#26

682 17 0
                                    

   G(Gami) - Ce nu poti?
   A(Aris) - Și cu Edi ce fac?  (Am spus eu ignorând întrebarea lui)
   G- Lasă-l pe EDI.. El poate sa își refacă viața, ori cum n-a fost între voi o relație foarte strânsă...
   A- Nu știu... Trebuie să vorbesc mai întâi cu el...  (Am spus eu după care am dat sa plac, dar Gami m-a apucat de mână, ma tras spre el și mi-a dat un mic sărut pe frunte)
     Am plecat împreună cu Gami la ceilalți... Edi a văzut ca eu m-am intors singura cu el și sa uitat puțin urat la noi...

  La un moment dat eu îmi dăduse seama că nu îi dăruisem cadoul iubitei lui Lino așa că m-am dus la Lino...

   A- Lino, Lino, Lino... 
   Li- Mai sti și continuarea melodiei?
   A- Eee... Mai vrei și continoare? Fi multumit ca experta din mine ți-a cântat..
   Li- Sunt multumit... (A spus el ironic)  Ai nevoie de ceva?
  A- Da... A trecut atâta timp și eu nici nu i-am dat cadoul prietenei tale..
   Li- Dacă vrei îl dau eu..
  A- Nu multumesc... Vreau sa il dau personal...
   Li- Ok.. Cred ca este acolo... (A spus el după care mi-a arătat cu degetul unde este )
  

   M-am dus sa il dau și am aflat că o cheamă Maya, este foarte de treabă și glumeață, și am mai hotărât să mergem toate fetele (și cu Maya) în mare, asa ca acolo ne-am dus..

   A- Vaii... Da e rece apa!
   M(Maya) - Ți se pare (a spus ea după care ma împins în apă)
   D(Dia) - Hey.. Fetelor... Fiti atente la aia!  (A spus ea în timp ce arată spre niște băieți care cred ca se îmbataseră și veneau spre noi.. )
  
    -- Ce fac fetele ?
   A- Facem ceea ce tu nu o sa faci niciodată... Ne comportăm normal! (Am spus eu din spatele fetelor)
    -- Ho ho... Avem o fată mai tupeista... Ia..vreau să o vad
  M-am băgat în fața fetelor (pentru ca sunt mai tupeista de fel )
     A- Sunt curioasă... Ce vor băieți mamei?
     -- Te vrem pe tine!  (A spus unul mai glumeț)
     A- Ha ha ha... E bine să vreți!  Hai carati-va de aici!
    -- OK... Dar vii și tu cu noi!  (A spus unul după care ma luat de cot)
     A- I-a mâna de pe mine dacă nu , sun la poliție!
     -- Uuu... Ne amenintam?  Ia, hai suna!

   Am scos telefonul dar l-am apelat pe Edi... Dar nu cred ca auzea telefonul și nu mi-a raspuns...

     -- "Politia" nu răspunde?
     A- Ha ha ha... Ia mâna de pe mine!
     -- Ha ha ha... Nu vreau!
     E- Ai auzit!?  I-a mâna de pe ea!  (A spus Edi după care sa apropiat de noi)
     -- Uite ca vine și Prințul!
     E- Mda... Prințul plus Politia!
     -- Ba hai sa plecăm de aici!  (A spus unul din spate)
     A- Da!  Plecați!
  Băieți plecaseră... Nu voiau probleme cu poliția...
 
   A- Cum de ai știut că suntem aici cu ei?
   E- Am vazut de sus.... Și am mai văzut și ca te apucase ala de mâna...
   A- Aaa... Edii..
   E- Da?

   Hey... Sper ca va plăcut și acest capitol... Nu uitati de VOT și nu uitati sa a scrieti în comentarii dacă va plăcut!

   (Scuzati-mi greșelile gramaticale... Dacă am)
                               ( 。• 👅 •。`)

//Mâinile Tale Calde//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum