#53

359 17 7
                                    

   Aris pov

Este deja a doua zi de când sunt aici... Trebuia să le povestesc tot și să nu fi fugit... Dar cum să le spun că handicapatul ala m-a....

Ali-Neața.. Te-ai trezit? (A spus în timp că urca scările)
Eu-Neatza..
Ali-Esti bine?
Eu-Da... Sunt ok
Ali- Sigur?
Eu- Da.. Ai putea să îmi aduci un pahar de apă și ceva să mănânc... Ma simt slăbită..
Ali-Okkk..

    După ce Ali a plecat... M-am tot gândit cum să plec de aici... Și cred ca am gasit răspunsul...

  Când să cobor scările, tatăl Alinei intra în hambar... Iar când ma vede Eu cad jos de pe scări... Si...

   Bread pov

    Ali unde esti? Iar stai in hambar? Când să intru în hambar vad o fată care cobora din podul hambar-ului.. Dar cand ma vede...

  Ea- Aaa..
 
  Atunci sar să o ajut dar deja căzuse... Cred ca e inconștientă.. Am luat-o în brațe stil mireasa si am dus-o într-un dormitor... După care am sunat la salvare... Au spus că o să ajungă într-o ora.. Căci noi stăm cam departe de oraș... Are capul spart...

  Ali- Tata... (Spune intrând în camera după care când o vede pe fată din pat tace)
  Eu- O cunoști?
  Ali- Da..
  Eu- De unde?
  Ali-....
  Eu- Te rog... Spune-mi de unde o cunoști...

  Aris pov...

Sunt într-un pat... O aud pe Ali cum intra în camera.. Iar tatăl ei o tot intreaba de mine.. Dar ea nu zice nimic..

  El- Tu chiar nu intelegi ca trebuie să stiu cine e? (După care am auzit cum i-a dat o palmă)
  Eu- Nu... Las-o în pace... Ea nu are nici-o vină.. (Am spus după care s-au uitat la mine amândoi) Eu am venit aici din greșeală... De fapt m-am ascuns în mașină dumneavoastră și am adormit... Când m-am trezit ajumsesem deja aici... Imi pare rău... Foarte rău..

  După ce am mai povestit cu el a ajuns salvarea... Mi-au făcut un control și mi-au pus un bandaj... După care mi-au spus niște întrebări și m-au căutat datele despre mine... Și mi-au spus niște lucruri din viața mea pe care nu le stiam.. Părinți mei... Sunt...
.
.
.
.

   După ce m-au verificat mi-am luat rămas bun de la Alina și tatăl ei după care m-am urcat în ambulanță ca să ma ducă la spital... După o oră imi vine și mie să intreb unde merge... De fapt în ce oraș mergem...

  Stai ce... Unde am ajuns..!!!

//Mâinile Tale Calde//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum