O să ma urâți după capitolul ăsta
Scuzeee....Adelin pov
Nu pot să cred... O să o vedem pe Aris
Abia astept sa o văd.. Imi e așa dor de ea..Gami- Eu intru la dus.. După care mergem.. (Spune după care intră în baie)
Dia-Umde mergem?
Eu- Să ne vedem cu cineva..
Lea- Si cine e acel cineva(spune ea în timp ce vine spre noi)
Eu- Paiii... Aris
Dia-Ce? Pe bune
Lea- Ba nu faceți glume? Nu?
Eu-Nuu..După 30 de minute Gami a ieșit de la dus, ne-am îmbrăcat toți ca la carte după care Gami a sunat-o pe Aris și i-a spus să ne întâlnim în fața unui Profi...
.
.
.Aris pov
Tocmai am plecat de acasă.. O să ma intalnesc cu ei în fața profiului din fața blocului meu...
......................................................................Am ajuns.. Prea devreme...
După 5 minute îl văd pe Gami.... Era... Era pe partea cealaltă a drumului...
Gami pov
O văd pe Aris.. Stai nu...
Eu- Aris!Nu! (Strig eu după ce o văd că vrea să treacă strada în fugă)
În timp ce alerga.. Un tir vedea cu viteză... A pus frâna.. Dar degeaba.. Era prea târziu...
Adelin- Arisss! Nuuuu!
După ce toate mașinile au oprit.. Eu am inceput sa fug spre Aris... Care era insistă pe jos... Într-o balta de sânge...
.
.
.Polițiști încercau să ma i-a de pe Aris... Dar eu nu.. Nu.. Nu puteam.. Ea murise.. Plângeam și strigam la ea să se trezească... Dar degeaba... Nu se mai putea face nimic..
Adelin pov
Era prea târziu... Ea... Ea murise... După ce au venit polițiști... Ne-am dus la secție..
_______________________________________
După câteva zile de la imormantarea lui Aris... Gami... A început să nu mai posteze.. Să nu mai vorbească cu nimeni... Adică.. Cred ca a intrat în depresie...
.
.
.
.Zilele treceau....asa ca m-am dus la Gami să văd ce mai face.. Dar... Când am ajuns la el acasă.. Mama lui a zis să incerc să vorbesc eu cu el... Căci avea ușa închisă cu cheia și nu răspundea..
Când am vazut ca nici mie nu imi răspunde... L-am rugat pe tatăl lui să ma ajute să sparg ușa.. Dar când am vazut ceea ce era de după ușa...
Mama G- Andreiii!
Gami era întins pe jos... Cu o lama în mână.. Camera era plina de sânge...
Gami murise..
CITEȘTI
//Mâinile Tale Calde//
Fanfiction".... Mi-am ridicat privirea, avea niște ochii albaștrii, ca marea....atâtea întrebării erau în mintea mea, dar niciun răspuns.. MI-A READUS ZAMBETUL"