#40

502 23 3
                                    

   Hey leume....m-am uitat pe capitolele mai vechii si am vazut ca si Adelin venise la mare...chiar uitasem de el....sorry!😅    

   Gami P.O.V    

Dupa vreo ora de plictiseala in masina...trecem printr-un sat (pentru ca Selly gasise o scurtatura si trebuia sa trecem pe acolo)..

  Selly- Ba...nu oprim si noi la barul asta sa ne luam ceva de baut?? Ca imi e sete!
  Gami- Ba...e o idee buna...

  Ne-am dat jos din masina si am intrat in bar...am cerut 5 stigle de apa la jumate si cat asteptam sa ni le aduca un domn mai in varsta ne intreaba:

-Copii...de ce beti apa? Sunteti tineri...distrativa...beti alcool...înbatatia...!
Edi- Nu putem sa ne imbatam...ca avem de mers cu masina...
-Trebuie sa ajungeti la o ora fixa undeva...aveti ceva fixat?
Edi- Nu...
-Atunci luati un loc si hai sa ciocniti cu mine cate o bere...
Adelin- Baieti daca vreți sa beti cate o bere...puteti...dar eu nu beau..

Si am inceput sa bem...cate o bere...doua beri...trei beriii.....si...de aici totul e in ceata...


   Adelin P.O.V   

  Baietii nostri s-au imbatat ca porci...mai ales Gami cu Selly...

  Le-am facut o poza cum erau toti pe masa si pe sub masa....bn mai mult pe sub....si i-am trimis-o lui Aris...sa vada si fetele ce trebuie sa indur eu...

  Aris P.O.V    

  Eu- OMG....fetelor...uitati ce fac baietii nostrii!! (Atunci le-am aratat poza...ele au inceput sa rada...eu eram furioasa pe Gami...ca a putut sa se imbete in halul ala)

//Mâinile Tale Calde//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum