Totul este ciudat... Adică nu sunt obișnuită să am o relație... Și totuși nu stiu daca il iubesc pe Edi! Nu stiu de ce totul este așa de complicat...
Dintr-o dată gândurile imi sunt întrerupte de Edi..E- Pământul către Aris!! Mai esti aici?
A- Nu ,sunt pe marte.. (Am zis eu ironică)
E- Am vorbit cu doctorul... Și mi-a spus că azi poti merge acasă , dar trebuie să te întorci din luna in luna să faci câte un control...
A- Hmm... Control? Pentru ce?
S- Ti-am zis nu vreau să iti spun eu asta, ci Adelin iti va spune...
A- OK (atunci Edi m-a luat în brațe după care m-a sărutat)
****
Doctorul mi-a dat drumul și mi-a spus să nu ma enervez și alte chestii... Am niște pastile de luat și tocmai am ajuns acasă...Ad- Ai venit...
A- Mda... Cum tu nu ai venit să am vizitezi..
Ad- Am venit dar dormeai..
A- Și azi cu Edi de ce nu venisi ?
Ad- Eram la Kate!
A- Mda.. Ea e mai importantă de cât mine..
Ad- N-am zis asta!Atunci am urcat la mine în camera... De ce mi se întâmplă mie asta? Off... Ma urăsc! Nu stiu ce se întâmplă cu mine... Nu stiu de ce sunt așa! Ar trebui să fiu acum cu Gami, nu cu Edi! Doamne ce prostii spun! Eu cu Gami ? Niciodată!
Ad- Te simti bine? (Sune Adelin intrand în cameră)
A- Ce vrei ?
Ad- Vreau sa nu mai fi supărată!
A- Și eu vreau sa imi spui ce am!
Ad- Esti sigură? (Spune blondul din fata mea în timp ce se așeza lână mine în pat)
A- Da..
Ad- Sti... Doctorii spun că suferi de o boală..
A- Gravă?
Ad- Cam ceva de genul..
A- și ce se poate face, îl legătură cu boala?
Ad- Putem doar să o eliminam pentru perioade de timp...
A-Nici nu stiu ce sa zic..
Ad- Nu trebuie să zici nimic.... (Imi spune blondul după care ma i-a în brațe)E- Întrerupt ceva? (Spune Edi în timp ce intră în camera)
A- Nu, dragule... (Ce ciudat e să vorbesc cu el așa... Nu imi place de loc!)
Ad- Vă las singuri..
E- Ce faci..?
A- Stau... Am aflat..
E- Te simti bine..
A- Să zicem.. (Atunci Edi ma luat în brațe, ma întins pe pat și a început să mă sărute..)
E- Tu cu Gami cum mai esti?
A- Suntem prieteni..
E- Doar prieteni?
A- Da... Doar prieteni..
E- Bine... (Spune blondul după care imi da un sărut dulce pe frunte și iese din camera)***
La un moment dat întru messenger... Ma uit în mesaje și îl văd pe Gami activ.. Asa ca ii scriu...Mesaje..
A- Buna..
G- Buna...
A- Ce ai vrut să imi spui atunci... Când mi-ai scris "sună-ma"?
G- Tu stai cu Edi?Hey lume.. Sper ca v-a plăcut și acest capitol... Nu uitati sa scrieti în comentarii dacă v-a plăcut și nu uitati de VOT...
Vă pwp...(♥´∀`) ( ͡°❥ ͡°)
CITEȘTI
//Mâinile Tale Calde//
Fanfiction".... Mi-am ridicat privirea, avea niște ochii albaștrii, ca marea....atâtea întrebării erau în mintea mea, dar niciun răspuns.. MI-A READUS ZAMBETUL"