Aris pov
După ce am vorbit cu fetita aia Ali... M-a dus într-un pod de hambar... Mi-a adus o pătura și o pernă...
Eu- Mersi...
Ali- Iti e sete? Sau foame?
Eu- Da... Te rog imi poti aduce ceva de băut și nu stiu ceva de mâncat..
Ali- Da...A zis după care a plecat... După 10 minute a venit la mine cu o sticluta de apă și 3 sandviș-uri...
Eu-Multumesc...
Ali- Cu plăcere... Dar cum de ai ajuns aici?
Eu-Paii... (Și atunci am inceput sa ii povestesc ce imi aminteam)Lea pov..
Încă o căutăm... Gami e complet distrus, iar noi toți încă o strigam și o cautam prin parcare... Doamne... Ar fi trebuit să o găsim până acum.. Oare unde e? Cred ca trebuie să sunam la poliție...
Eu- Cred ca trebuie să sunam la poliție...
Gami povÎncă o cautam... E de negăsit... Lea tot nombăneste ceva pe acolo dar eh... Nu o bag în seamă... Dintr-o dat îl văd pe baiatul ala... B.. Break... Sau ceva de genul... Ma duc la el mărind pașii iar toți au venit în spatele meu...
Lea- Gami?
Selly- Ba ce faci?Când am ajuns lângă el l-am împins și l-am întrebat...
Eu- Ce i-ai făcut lui Aris?
Break- Nu stiu despre ce vorbești...
Eu- Ba sti foarte bine... (Atunci l-am luat de bluză și l-am trântit pe jos)
Brack- Ce naiba ai? Faci toate astea pentru curva aia?
Eu- Pe cine faci tu curvă?
Brack- Ea nu e cine crezi tu ca e...(A zis după care să ridicat de pe jos) dacă vrei o să iti spun tot ce stiu despre ea..
Eu- Ok...
Brack- Uite asta e numărul meu... Suna-ma zilele astea... Acum nu pot să vin să vorbesc despre a ea ca am puțină treabă... Ok?
Eu-Ok... (Am spus după care am plecat)Lea- Ce a fost aia?
Eu- Suntem aproape de adevăr...
Selly- Ce adevăr... Esti nebun?
Eu- Nu..._______________________________________
Hey lume... Nu uitati de vot... Și nu uitati sa scrieti în comentarii dacă v-a plăcut...
.............................................................
Aaa... Da... Și nu uitati de concurs... Mai este o zi și aleg câștigătorii...
CITEȘTI
//Mâinile Tale Calde//
Fanfic".... Mi-am ridicat privirea, avea niște ochii albaștrii, ca marea....atâtea întrebării erau în mintea mea, dar niciun răspuns.. MI-A READUS ZAMBETUL"