#54

323 16 7
                                    

   Aris pov

  Eu- Cum adică mergem in Roma?
  Asistenta- Aris... Suntem in Italia iar cel mai apropiat spital este în Roma...
 
  Dintr-o dată nimeni nu mai zice nimic... După 5 minute ma gandesc să intreb de Adelin...

  Eu- Pot să sun pe cineva?
  Asistenta- Da... Spune numărul (fuck... Nu stiu numarul)
  Eu- De fapt... Puteți voi să îl contactati pe fratele meu... Adelin..
  Asistenta- Adelin și mai cum...?

  Asta nu stiu... Trebuia să îi intreb mai multe despre trecutul meu și despre ei...

  Eu- Nu stiu... Nu imi amintesc... Va rog... Anunțați-l..
Asistenta- O să dăm de el și o să îl anuntam..

  După o jumătate de ora am ajuns la spital... Mi-au făcut un control și acum sunt într-un salon...

   Adelin pov...

   Au trecut 3 zile și nimeni nu stie unde este Aris... Maine trebuie să plecăm în România... Și din câte am înțeles vine și Pain cu noi... Toti suntem îngrijorați pentru Aris.. Acum e 3 dimineata iar Eu nu pot să dorm... Și cred ca nici Gami nu poate... Dintr-o dată se aude un telefon sunând... Cine ar suma la ora asta?

  Alvi- Răspundeți odată la telefonul ala!

Mi-am luat telefonul și am răspuns..

  Eu- Alo?
  -- Alo... Buna seara... Imi pare rau ca va deranjez la ora aceasta... Dat este în legătură cu sora dumneavoastră...
  Eu- Ce? Nu este nici-un deranj... Ce să întâmplat ce ea? E bine? Unde este?
  --Noi acum va sunam din Roma.. Stiu e cam ciudat... Dar ea este în Spitalul Central din Roma

  Ăăă... Roma? Cred ca e o gluma

   Eu- Sunteti sigura?
   --Da... Noi o vom ține internată timp de trei zile... După care o să trebuiască să plece... Din păcate dacă nu o să o luați dumneavoastră o să fie nevoită să plece singura... Multumim... O seara buna...
  Eu- Bye...

    Gami- Cine era?
    Eu- Paiii... În trei zile trebuie să fim în Roma..
    Gami- Pai? Esti nebun? Maine am întâlnire cu baiatul ala... Poate o să ne ajute să o găsim pe Aris... Tie iti arde de plimbări?
   Eu-Daca vrei poti rămâne...
   Gami-Ok... Eu rămân să o găsesc pe Aris
    Eu- Bine... Eu ma duc să o văd pe Aris și să o i-au acasă...
   Gami- Stai ce? Au găsit-o? În Roma?
   Eu- Da... Dar Eu zic totuși să rămâi să vorbesti cu ala... Ar trebui să aflăm ce sa intamplat intre ei doi...
   Gami- OK..

.
.
.
.

   Se făcuse dimineața... Este ora 7...ma trezesc din pat și întru pe telefon să caut bilete de avion până în Italia... Dar... Nu găsesc... Primul avion spre Roma este peste 5 zile... Ce o să fac?

   După o oră se trezesc toți.. Le povestesc tot iar Eu ,Lea, Selly și Dia vom merge după Aris.. Iar Gami Alvi și Pain rămân aici... Azi Gami trebuie să se întâlnească cu baiatul ala..

  Aris pov

Oare au reușit să dea de Adelin... Oare va veni să ma i-a de aici? Vreau acasă... Vreau la Adelin... Vreau să îl văd pe Gami... Stai... Gami, Adelin,  Dia, Pain... Toți... Părinți mei... Imi stiu trecutul... Sunt un monstru... Ce am putut să fac... Ce a putut handicapatul ala să imi facă... O să plătească pentru tot... Dar până vine Gami să ma i-a de aici nimeni nu trebuie să știe că mi-am adus aminte de tot...

//Mâinile Tale Calde//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum