Gami pov
Este 10 jumate iar eu la 12 trebuie să ma intalnesc cu Break sau cum îl cheamă pe ala... Asa ca ma duc la dus
Adelin pov
Încă ne gândim cu ce să mergem după Aris... Cred ca o să plecăm cu masina... Aris mai are 2 zile în afara de azi.. Maine o să plecăm de aici și o să ajungem fix în ultima zi... Când trebuie să o luăm de acolo...
Gami e la duș de o oră... Trebuie să se grăbească dacă nu va întârzia...
Gami pov
Ies de la dus și ma imbrac repede... După care îl anunt pe Adelin ca poate să ma ducă la restaurant căci sunt gata...
.
.
.Eu- Pa Bro
Adelin- Vezi ai grija ce faci... Ma suni când trebuie să vin să te i-au.. PaÎntru în restaurant și îl văd pe ala la o masă de lângă geam... Ma duc la el și îl salut
Break- Buna și ție...
M-am asezat la scaunul din fața lui după care mi-am comandat o cafea..Eu- Deci...
Break- Hai sa nu mai lungime vorba... Stim amândoi ca ai venit aici ca să afli despre trecutul lui Aris și să afli ce a fost între mine si ea..
Eu- Mda...
Break- Paii... Să trecem la subiect... Totul a început din clasa a 9-a când s-a mutat la noi la liceu pentru ca fusese exmatriculată din cauza ca încălcase nu stiu ce reguli de acolo... Târfa de Aris când s-a mutat la noi în liceu a venit cu fite...Eu- Hai sa nu jignim.. Ok?
Break- Cum zici tu... În fine.. A trecut un an... Și am trecut în clasa a 10-a unde a avut mai mulți iubiti... Am o întrebare... Ai ajuns cu ea vreodata în pat?
Eu- Nu... E prea mică..
Break- Ahaa... În fine... Mai pe scurt a fost o c***ă... Ok? Nu am altceva sa iti spun de cât asta.. Aaa... Și era s-a uit... Din cauza ei am ajuns să stau 2 ani la pușcărie... Am ajut noroc ca au plătit ai mei s-a ma scoată...
Eu- Din cauza ei? De ce?
Break- S-a dus la poliție și a zis ca am violat-o... Când nici nu m-am atins de ea... Alt ceva nu am ce s-a mai iti spun... (A spus după care a plecat de la masă) bye bye...
Eu- Bye...Mi sa parut puțin ciudat...de ce nu a stat să vorbim mai mult? De ce vorbea așa de repede? Nu înțeleg...zici că avea un discurs pregătit și la spus...in fine...Nu o credeam în stare sa facă așa ceva... O credeam fată cuminte... Cel puțin așa este în prezent... O fata care n-ar face așa ceva în viața ei.. Dar a făcut-o... Are multe explicați de dat... Nici nu pot sa ii spun asta lui Adelin...
După 10 minte am platit și am luat un taxi... Am ajuns la hotel... Și am intrat în apartament...
Adelin- Parca trebuia să vin eu să te i-au...
Eu- Parcă..
Lea- Și ce a spus? Ce a fost între ei doi?
Eu- Asta o să vă spun după ce o să vorbesc cu Aris.. Vin și eu cu voi..
Adelin- Atunci mergem toți... Maine plecăm... Sper să ajungem la timp...
.
.
.
.A doua zi
Este dimineața... La 12 plecăm de aici... Iar maine pe la 13-14 ajungem acolo...
Ma duc sa imi fac un dus după care ma imbrac în cevaai decent... Mananc după care încep să îmi fac bagajele...
Aris pov
Ma ridic din pat și ma duc să îmi fac un dus repede... Ma simt amețită...
După ce ies de la dus îmi i-au telefonul pe care îl găsesc în geaca si încep să ma uit pe Instagram... Wow... Văd că baietii s-au distrat mult în Franța... Eu am stat numai în spitale și cam atât... Îmi fac griji... Dacă nu vor ajunge până mâine? Unde o să ma duc? I-aș suna dar ei nu trebuie să știe că mi-am revenit și nici că mi-am amintit codul de la telefon...
După 10 minte fac un insta-story în care arat că sunt la spital în Roma...
Dia pov
Eu- Băieții... Veniți repede! Aris are amnezie nu?
Alvi- Da
Eu- și dacă are amnezie nu își amintește nimic.. Nimic nimic nimic? Nu?
Lea- Nu... Nu își amintește...
Eu- Atunci cum de și-a amintit codul de la telefon și a pus story pe insta?
Lea- Poate și-a amintit doar codul.. Dacă ar fi fost să își amintească tot ne-ar fi sunat și ne-ar fi spus...
Eu- Ok....
.
.Gami pov
Venise timpul să plecăm în Roma.. Am luat 2 mașini... Mașina lui Pain pentru ca are permis și am împrumutat si masina lui Break..
În mașină în care stateam Eu Adelin Dia si Pain am ascultat muzică și am facut karaoke...
După vreo două ore de mers ne-am oprit să bagam benzină după care am oprit la un mc să ne luăm ceva să mâncăm... Dar am mâncat în mașină:))...
.
.
.
.
.Este deja seară... Nu mai avem mult și ajungem în Roma... Așa că ne oprim să dormim la un hotel...
......................................................................
Aris povEste deja noapte... Nu stiu daca baietii o să ajungă... Au zis doctorii că la 7 ma externeaza...
_______________________________________
Este 6 dimineața... Ma trezesc... Îmi fac repede un dus si ma duc la. Informații... Unde aflu că trebuie să ma duc la domnu' doctor si să îmi iau foaia de externare... Băieții încă nu am ajuns și nu stiu ce să ma fac... Sau unde să ma duc... N-am niciun ban la mine...
După ce plec de la biroul de informații ma îndrept spre biroul doctorului... Unde ma întâmpină asistență care m-a luat din pustietate și care venea tot timpul la mine în salon să vadă dacă sunt bune...
Asistenta-Buna Aris..
Eu- Buna.....
Alexandra- Alexandra... Ma cheamă Alexandra... Alexandra Mihaela... (Spume ea puțin bâlbâinduse)
Eu- Ok... Alexandra... Domnul doctor?
Alexandra- Vine în 10 minte.... Prieteni tai au venit?
Eu- Nu încă nu... Și cred ca nu au reușit să vină.. Și nu stiu unde o să ma duc...
Alexandra- Uite... Eu am un apartament în orașul vecin.. Dacă vrei poti sa stai la mine până vin prieteni tăi..
Eu- Esti sigura?
Alexandra- Da... Doar dacă vrei...
Eu- Ok... Multumesc...
Alexandra- am sa îmi i-au liber saptamana asta... Și când o să vină prietenii tai puteți să stai până se termină saptamana la mine... E faina Roma și merită vizitată..
Eu- Ok... Multumesc...După o oră îmi i-au foaia de externare și ma duc la Alexandra acasă.. Are o casă frumoasa... Și e super draguta ca ma ajutat...
CITEȘTI
//Mâinile Tale Calde//
Fanfiction".... Mi-am ridicat privirea, avea niște ochii albaștrii, ca marea....atâtea întrebării erau în mintea mea, dar niciun răspuns.. MI-A READUS ZAMBETUL"