Am urcat în mașină... Plecasem spre hotelul în care stateam noi, fetele, ca să mă lase acolo...
Aris- Adelin.... Oprește masina (am zis eu încet)
Adelin- De ce?
Aris- Doar oprește! (Atunci Adelin a parcat...)
Adelin- Esti bine?
Aris- Nuuu
Adelin- Ce ai?
Aris -Imi e rău!
Adelin- Aris... Mergem la spital acum!
Aris- Nuu... Nu vreau!
Adelin- Ba da.. (A spus el în timp ce a pornit motorul după care am plecat spre spre spital)Ajungând la spital, niște asistente m-au condus spre un salon, un doctor a venit și mi-a făcut o injecție, după care nu imi mai amintesc nimic...
Adelin P.O.V
Am ajuns la spital... Stau la usa salonului de 10 minute și simt ca mor, stiu ca o să o țină câteva zile... Sper doar ca boala sa nu se agraveze..***
Este dimineata... Eu am adormit pe un fotoliu din salon... Aris încă doarme, iar eu stau și mă holbez la ea....
Doctorul- Buna dimineața.. (A spus el intrând în salon)
Eu- Buna, Buna...
Doctorul- Cum va simțiți?
Eu- Eu ma simt bine... Dar Aris? O să fie bine?
Doctorul- Este bine... De fapt, boala se agravează și de la orice supărare sau stres se agravează și mai rău... Singura soluție ar fi o operație..
Eu- Ce fel de operație? Și unde se poate face operația respectivă?
Doctorul- Operația este disponibilă doar în Franța și este foarte scumpă..
Eu- Bani nu conteaza când este vorba de sora mea..
Am mai vorbit cu doctorul în legătură cu boala și am plecat la el în birou...Aris P.O.V
Ok... Deschid ochii și vad in jurul meu iad-ul! Și nu exagerez! Spitalul asta a început să mă omoare... As vrea să se termine toate astea și să fiu acasă... Oare dacă mă ridic să îmi i-au apă se întâmplă ceva? Sau dacă îmi dau chestiile astea de pe degete ce se întâmplă ceva grav? Sunt prea curioasă pe ziua de azi, ar trebui să las toate la locul lor și să stau în "banca mea"...
Adelin- Vad ca cineva sa trezit (a spus el în timp ce a intrat în salon)
Eu- Hey... (Am spus eu cu o voce de copil mic)
Adelin- Cum te simti?
Eu- Acum mă simt chiar bine!
Adelin- Mă bucur... Ori cum azi te externeaza...
Eu- Aiii, ce bine!Timpul trecea, Adelin a plecat, căci avea puțină treaba și a zis ca vine sa ma i-a la 17...este ora 15 și deja nu am ce sa fac...
Edi- Bună... (A spus într-un fel "Fostul" in timp ce a intrat în salon)
Eu- Hey..
Edi- Am auzit că ești la spital și nu am putut să anu vin la tine..
Eu- Ediii... Mersi...
Edi- Pentru?
Eu- Pentru ca esti aici și ca nu ma lasi la greu... Imi promiti ca vom rămâne prietenii tot timpul?
Edi- Iti promit... Sunt aici pentru tine..
(Imi suna telefonul)
Eu- Imi dai și mie telefonul de pe masa?
Edi- Desigur... Poftim (a spus ultima parte în timp ce mi la dat)
Eu- E Gami...
Edi- Dacă vrei te las să vorbesti...
Eu- Nuu ... Nu vreau sa ii raspumd!
Buna lume... Sper ca va plăcut și acest capitol... Nu uitati de VOT și nu uitati sa scrieti în comentarii dacă va plăcut...
(っ'-')╮=͟͟͞͞💌
Scuzati-mi greșelile gramaticale
dacă am...
CITEȘTI
//Mâinile Tale Calde//
Fanfiction".... Mi-am ridicat privirea, avea niște ochii albaștrii, ca marea....atâtea întrebării erau în mintea mea, dar niciun răspuns.. MI-A READUS ZAMBETUL"