Aris POV
Ma trezesc dimineata din cauza asistententelor.. E asa de ciudat să nu imi amintesc nimic... Să nu am amintiri... Oare de ce m-am tăiat pe mâini... Oare de ce am ajuns aici? Vreau să plec acasă... La familia mea... La mama mea.. Stai... Dar până acuma au veniți prieteni, un frate și cica un fost iubit la mine în vizită... Dar părinții de ce nu au venit? Oare și ei au patit ceva? Oare sunt și ei internați?
Gami pov
Ma trezesc de dimineata... Pe la 10..imi fac rutina de dimineata după care intru pe telefon.. Și văd un mesaj anonim
'O să platesti pentru ce i-ai făcut lui Aris
Semnat B. 'Nu inteleg... Cine e asta? De de il sau o intereseaza de Aris... O să am eu grija să aflu cine e... O să aflu...
Lea pov
Ma trezesc... Imi fac rutina și ma duc în bucătărie.. Unde îl văd pe Gami... Cred ca e nervos..
Eu-Neata..
Gami- Sall..
Eu- Esti supărat?
Gami-Nu
Eu- Pe cine incerci să minți? Scuipa tot!
Gami- Ok.. (Atunci mi-a arătat un mesaj)
Eu- O să vedem cine e asta..
Gami- nu ma deranjează persoana care a trimis acest mesaj... Ci ma deranjează mesajul în sine... Lea... Eu am adus-o pe Aris în ipostaza asta!_______________________________________
Hey lume... Nu uitati dacă va plăcut acest capitol și vreti sa auziți continoarea adăugați cartea la Lista de lecturi... Nu uitati de vot și desigur scrieti în comentarii părerea voastra...
.............................................................
A și... Mai e ceva.. Mai e puțin până pe 30 August... Asa ca nu uitati sa imi lasati un mesaj cu numele complet și trăsături de-ale voastre care va caracterizează... După care Eu am să aleg un câștigător și am să îl adaug în carte... Plus.. Îi fac și promovare...
pa... Pwp❤
CITEȘTI
//Mâinile Tale Calde//
Fanfiction".... Mi-am ridicat privirea, avea niște ochii albaștrii, ca marea....atâtea întrebării erau în mintea mea, dar niciun răspuns.. MI-A READUS ZAMBETUL"