#48

419 18 4
                                    

  Gami P.O.V  

Eu- Ce? (Atunci i-am trezit pe toți) cum adică?
Adelin- Ce s-a întâmplat?
Do(doctorul)- O să vă povestească dansul... Eu ma duc la pacienta.. O zi buna
Adelin- O zi buna..

  După ce a plecat doctorul toți au venit la mine să le spun ce a pățit Aris... Asa ca le-am povestit..

_______________________________________

  Adelin- Și putem să intram să o vedem? 
  Eu- Mai bine venim maine... Trebuie să se odihnească...
  Lea- Bine..atunci hai acasă să dormim...

......................................................................

  De dimineață    

**sună ceasul**

  Gami- Trezirea...
  Pain- Ce e în neregulă cu tine? E 8 dimineața... Vreau să dorm!
  Selly- Stinge dracu lumina aia!
  Gami- Ba voi sunteti proști? La ora asta o trezesc asistentele pe Aris... Ca să ii aducem memoria trebuie să fim non-stop lângă ea și să ii amintim lucruri pe care ea le-a uitat...
   Selly- OK... Dar mai lasa-ma 5 minute...

......................................................................
    **la spital**   

Lea- Hai sa intram pe rând... Și să ii povestim fiecare despre noi si despre momentele împreună cu ea..
  Gami- OK.. Intra tu prima... După care vreau eu..
  Lea- Ok... Hai ca intru..

  Aris P.O.V  

   Ok... Se deschide ușa... Cine intră? Aaa... O fată... E o fată..

--Buna...
Eu- Hey..
--Aris.. Ma mai sti?
Eu- Cine e Aris? Cine esti tu?
--Am inteles.. Buna... Eu sunt Lea...
Eu- Lea... Ok
-- Noi suntem cele mai bune prietene... Noi ne povesteam totul..
Eu- Ba nu... Nu te cunosc!
Lea- Asculta Aris... Tu ai suferit o trauma... Care te-a făcut sa uiti tot... Dar dacă ma lasi o sa te ajută să iti recapeti memoria... Te rog... Ai încredere în mine..
  Eu- Ok..
Lea- Vezi ca după mine o să intre un băiat pe nume Gami... Te iubeste mult... Și tu îl iubesti la fel de mult...
  Eu-Ok..
Lea- Eu Am să plec acum... Pa
   Eu- Pa...

  După ce a plecat fata aia... Ăăă... Lea parcă... Se deschide iar ușa...

  --Bună...

Gami P.O.V  

Eu- Buna...
  Lea- Hey..
Eu- Sti eu sunt Gami...(omg... Nu.. Nu pot sa stau și sa o vad asa... Imi vine rău)   
  Eu- Aris... Te iubesc foarte mult... Vreau să sti ca esti totul pentru mine și chiar dacă nu o să iti revii am să fac orice să te recuceresc iar..
  Lea- Deja m-ai cucerit..prietene!

  Prietene?  Nu pot să mai stau aici...

  Lea- Te simti bine..?
  Eu- Da... Eu am să plec..   (Am zis asta după care am pupat-o pe frunte)  pa
  Lea- Pa...

  Am ieșit din salon cu lacrimi in ochii... Nu stiu cum o să o facem să își reamintească iar tot...

  Lea- Gami... Unde pleci?
  Eu- Nu pot să mai stau aici..
  Lea- Vin cu tine..
  Eu- Ok..

......................................................................

//Mâinile Tale Calde//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum