#38

519 21 3
                                    

       Aris P.O.V   

  Este dimineață....de fapt este 12 dar nu conteaza...m-am ridicat din pat si mi-am făcut rutina...dupa care m-am dus in bucatarie unde erau si fetele...

Eu- Neata
Lea- Neata...este ora 12!
Eu- Mdaa...a facut cineva ceva de mancare? Nu mai pot de foame...
Dia- Am facut eu. 
Eu- Ce ai facut?
Dia- Lapte cu cereale...
Atunci am inceput sa radem toate...
Eli(Elisabeth)- Fetelor....
Lea- Ce?
Eli- Cand plecam acasa...?
Eu- Astazi...de fapt dupa ce mancam trebuie sa ne apucam sa ne strangem lucrurile...

______________________________________

  Gami P.O.V

Este ora 13 iar eu inca nu m-am sculat din pat...gandul imi e doar la Aris...

  Selly- Deci...oameni buni dupa voturile voastre de pe insta am decis sa il trezim pe Gami cu o mare cana de apă rece in cap... (L-am auzit eu pe Selly care facea un videoclip)

  M-am prefacut ca dorm...iar cand a venit Selly cu cana de apa i-am turnat-o in cap...si toata asta a fost filmată..

  Selly- Deci...nu dormeai!
  Eu- Nu prea...deci...(am spus eu in timp ce i-am luat camera de filmat) oameni buni...bine ati venit la turul lui Selly, cu Gami OS... putem observa aici un par cumplet distrus din cauza apei , un tricou alb ud.....
   Selly- Stai ce? Da-mi camera!
Atunci mi-a luat camera din mana i-a dat-o lui Alvi si am inceput sa ne batem...
   Gami- Heiii...gata, gata, gata!

Dupa ce ne-am optit din bătaie am filmat un vlog pentru Selly...

  Selly- Si deoarece acest vlog este aproape fumat.................Pa!
  Gami- Cand il postezi?
   Selly- Nu stiu...cand o sa ajung acasa..
   Gami- Dar cat mai stam...eu as vrea sa plec azi...
   Selly- Atunci plecam toti..azi pe la 16...e bine?
   Gami- Da..
  

//Mâinile Tale Calde//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum