecut....era dimineață... Eu eram pe o altă lume(de fapt eram in patul meu) .... Până când ceasul imi suna... Ma trezesc... Ma uit la ceas.. Văd că e 6:30...Mai stau 5 minute în pat pe telefon , după care aprind becul, imi fac patul (mai pe scurt imi fac rutina de dimineata) Și mă imbrac așa :

Mai stau 5 minute în pat pe telefon , după care aprind becul, imi fac patul (mai pe scurt imi fac rutina de dimineata)  Și mă imbrac așa :

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dupa ce îi cer lui Adelin să imi dea niște banii, mă îndrept spre școală... Merg pe jos la școală, pentru ca nu prea aveam chef sa merg cu mașina.. Pe drum mi-am dat seama că am prima oră franceză... Urasc franceza, de fapt mi-ar place franceză, dacă nu ar face-o cu cel mai rău profesor din școala...
Mergând încet, mi-am dat seama că orele începuseră așa că am inceput sa grăbesc ceasul... Când am ajuns în dreptul uși nu eram sigură dacă să mai întru la oră, pentru ca de obicei frofu' nu prea te mai primește în clasa dacă ai intrat după el.. Dar totuși imi fac curaj și bat la ușă... Iar cu o mână deschid ușa încet...
A -Buna ziua !
P(frofu') - Buna ziua! (A zis el în timp ce scria ceva pe tablă)
A- Imi dați voie să intru? (Am zis eu încercând să fiu încrezătoare)
P- Te poftesc.... (A spus el în timp ce un zâmbet diabolic s-a așezat pe fata lui)
A- Multumesc...
Nu pot să cred ca am scăpat așa de usor...
M-am asezat la locul meu, mi-am pus cărțile pe banca dar când am vrut sa încep să scriu, ceva mi-a atras atenția.... Gami era în clasa cu mine... Ciudat el trebuia să fie la clasa vecină... S-a mutat?
P- Domnișoara Aris ?Esti bine?
Atunci m-am trezit la realitate și mi-am dat seama că mă holbam la Gami...
A- Ăăm... Da sunt bine...
Atunci toți copii au început să râdă....
P- Dacă tot esti tu așa de bine... Imi poti traduce și mie fraza de pe tablă?
În acel moment mi-am scos telefonul și am tradus cât am putut de repede fraza pe o aplicație... Am transcris fraza pe caiet și i-am arătat profului...
P- Bine... Poti te rog sa scri traducerea și pe tablă...
A- Desigur....
Am transcris traducerea și pe tablă....
În timpul orei domnul se tot uita spre mine ? E super ciudat... În fine... Ora a trecut... În timp ce ma îndreptam spre dulapul meu l-am observat pe Gami cu IUBITA lui... Am trecut pe lângă el prefacandu-ma ca nu îi vad... Dar am observat cum Gami a întors capul după mine... In fine... Orele au trecut repede...

//Mâinile Tale Calde//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum