Aris P.O.V
Imi deschid ochii.. Ma uit în jur și tot ce vad este.... Nimic... Văd negru... De ce vad negru?
După câteva secunde de pipăit ce am prin jur... Cineva imi da o chestie jos de pe ochii.. Ce pana mea mi-au pus ăștia pe ochiii??Gami- Buna...
Eu- OMG... Sunt în spital... Și toți prietenii mei au venit să ma vadă... Awww... Ce dragute sunt florile și ce draguti sunt ursuleți... Dar nu trebuia să vă stresați să imi luați mie cadouri... Dar totuși mersiiiiii!!!
Dia- Mi-a fost așa de dor de tine! (A spus ea în timp ce l-a dat la o parte pe Gami)
Eu- Și mie de tine... De fapt de voi... De fapt nu prea am putut să ma gandesc la voi... M-am simțit de parcă am murit... Pur și simplu nu stiu nimic din ce am facut... Dacă am facut ceva... Ce sa întâmplat?
Dia- Cred ca asta trebuie să îți zica Adelin...
Atunci Adelin a venit la mine cu lacrimi in ochii... Ma luat în brațe și mi-a povestit toată faza cu coma...Eu- Și cât timp am stat în coma... Ultima oară stiu ca eram intr-o Marti... Azi ce zi e?
Adelin- Miercuri...
Eu- Wow... Și într-o zi mi-ați simțit lipsa atât de mult și mi-ați luat atât de multe lucruri..?!
Adelin- Stiii... Au cam trecut 2 săptămâni de când ești în comă...
Eu- Ăuuu... În fine... Când imi dau drumul?
Adelin- Nu stiu.. Cred ca o sa te mai țină vreo 2 zile... Ca sa iti revii..
Eu- Aaa... Ok..Atunci un domn înalt îmbrăcat într-un halat alb (cred ca ala era doctor) a intrat în salon și le-a spus copiiilor sa plece ca sa ma odihnesc
Gami P.O.V
După ce am plecat de la Aris mi-am dat seama că eu n-am vorbit de loc cu ea și i-am zis doar un "Buna"... Ce prost sunt!
Lea- Ce faci ma? Te uiti în gol?
Eu- Eu?
Lea- Da da... Tu!
Eu- Ma uitam și eu... Ma gandeam...
Lea- La ce te gandeai?
Eu- Aris...
Lea- Nașpa....
Eu- Mdaa..
Selly- Iubire...
Lea- Da?
Selly- Vin-o puțin... Vreau sa iti arat ceva...
Lea- Ok?!Atunci Lea sa dus la Selly și toată lumea sa strâns în jurul lor... Ce se întâmplă aici?
Selly- Lea... Uita-te la mine... Uita-te în ochiii mei!
Lea- Ok...
Selly- Lea... Eu te iubesc... Dacă nu ti-am arătat iubirea mea...asta nu înseamnă că nu te iubesc... Te esti tot ce imi doresc și sti... (Atunci el s-a pus în genunchi si i-a luat mâna... Iar Lea incepuse sa se emoționeze și avea lacrimi in ochii de fericire) stii... Eu vreau ca tu sa ramai in viata mea în tot restul timpului... De asta... (Și atunci a scos un inel din buzunar) vreau sa te intreb dacă vrei sa fi sotia mea?
Lea- OMG... Da da da da da! Logic ca da! Te iubesc atât de mult! (Atunci ei doi au început să se sărute)
Selly- Am cea mai tare soție din lumeeeeee! (Atunci au luat mai multe șampanii și le-au desfăcut... Desigur și eu am început să petrec cu ei)
Eu- frate... Ți-ai luat soție... De acum în colo sa vezi ce pățești cu ea... Se schimbă foaia.. Sa vezi ca o sa coboare militaria din pod... Cine stie... Poate are câțiva militari acolo și când nu esti cuminte o sa fie ceva gen: A întârziat 2 minute la cina ca sa dus cu băieți la bere..atacati! (Atunci am inceput toți sa râdem)
CITEȘTI
//Mâinile Tale Calde//
Fanfiction".... Mi-am ridicat privirea, avea niște ochii albaștrii, ca marea....atâtea întrebării erau în mintea mea, dar niciun răspuns.. MI-A READUS ZAMBETUL"