G- Doar nu voiai sa spun că eu te-am luat în brațe??
A- Ba da !! (Am spus eu revoltată, după care am plecat în living)
Cum am intrat în living, toată lumea se uita la mine.... Ce le-am facut?
D- Siii??
A- Și ce?
D- Sunteți împreună?
A- Nuuu!! Iacc!
D- De ce nu te pui într-o relație cu el?
Atunci eu nu am zis nimic
S- Pe bune... E un băiat de treabă... Eu zic ca ți-ar sta bine cu el.. Adica...
A- Eu cu el?! Niciodată!! Intelegeti asta...
S- Bine...
În momentul acela intrase și Gami în living... Toată lume sa holba la noi...ma simțeam nașpa, cred ca nici lui Gami nu îi convenea...
După vreo 10 minute a venit și Adelin, dar vine însoțit de o fata
Ad- Neata..
A- Neata??
Ad- Daa..
A- OK...😂
A- Cine e fata?
Ad- Ști când mai întrebat dacă ai o cumnatica?
A- Da
Ad- Paii.. Ea este..
A- Aa.. Fain (atunci m-am dus la ea)
A- Eu sunt Aris.. Iar tu esti..?!
K- Kate... Eu sunt Kate..
A- Fain nume..
K- Ehh.. Dacă zici tu..
Totul părea normal... Adică ne-am mai uitat la un film și după Adelin începuse să faca live pe YouTube.. Între timp eu m-am dus până în camera mea ca să ma schimb... Până când am auzit pași pe hol... Ciudat, toată lumea era jos... Nimeni nu avea ce căuta sus, de cât dacă era Adelin... Dar totuși m-am dus să vetific...
Când am ieșit pe hol nu mai era nimeni, dar usa de la dormitorul lui Adelin era deschisă...prima dată m-am gandit ca poate Adelin se dusese la el în cameră, până când l-am auzit vorbind mai tare de jos... Atunci m-am speriat puțin și m-am dus să verific ce se întâmplă acolo... Când am intrat am rămas uimita... Pur și simplu nu am putut spune nimic...ramasesem incremenita în pragul ușii...
G- Aris!! Esti bine?
Atunci am fugit în baie..
K- Aris... Te rog sa nu spui la nimeni ceea ce ai văzut acum..
A- Cum să nu îi spun fratelui meu ca iubita lui sta cu alt băiat! ( am strigat eu din baie)
G- Aris...o să ne faci probleme... Te rog sa nu spui la nimeni..
A- Nu ma doare faptul că Kate l-a înșelat pe Adelin, cât ma doare ca tu esti baiatul cu care l-a înșelat! (Am țipat eu...)
OMG... Nu pot să cred ca am zis asta! Cât de proastă pot să fiu!! De ce am zis asta?! De ce imi pasa de el?
G- Aris!? Esti bine?
A-Da sunt bine... (Am zis eu deschizând ușa)
G-Te rog sa nu spui la nimeni ceea ce ai văzut...
A- N-am sa spun... ( am zis eu nepăsătoare în timp ce ma îndreptăm spre scării)
M-am dus în living.. Unde erau toți.. Mai ales Adelin...
CITEȘTI
//Mâinile Tale Calde//
Fanfic".... Mi-am ridicat privirea, avea niște ochii albaștrii, ca marea....atâtea întrebării erau în mintea mea, dar niciun răspuns.. MI-A READUS ZAMBETUL"