Drumul a fost foarte plictisitor... Adică eu cu Lea stateam în fața, eu făcând musical.ly-uri , iar Lea conducând și Dia cu Elizabeth făceau poze si cântau...
A- Ar trebui să ne oprim la o benzinărie, ca mie imi e super foame și sete și mai trebuie să facem si plinul la masina...
L(Lea) - E o benzinărie la vrun kilometru...
D(Dia) - Fetele! Vorbiti mai încet a început melodia mea preferata!După ce a zis Dia asta am inceput toate să cantam...
***
L- Am ajuns..!
A- Însfârșit!
Ne-am dat jos din mașină iar acolo erau niște băieți... Și ne-am dat în vorba cu ei cât se ducea Lea să ne i-a de mâncare si să plateasca...L- Plecăm?
A- Da... Pa băieți!
Alvi P.O.V
Al (Alvi) - Ba... Vreau la baie..
S (Selly) - Oprim la o benzinărie ceva...
Ad (Adrian) - E o benzinărie în apropiere... De fapt uite-o !Am oprit la benzinărie și...
E(Edi) - Ba.. Alea nu sunt fetele?
G(Gami) - De ce vorbesc cu aia?
Ad- Vad ca discuta insistent...oare despre ce vorbesc..
G- Ba... Baiati aia sunt chiar OK.. Sigur se dau la ele cu mușchii lor!
Al- Eu as spune să le spargem cauciucurile și să fugim..
Ad- O idee bună..
E- Alvi... Du-te tu!
Al- De ce eu?
E- Tu ai venit cu ideea!
Al- OK..Într-un moment de neatenție al fetelor și al băieților aia cu care vorbeau ele... M-am strecurat și am spart unul din cauciucurile de pe spate... După care am fugit în mașină!
G- Ba dubitocule! Ai spart cauciucul la fete!
Al- Pai asta era și ideea!
G- Ba nu! trebuia să spargi la băieți aia!
Al- Aaaaaaa...
G- "Aaaaaaa"..... Hai sa plecam... Nu putem merge la fete căci o sa trebuiască sa le spunem că noi le-am spart cauciucul și o sa iasa urat...
E- OK...
Aris P.O.V
L(Lea)- Bai... Nu putem pleca..
A- Pai?
L- Mi se pare că se pasa masina pe stânga pe spate...
Atunci ne-am dat jos și am vazut ca avem cauciucul spart...El(Elizabeth)- Și acum ce facem?
A- Îi rugam pe aia sa ne ajute...
Ne-am dus la băieți și ne-au carat masina pana la cel mai apropiat Servis-Auto....A- Mulțumim...!
L- Pa băieți..
El- Pa..
D(Dia) - Pa...Am schimbat cauciucul la Servis și am plecat...
Hey... Imi pare rau ca nu am mai postat dar nu am ajut timp ieri...nu uitati sa scrieti în comentarii dacă va plăcut și nu uitati de VOT!! (Scuzați-mi greșelile dacă am😅😂)
VA PWP... (っ'-')╮=͟͟͞͞💌
CITEȘTI
//Mâinile Tale Calde//
Fanfiction".... Mi-am ridicat privirea, avea niște ochii albaștrii, ca marea....atâtea întrebării erau în mintea mea, dar niciun răspuns.. MI-A READUS ZAMBETUL"