#45

538 23 3
                                    

   Gami P.O.V    

Nu a trecut mult timp ca au venit și ceilalți...

  Dia- Am venit acasă...
  Eu- Ok....  (Am spus eu după care am ieșit din camera și m-am dus în living unde erau toți)    

  Selly- Ba frate.... Sti ce chestii faine ai ratat!
  Eu- O să am timp să le vizitez... Dacă Aris e în comă o să stăm ceva timp pe aici..
  Adelin- Mdaa... Hai sa nu vorbim despre coma lui Aris..
Pain- Cine e Aris?
Adelin- Aris e sora mea.. Noi am venit aici, pentru ca Aris a suferit de o boala... Boala i s-a vindecat de la o operație făcută aici dar a dat în comă...
  Pain- Aiii... Ce nașpa... Vreau și eu sa o văd de Aris... Poate ne combinăm... Poate ne facem rude...
  
   Atunci eu am ieșit din cameră... Pur și simplu nu puteam asista la o convorbire de genu... Dar am auzit-o pe Dia cu i-a spus:

  Dia- Stiii... Gami a fost într-o relație cu ea... Și acum... De fapt când o să isi revină Aris o să fie iar împreună...
Pain- Aaa... Ba nu știam...

  Atunci Pain a venit după mine si si-a cerut scuze... În fine... Am trecut cu vederea... Adică nu știa despre mine si Aris...

  Peste vreo ora am mers toți la Aris... Iar eu i-am luat un buchet de flori... Dacă nu o să îl vadă acum... Măcar o să îl vadă când își revine...

   Peste 2 săptămâni    

  **Sună un telefon** 

Eu- Ba... Răspundeți la telefonul ala!
Adelin- Aaa... E al meu... Scuze..

  După ce a terminat de vorbit... Ne-a chemat pe toți la el..

Pain- Ce sa întâmplat?
Dia- E de rau?
Adelin- Paiii.... Sunt 2 vesti... Una buna si una rea... Încep cu aia rea.. Paiii... O să ne trebuiască să mai stea cineva cu noi în apartament...
Eu- Ba frate... După ce ca suntem mulți si ne îngrămădim... Acum mai vine cinva!?
  Adelin- Da lăsați-mă să termin... Și vestea buna... Acel cineva care vine este...... Aris...
  Eu- Cum adică Aris?
  Adelin- Și-a revenit...
  Dia- Paii... Ce ce mai asteptati... Îmbrăcati-va ca mergem la ea!

//Mâinile Tale Calde//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum