Este ora 23 si Lea nu a mai dat nici un semn de viata...oare mai mergem la mare...??
*** Suna telefonul...sper ca este Lea...mda ea e...in sfarsit, mai da si ea un semn de viata dupa "o mie de ani"....raspund la telefon si sunt anuntata ca amandoua pot sa vina la mare , asa ca hotaram sa mergem la Constanta ,ca sa fim sigure ca nu ne intalnim cu baieti...cel putin noi nu voiam sa ne intalnim cu ei...am mai stat de vorba si am decis sa plecam miercuri de dmineata adica la ora 6 ,cam devreme stiu...azi este intr-un fel Luni, zi am zis "intr-un fel" penru ca mai este o ora si se face ceasul 24 ,adica mai pe scurt mai e o ora si vine martea peste noi..in fine ce dau atatea explicatii...
***
Este ora 13...mda de fapt este ora mea normala de trezire...de oicem ma trezesc pe la 13-14 depinde...nu stiu cum am sa ac sa ma rezesc maine la 5 ,pentru ca o sa trebuiasca sa ma pregatesc si eu de plecare si cred ca o ora imi ajunge...de plecat ,o sa plecam cu Lea caci ea are 18 ani si are si permis si masina..mda are un jaguar dar nu o sa luam masina ei o sa luam una din masinile lui Adelin...
Ma imbrac intr-o imbracaminte clasica adica : niste ghete negre cu toc mare, niste dresuri negre mat , o rochita scurta neagra infoiata si un tricou negru pe care l-am bagat in rochita...Am coborat in living pentru ca eram sigura ca toti vloggeri erau acolo, mai ales ca am auzit galagie , dar nu erau cam toti ,erau doar Edi ,Gami ,Adelin ,Selly ,Alvi si Dia...
A- De cat voi ati ramas ?
S- Mda...
A-Unde sunt ceilalti ?
S- Iubitele lor...
A- Auuu... Dia !! Nu mai bine vi cu noi , FETELE ??
D(Dia) -Mai bine asa...cand plecam ?
A- Maine la 5.....stiu e cam devreme..
E- Aris...sti...sunt aici...sunt SI EU aici...
A- Aaa...nu te vazusem...scuze... (nu pot sa vorbesc cu el cu IUBIRE sau chesti gen, mai ales ca e si Gami aici )
Dupa cele spuse Edi a venit si ma luat in brate , cred ca facea asa ca sa ii faca in ciuda lui Gami caci se uita la el insistent ,urasc sa fiu in sitoatia asta
A- Gamiii !!! (Camd l-m strigat pe Gami ,Edi se uita putin urat la mine)
G- Eii ?
A- Ce-ti face iubitica ?
G- Nu stiu..e acasa
A- Imi dai si mie numarul ei ? (Atunci Gami a venit la mine ,mi-a dar nr ei, dupa care m-am dus in bucatarie sa o sun)
Convorbire telefonica..
A- Alo..
El(Elizabeth)- Alo...Aris tu esti ,nu ?
A- Mda....fata...vezi ca vine si Dia cu noi..
El- Aaa...maine plecam ,nu ?
A- Da...la 5...ti-ai facut bagajele ?
El- Da...tu ?
A- Nu..trebuie sa mi le fac..
El- Atunci te las..ca sa ti le faci...
A- Ok...ceaw
El- Pa...vorbim maine...ma suni cand te trezesti...
A- Ok..
Convorbire telefonica incheiata..
M-am dus in camera mea si am inceput sa imi fac bagajele, nu mi-am luat foarte multe, adica doar ce e necesar : costume de baie , incaltamine , haine (logic) ,cosmetice ,machiaje ,mai multe creme ,bronz si chestii gen
Hey lume...sper ca va placut...nu uitati sa scrieti in sectiunea de de comentarii daca va placut si nu uitati de VOT.....❤👌 (scuzati-mi greselile de ortografie daca am...)
CITEȘTI
//Mâinile Tale Calde//
Fanfiction".... Mi-am ridicat privirea, avea niște ochii albaștrii, ca marea....atâtea întrebării erau în mintea mea, dar niciun răspuns.. MI-A READUS ZAMBETUL"