A- Nici un "Aris"!! (I-am spus eu furioasă)
Ad- Pot să îți explic !
A- Da ? Cum? Vreau sa aud explicatia!
Ad- Ști... Nu am vrut să îți faci griji!
A- Griji?Adelin P.O.V
Ad- Nu știam cu să îți zic! (Aris atunci nu a zis nimic) Aris! Nu te supara pe mine! Nu am vrut să te îngrijorez! (Nici atunci nu mi-a raspuns) Aris mai esti? (Și atunci mi-a închis telefonul)
Ce se întâmplă cu ea? E bine? Trebuie să ma duc cât mai repede la spital...
Ad- Ediii!
E- Eee?
Ad- Vi la spital?
E- Da... Așteaptă
Ad- Hai mai repede.. Aris a aflat...
E- Ce a aflat?
Ad- De operațieAris P.O.V
A- Ce cauti aici? Stii.. Imi pari super ciudată...
C(caroline) - Am venit să văd dacă ești bine.. Am auzit că tipai... Și chiar sunt ciudata...
A- Cine esti?
C- Nu vrei sa stii...
A- Ba da! Dacă nu îi spui chem poliția!
C- Și ce o să le spui? Ca nu vreau sa iti spun cine sunt cu adevărat! Nu ma enerva ca ai să patesti ca și toate victimele din filmele cu vampiri..
A- Ce, acum ai să ma musti? (Am spus eu râzând)
C- N-ar fi o idee rea..
A- Stai... Tu nu glumeai?
C- Ti se pare că eu glumesc?
A- Ăăă... Nup..
C- Ai grijă...
A- Să mai grija la ce?
C- La tot ce se întâmplă în jurul tau.. (A spus ea plecand)Nu numai ca azi am o operație de care nu știam, acum mai veni și asta cu poveștile ei cu vampiri... Lumea asta a inebunit cu totul!
***
Adelin P.O.V
Ad- Mai ai mult?
E- Eu zic sa mergem la ea când se termină operația... Atunci o să fie și mai liniștită...
Ad- Ok... La 17 plecam.. Până ajungem la spital cred ca o să o scoată din operație...
E- Ok..Aris P.O.V
Este ora 16...nu imi vine să cred ca Adelin nu a venit la mine, e un nesimțit!
G- Cineva are o operație ( a spus Gami în timp ce intră în salon)
A- Măcar cineva a venit la mine... (Am spus eu foarte călduroasă și plină de bucurie)
G- Cum te simti?
A- Paii... Să zicem ca bine...
G- Mie mi se pare că esti supărată..
A- Sunt și furioasă și îngrijorată și confuză...
G- De ce esti furioasă?
A- Adelin nu mi-ar fi spus de operație, bine de fapt mi-ar fi spus când ar fi intrat doctorii în salon..
G- Dar îngrijorată ?
A- Cu operația..
G- Și confuză?
A- O fata a venit azi la mine..
G- Și?
A- A spus ceva de vampiri și să am grija...
G- Ciudat...
A- Mda... În fine... Tu cu Elizabeth cum o mai duceti?Atunci a intrat doctorul...
D(doctorul) - Buna..
G- Buna ziua..
A- Buna..
D- Va rog frumos să vă pregătiți pentru operație... Și dacă se poate ca dânsul sa nu fie în sala de operație...
A- El nu o să fie dar o să stea cu mine până întru în sala...
D- Bine... Eu va las... În 10 minute o să vină o asistenta aici...
A- Ok... Mersi..Doctorul a ieșit... Și am rămas iar de cât eu și Gami în salon...
G- Wow... Ai operație...
A- Ha ha ha... Sti trebuie să ma schimb..
G- Te țin eu sa nu te schimbi?
A- Daa... Măcar întoarce-te cu spatele!Gami s-a întors cu spatele... Eu mi-am dat hainele jos rămânând goală... Dar eram și eu întoarsă cu spatele la el... Mi-am luat lenjeria pe mine și când sa imi iau tricoul am observat că domnul Gami trăgea cu coada ochiului, L-am lăsat în pace și m-am îmbrăcat repede, când am terminat :
A- Gata..
G-Arati mai bine în lenjerie!
A- Hmm... Ticălosule! (Am spus eu în timp ce am aruncat cu o perna în el)
G- Sti... (A spus el în timp ce se apropia de mine) Aris... Uite-te în ochii mei... (M-am uitat) Ce vezi?
A- Vad un mic ocean... Iar după el ma vad pe mine.. (Am spus eu râzând)
Se apropiase foarte mult de mine.. Mai avea puțin și ma saruta... De fapt... La un moment dat buzele lui s-au apropiat așa de mult de ale mele în cât ne-am sărutat...
A- Ce tot faci? (Am spus eu în timp ce îl împingeam)
G- Credeam ca și tu vrei asta!
A- Nu, nu vreau!Buna dragii mei... Sper ca v-a plăcut... Nu uitati sa a imi spuneti în comentarii cu vi s-a parut și să nu uitati de vot!!
Va pwp!!
CITEȘTI
//Mâinile Tale Calde//
Fanfictie".... Mi-am ridicat privirea, avea niște ochii albaștrii, ca marea....atâtea întrebării erau în mintea mea, dar niciun răspuns.. MI-A READUS ZAMBETUL"