#49 (+concurs)

397 20 9
                                    

Gami pov

Ma trezesc dimineata din cauza telefonului care tot suna..

C. T (convorbire telefonică)

Eu-Alo?
Lea- Alo... Te-ai trezit?
Eu-Acum da... Ce e?
Lea- Hai la spital! Acum!
Eu- În 20 de minute ajung..

C.T.Î (convorbire telefonica i incheiata)

Ma imbrac cât pot de repede și merg la spital cu un taxi... Când ajung ma dau jos din mașină fără să plătesc și fug... Cel din taxi ma striga iar eu ma opresc...

Eu- Ce vrei?
--Nu ați plătit! (Atunci ii dau banii și plec)

......................................................................

Lea- Trebuie să vorbesti cu Aris... Doctorii i-au găsit tăieturi pe mâini... A fost în depresie sau ceva?

Omg... Sunt un monstru..!
După ca aud asta de la Lea.. Întru repede la Aris în salon și o văd în pat..

Aris- Da?! Domnul Doctor?
Eu- Aris! Nu ma mai cunosti... Ieri am venit la tine... Am vorbit..
Aris- Nu imi amintesc... Minți!
Eu- Aris...
Aris- Pleacă de aici! (Atunci imi face un semn cu mâna să plec și observ taieturile)
Eu- Aris... Mâna ta..
Aris- Am zis să pleci..

Atunci ies din salon și plec afara... Acolo văd niște băieți care fumeaza și le cer și eu o țigară... După care vine Lea la mine..

Lea- Nu știam ca fumezi..
Eu- Nici eu...
_______________________________________

După ce am terminat tigara am plecat la apartament cu Lea unde i-am găsit pe toți...

Selly- Unde ati fost iubire? (O întreabă pe Lea)
Lea- La Aris...
Pain- Ba mergem și noi azi la un film ceva?
Dia-Am auzit că azi e un film fain... Stai.. Nu mai stiu cum se cheama... Începe la 23:30...mergem la el? Bine aveti grija ce e horror...
Alvi- Dacă e horror eu ma bag..
Selly- Și eu...
Lea- Dacă vine iubi vin și eu... Gami? Pain? Veniti?
Pain- Logic..
Eu- Da... Cred..

.
.
.
.
Foarte repede se face ora 23 iar Dia și Lea nu își găseau liniștea și se întrebau în ce să se îmbrace... Iar eu ma intrebam... Oare când o să pot să ies și eu cu Aris la un film?
Ma duc în bucătărie și ii cer lui Pain o tigare.. Pentru ca el fumează...

Pain- Nu știam ca fumezi..
Eu- Nici eu... Până azi..
Selly- Ba tu fumezi?
Eu- Da da... Acum nu ma mai bateti la cap... Mergem?

Spun după care coborâm din hotel și urcam în mașini... Dia, Adelin și Alvi într-o mașină iar în altă Lea, Selly și eu..

Am ajuns la mall.. Ne-am luat popcorn și suc și Am intrat în sala de cinema.. Filmul nu a fost așa de horror...
.
.
.

După o oră jumate... Fetele au ieșit de acolo traumatizate iar noi băieți am început să radem de ele..

Adelin- Parca nu va era frică?
Dia-Bine zis... Parca..

_______________________________________

Hey lume... Stiu ca acest capitol nu este foarte lung și nu se întâmplă prea multe în el... Dar va promit ca de mâine o să îl fac mai interesant... Pentru ca o să apară noi personaje dar nu numai bune.. O să apară și personaje negative... Dar nu va spun mai mult de atât... Dacă vreti sa aflați adăugați aceasta carte la Lista de lecturii, votati-o pentru ca asta ma încurajează și mai mult să fac noi capitole și scrietii în comentarii dacă va plăcut...

Aaa... Era să uit...o să fac un mic concurs... Voi trebuie să imi scrieti câte un mesaj în care să imi spuneti lucrurile de spre voi care va caracterizată și numele complet pe 30 August am să aleg un câștigător și am să îl adaug în carte (plus... Ii fac și promovare)

Paaa... Va pwp ❤

//Mâinile Tale Calde//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum